2020-11-06, 06:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Man blir inte världens mäktigaste man om man är en idiot som förlorar mot en gammal avdankad senildement pedofil som försöker vinna genom valfusk!

Exakt så! Att det sitter personer här i tråden och på allvar håller på den snedknullade Biden är bortom mig. Statliga desinformatörer?
2020-11-06, 06:16
Medlem
fittslems avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Vdx635BiBOE

Arga Trumpsupportrar i Arizona som tror på valfusk där och kräver omräkning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Inte för att jag är med Trump när det gäller fuskanklagelserna, men här är faktiskt ett bekräftat fall där röstsedlar inte har kommit fram:

https://www.justice.gov/usao-wdny/pr/postal-worker-arrested-and-charged-failing-deliver-over-800-pieces-mail-which-included

Det kommer o komma mycket mera snart.

Oroa dig inte. Det här kommer att bli Episkt
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Aha...h*n vågar alltså inte se slutet, det var ju oväntat.
Inte vet jag, det får du ta och höra med han om. Men det var dock ganska så tyst ifrån dig och Vitruvianskemannen osv under valnatten, särskilt under tiden då det såg ut som att Trump skulle ta hem det hela.

Förövrigt, så kommer vi säkerligen inte att få valresultatet under denna natten/morgon.
2020-11-06, 06:17
Medlem
NeoVains avatar
#StealTheVote som Trump promotat lite då och då... visade sig vara till för att hjärntvätta demokraterna och plantera frön i deras skallar!

Nu har han dem. Valfusk = Insurrection.

Citat:
The Insurrection Act of 1807 is a United States federal law that empowers the President of the United States to deploy U.S. military and federalized National Guard troops within the United States in particular circumstances, such as to suppress civil disorder, insurrection and rebellion.

Han spelade dem som en schackmästare!
2020-11-06, 06:18
Medlem
Citat:
Du missade tydligen helt bollen... bara 48% av joe bidens röster visade sig ju vara äkta stod det. Hur svårt är det att bevisa då? De saknar ju vattenstämpel

Vilken delstat?
2020-11-06, 06:19
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Exakt så! Att det sitter personer här i tråden och på allvar håller på den snedknullade Biden är bortom mig. Statliga desinformatörer?

Givetvis.
2020-11-06, 06:19
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Jo såklart det har fuskats, men ingen behöver rösta två gånger. såhär gick det till.

1. Man börjar räkna röster som vanligt, hoppas på det bästa.
2. När man ser det barkar åt helvete då bryter man räkningen.
3. Man kollar upp namnen på folk som inte har röstat(normalt är det bara 60% som röstar på de flesta ställen), fyller i mail-in röstsedlar åt dessa med Biden ikryssad över natten, eller så hämtar man bara in dem om de redan är klara och dumpar i lokalerna.
4. Signatur kan man skippa om man inte låter valobservatörer komma nära, vilket var exakt vad man gjorde i pensylvanien t.ex där de fick stå 3-10 meter bort och inte kunde se(man skyller på corona)

5. På morgonen fortsätter man räkna som om inget hänt bara.

Detta är det smarta sättet att fuska, men vissa klantade sig och bara skrev in siffrorna 100% biden i stora orealistiska klumpar då blir det lätt att genomskåda. Både i wisconsin och Michigan hände detta t.ex

LÄS detta ni som tror att det INTE fuskats ! ☝
2020-11-06, 06:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det värsta är att de inte ens vet att det egentligen är Kamala som de hejar fram, dock så tror jag att det spelar noll roll för vänstersidan vilken kandidat det är som de röstar och/eller hejar på - så länge det inte är Trump och så länge kandidaten ej är republikaner.
2020-11-06, 06:21
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
LÄS detta ni som tror att det INTE fuskats ! ☝

Hur många tiotusentals människor som sitter och letar reda på personer som inte har röstat och hämtar valsedlar är inblandade i er fantasi?
2020-11-06, 06:22
Medlem
Tror att corona har använts som täckmantel för att förhindra va observatörer från att kunna kolla alla ballots. Lite väl lämpligt att allt händer på valåret?
2020-11-06, 06:22
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja zipkod fyllde jag i rätt. Men påträffar honom alltså inte på sajten för registrerade röstare.
Prova januari. Funkar för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in