2020-11-06, 04:30
Bannlyst
Arizona är enda delstaten som fortfarande är osäker enligt spelbolagen.
2020-11-06, 04:31
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Mycket bra sida att kolla. Visar snittet av de senaste andelen röster varje kandidat vinner och hur stor andel av kvarvarande röster kandidaten behöver vinna för att flippa staten (hurdle). (När hurdle är på 50% flippar den)
Som ni ser vinner Biden en bra bit över marginalerna han behöver i snitt i GA och PA. Samtidigt så får Trump inte de marginaler han behöver i AZ.
https://alex.github.io/nyt-2020-election-scraper/battleground-state-changes.html

Forsätter det så här så tar Biden GA och PA och vinner. Han har råd att förlora AZ.
Eller?
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jo, så tänker jag också.

Men eftersom att Trump valde att stämma omedelbart så fick jag för mig att det var enda vägen till att stoppa fusket. Och att den vägen blockerades när domstolarna gjorde avslag på stämningsansökningarna.

Är givetvis glad om jag har fel och valfusket fortfarande utreds.

Ja men det är ju ett brott, då beslagtar de först, sen spärrar in, sen utreder de, sen domstol.

Men de kan inte beslagta sålänge valet pågår. Därför måste de vänta. Och därför segar Soros och hittar på ursäkter. Eller ber sina lakejer hitta på ursäkter. De ser rätt taffliga ut varje gång de ska komma på någon ny ursäkt tycker jag. Allt för att dra ut på det, för sen är det kört.
Medlem
när tror ni det kommer besked? snart eller?
2020-11-06, 04:32
Medlem
https://twitter.com/Redistrict/status/1324551130244853766?s=19
När Clayton redovisar sina röster vid midnatt kommer Biden gå i ledning i Georgia med runt 2000 röster.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Forsätter det så här så tar Biden GA och PA och vinner. Han har råd att förlora AZ.
Eller?
Enbart PA räcker för Biden. Slam dunk!
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Hon vet ju att Biden enbart vann pga covid så jag tror inte att hon känner sig så jävla nere, hon måste vara glad över att se Trump i detta skede

Ja utan covid inge mail-in ballots, och utan dem hade valfuskandet inte varit lika lätt...

Inte för att det spelar någon roll i slutändan, mer än att en jävla massa idioter hamnar i bur.
2020-11-06, 04:33
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Eller?
Nej han måste minst ta AZ och NV altn Georgia eller PA.

Om Biden tappar AZ och enbart tar NV och Trump tar GA o PA då vinner Trump.
2020-11-06, 04:33
Medlem
Trump YOU'RE FIRED!
2020-11-06, 04:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
JA Biden vinner med bara PA.
Alternativt AZ, NV
eller GA, NV
Eller GA, AZ

Tack för info. Konstaterar att Biden har vunnit till 99,9% säkerhet.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talkabouttruthh
när tror ni det kommer besked? snart eller?
Under dagen lär Biden utropas som vinnare då han vinner alla resterande stater förutom Alaska och troligen NC.
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Skillnad på en lokal stämning gentemot att observatörer ej får tillgång till att övervaka.... och en potentiell federal utredning av FBI.

Fallen i domstol är avskrivna för vissa processmotstridigheter. FBI's utredning har bara påbörjats.
Men det låter ju helt helt fantastiskt. Dock måste jag besvära dig om att uppge en någorlunda vettig källa på det fetmarkerade. Då, och endast då kan jag sova lugnt inatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in