2020-11-06, 04:34
Medlem
PilotHockeys avatar
Military ballots still outstanding i Georgia enligt ansvarig för delstaten intervjuad på CNN nu
2020-11-06, 04:34
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Ja utan covid inge mail-in ballots, och utan dem hade valfuskandet inte varit lika lätt...

Nä, utan covid ingen president som är ansvarig för 250k döda amerikaner och som gjort bort sig gång på gång gällande pandemin

"It'll disappear by April, like magic"
2020-11-06, 04:35
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Men det låter ju helt helt fantastiskt. Dock måste jag besvära dig om att uppge en någorlunda vettig källa på det fetmarkerade. Då, och endast då kan jag sova lugnt inatt.

Mena mer hypotetiskt ifall det pågår en sådan utredning så ursäkta om det feltolkades.

Mena mer att det är skillnad på en potentiell federal utredning. Den tar tid. Det är inte som ett litet pissärende från en liten vallokal som kanske inte följt en regel. Det tas upp i domstol och avklaras rätt snabbt.
2020-11-06, 04:36
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ja men det är ju ett brott, då beslagtar de först, sen spärrar in, sen utreder de, sen domstol.

Men de kan inte beslagta sålänge valet pågår. Därför måste de vänta. Och därför segar Soros och hittar på ursäkter. Eller ber sina lakejer hitta på ursäkter. De ser rätt taffliga ut varje gång de ska komma på någon ny ursäkt tycker jag. Allt för att dra ut på det, för sen är det kört.

Eliten gillar ej någon som vågar trotsa dom, likt trump gjort.
Så är inte förvånande om alla medier är på bidens sida vilket många vägrar att inse, eller acceptera att det finns folk högre upp som vill styra. Trump vad jag vill minnas är den första som vågar trotsa eliten, får massa skit som folk går på. Ja fan allt..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Forsätter det så här så tar Biden GA och PA och vinner. Han har råd att förlora AZ.
Eller?
Ja, faktum är att endast PA är tillräckligt för Biden.
Som du ser snittar Biden på 72.4%av rösterna som kommer in och han behöver egentligen bara 55.98% och den siffran fortsätter gå ner så länge han fortsätter överprestera och när den siffran når 50% flippar det som sagt.
Medlem
37k skillnad i PA, det är PA som kommer avgöra hela valet.
2020-11-06, 04:37
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ja men det är ju ett brott, då beslagtar de först, sen spärrar in, sen utreder de, sen domstol.

Men de kan inte beslagta sålänge valet pågår. Därför måste de vänta. Och därför segar Soros och hittar på ursäkter. Eller ber sina lakejer hitta på ursäkter. De ser rätt taffliga ut varje gång de ska komma på någon ny ursäkt tycker jag. Allt för att dra ut på det, för sen är det kört.
Aha. Så vallokalerna är untouchable fram tills hela rösträkningen är klar. Då hajar jag läget.

Nu får de väl för fan se till att få den här jävla räkningen överstökad så vi kan gå vidare till nästa punkt, som förhoppingsvis kommer leda till framtida massarresteringar i äkta FREEZE-FBI-anda.
2020-11-06, 04:38
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Trump kommer nog behöva gå till högsta domstol om han ska vinna detta och bevisa fusk
2020-11-06, 04:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Har ngn presidentkandidat i historien vunnit Florida, Texas och Ohio, men förlorat valet?
2020-11-06, 04:40
Medlem
Hur kan det vara så sjukt jämnt? Det kan mycket väl slå rekord i hur lite det skiljer mellan två kandidater i en och samma stat.

Borde de inte valfuska med större marginal om nu Trumps konspirationsteori ska ha någon bäring?
2020-11-06, 04:40
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Trump kommer nog behöva gå till högsta domstol om han ska vinna detta och bevisa fusk
Och det kan han inte. Han bestämmer inte det, nämligen.
2020-11-06, 04:41
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Nej han måste minst ta AZ och NV altn Georgia eller PA.

Om Biden tappar AZ och enbart tar NV och Trump tar GA o PA då vinner Trump.

Om utvecklings fortsätter så här vinner Biden GA och PA. Allt ser ut att Biden vinner valet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in