Citat:
Ursprungligen postat av
Badassmfoka
Maxwell som han nämner är ett offentligt rättsfall och Bill Clinton är med i flygloggarna till Jeffrey Epsteins Lolita island typ 20+ gånger, hur många gånger exakt det nu var. Hillary Clinton och Obama är vidare med i "pizzagate" genom wikileaks läckta emailen som det från början handlar om där de använder sig av känd av FBI kod inom pedofilnätverk. Vilka offentliga rättsfall är det han avvisar?
Trump är alltid känd för att gilla vuxna kvinnor även om det finns bilder och video med han tillsammans med Epstein. Finns bilder på massor med känt folk med Epstein då han rörse sig i de cirklarna för att korrumpera de han kunde. Det ända jag vet när det kommer till Trump är att Epstein så småningom blev bannad från hans anläggningar osv och de sågs aldrig efter att Epstein fick sin sweetheart deal första gången han åkte dit. Många andra träffade han dock efter, kända personer som Chelsea handler, Bill Gates och Prince Andrew T. ex.
Det finns inga belägg för att kodord ska ha används. Det är ett
påstående som Q obefogat kom med. Vidare har Clintons aldrig varit uppe i rätten för våldtäkt av barn, vilket Trump har. Visst var de
associerade med Epstein, men det var även Trump. Epstein anklagades dessutom som medbrottsling i våldtäktsfallen.
Jag tror förvisso inte ett dugg på att Trump gjorde sig skyldig till anklagelserna och rätten bedömde också att det inte gick att finna honom skyldig. Han var dessutom väldigt hård mot Epstein efter att anklagelserna mot honom börjat florera. Min poäng är dock att det finns mer
faktiskt underlag att gå på mot Trump än mot Clintons i det här fallet.
Sen kan man prata om pizza och varmkorv hur mycket som helst. Det finns enbart ett fåtal sådana referenser att hitta i en grotesk mängd mail. Min personliga favorit var när alla trodde de knäckt Obama över hans ”varmkorvfest” i Vita Huset, som sedan visade sig vara en riktig middagsbjudning där varmkorv serverades.
Pedofilanklagelser mot både Trump och Biden är tråkiga och smutsar bara ner hela debatten med irrelevant dynga. Politiska sakfrågor är betydligt mer intressanta.