2020-11-06, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Fattar inte hur Trump kunde vara så stor bettingfavorit vid 03-06 på valnatten? Oddsen låg nere på @1.40 under den tiden. Vid 10-tiden var Biden storfavorit igen. Hur kunde det ske så?
Förmodligen Red mirage.

Hur mycket har flashbackarna förlorat på att betta på Trumpen?
2020-11-06, 03:33
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Bättre ~fem år för sent än aldrig?
https://twitter.com/williamlegate/status/1324512677033660416

Oddsen för att twitter finns kvar som företag/fenomen om 12-18 månader?

Typ 100%

Han kommer vara kvar där, tror du 74åringar byter app för att bajsa ord på? Nån ny app han bara har sina supporters som följare på? Han kommer ju bli deprimerad av förlorandet av följare.
2020-11-06, 03:35
Medlem
Georgia

49.9% till Trumpen
49.9% till Biden

Just nu
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jo brukar ju tyvärr vara så i demokraturer... säger man något som inte gillas av systemet så straffas man... polariseringen kommer at sprida sig även hit och vad ska du säga då?

Blir ju lite så när man har rätten att uttala sig, uttalar man sig som ett jävla pucko så har andra rätten att säga att du är ett pucko.

Lite ett tvåeggat svärd för er kan jag tro.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Fattar inte hur Trump kunde vara så stor bettingfavorit vid 03-06 på valnatten? Oddsen låg nere på @1.40 under den tiden. Vid 10-tiden var Biden storfavorit igen. Hur kunde det ske så?

Kan förklara detta. Det handlar om hur folk spelar. I vanliga fall hade inte marknaden påverkats på samma sätt, titta på t.ex. Brighton - Burnley som spelas 18:30. Det är i en väletablerad liga där bolagen har stor koll och det kommer inte vara stor diskrepans där. Däremot så är presidentvalet något som sker var 4de år och bolagen har inte lika mycket insyn så spelarna styr oddsen mycket mer kombinerat med infon som man får.

Vid 03 så såg det jävligt bra ut för Trump, det var ytligt och förväntat men det var väl också då som Trump oväntat dominerade Miami Dade, då spelade antagligen jävligt många på Trump och bolagen anpassade sig.
2020-11-06, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Så du blir stött av det jag skriver, med tanke på allt du häver ur dig här på Flashback så verkar det ju lite underligt att du skulle ta så illa upp.
Det finns ett ordspråk som säger att "man pratar med bönder på bönders vis" du kan ju fundera på vad det betyder.
Nu ska jag fortsätta jobba.

Nej jag blir inte stött det minsta. Jag har försökt att diskutera med dig men det är uppenbart att du inte är villig att ens bemöta det jag skriver.
Jag var mycket trevlig mot dig tills du satte tonen o sen på det även började försöka ljuga för mig. Som psykolog borde du veta att sånt inte är uppskattat. Så gnäll inte om den tonen vårat samtal kommer ha från o med nu.

Det var du som satte den ribban. Det är inte jag som är bonden.

Det enda jag gjort är att sitta här o förklara hur jag tänker för dig.

Men då vet jag. Du citerar bara mig inte för o bemöta något, eller diskutera den gaslighting som dems så uppenbart sysslat med nu ett tag enda sedan kravallerna startat! Du är bara sur o känner dig liten av det jag skriver här ute på flashback.. Du förstår inte. O Återigen. Jag ser inte hur det skulle vara mitt problem?

Kom gärna tillbaka när du har bollar nog att ärligt börja svara på min fråga... Tills dess kan du ju fortsätta låtsas att du jobbar.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Sluta räkna? Det ör ju Trump själv som skriker ut det på Twitter att de ska sluta räkna.
Är det inte jobbigt att vara så debil som du är? Slog din pappa dig som liten?

Lyssnar de på Trump? Nej.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Maxwell som han nämner är ett offentligt rättsfall och Bill Clinton är med i flygloggarna till Jeffrey Epsteins Lolita island typ 20+ gånger, hur många gånger exakt det nu var. Hillary Clinton och Obama är vidare med i "pizzagate" genom wikileaks läckta emailen som det från början handlar om där de använder sig av känd av FBI kod inom pedofilnätverk. Vilka offentliga rättsfall är det han avvisar?
Trump är alltid känd för att gilla vuxna kvinnor även om det finns bilder och video med han tillsammans med Epstein. Finns bilder på massor med känt folk med Epstein då han rörse sig i de cirklarna för att korrumpera de han kunde. Det ända jag vet när det kommer till Trump är att Epstein så småningom blev bannad från hans anläggningar osv och de sågs aldrig efter att Epstein fick sin sweetheart deal första gången han åkte dit. Många andra träffade han dock efter, kända personer som Chelsea handler, Bill Gates och Prince Andrew T. ex.
Det finns inga belägg för att kodord ska ha används. Det är ett påstående som Q obefogat kom med. Vidare har Clintons aldrig varit uppe i rätten för våldtäkt av barn, vilket Trump har. Visst var de associerade med Epstein, men det var även Trump. Epstein anklagades dessutom som medbrottsling i våldtäktsfallen.

Jag tror förvisso inte ett dugg på att Trump gjorde sig skyldig till anklagelserna och rätten bedömde också att det inte gick att finna honom skyldig. Han var dessutom väldigt hård mot Epstein efter att anklagelserna mot honom börjat florera. Min poäng är dock att det finns mer faktiskt underlag att gå på mot Trump än mot Clintons i det här fallet.

Sen kan man prata om pizza och varmkorv hur mycket som helst. Det finns enbart ett fåtal sådana referenser att hitta i en grotesk mängd mail. Min personliga favorit var när alla trodde de knäckt Obama över hans ”varmkorvfest” i Vita Huset, som sedan visade sig vara en riktig middagsbjudning där varmkorv serverades.

Pedofilanklagelser mot både Trump och Biden är tråkiga och smutsar bara ner hela debatten med irrelevant dynga. Politiska sakfrågor är betydligt mer intressanta.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Yes Soros har varit som besatt av att störta USA även långt innan Trump. Trump har dragit ut det allra värsta ur den sjuka rena rama James Bond skurken!
Bannad från sitt eget hemland Ungern som jag förstår det där han som Jude i ungdomen jobbade åt Nazisterna som han själv säger i en intervju. Fast inte därför han blev bannad. ^^
Hans favoritsätt att tjäna pengar verkar ju vara att orsaka kaos i olika länder och störta deras valutor.

Kan inte Trump bara sätta Soros på ett flyg till Ryssland 😆? Han skulle få ett varmt mottagande i ett fängelse någonstans i Sibirien!
2020-11-06, 03:37
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
https://threadreaderapp.com/thread/1324155596988436484.html 140+ exempel på röstfusk och misstänkt röstfusk. Sidan har inte uppdaterats på ett par timmar nu, tillkommit hur mycket som helst. Twitter arbetar 200% för att radera allt som postas där, de hinner inte ens med.

1. Skedde i juni. Hade med primärvalen att göra.

https://www.snopes.com/fact-check/mail-in-ballots-indiana/

2. Brev försvann i postgången. Allvarligt, men inte fusk.

3. Ser inte hur det gynnat demokraterna.

Orkar förstås inte gå igenom 140 exempel, ovan rörde de tre första.

Poängen: Den förlorande sidan har ett intresse av att undergräva förtroendet för valresultatet. Kanske sker det inte alltid med helt genomärliga avsikter.
2020-11-06, 03:38
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Georgia

49.9% till Trumpen
49.9% till Biden

Just nu
"This is the best possible outcome for the accelerationists and those who want to spread distrust in the system - the more the system is delegitimized the better."
2020-11-06, 03:38
Medlem
doggydees avatar
GLÖM NU INTE DET VIKTIGASTE!

CIA-direktör avslöjar hur de har lagt upp en fälla som demokraterna gått rakt in i. Se på detta klipp!

https://banned.video/watch?id=5fa480cc65f2d419a08b54e2

Vad han säger här om hur militären är på väg mot swing-staterna för att observera bekräftas nu av MSM: https://m.washingtontimes.com/news/2020/nov/5/justice-department-approves-use-armed-agents-inves/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in