2020-11-06, 02:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Visst är dom flesta (D) röster en protest mot Trump, inget snack om saken.

Men tror du verkligen själv att drivet att rösta bort någon skulle slå alla tiders valdeltagande i USA som historiskt sett har väldigt lågt valdeltagande? Kom igen

Med tanke på att alla former av kändisar (allt från filmskådisar och musiker till internetkändisar) har skrikit om att folk ska gå och rösta i flera månader nu så är det absolut inte omöjligt, speciellt inte då många även har skrikit om att detta är det val som bestämmer om USA fortsätter att vara en demokrati.

Trump slog Clintons röster med flera miljoner i år, hade han haft samma tryck 2016 så hade han vunnit popular vote
2020-11-06, 02:53
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag har inte rapporterat dig för något vad jag vet, HMF är något som jag aldrig anmäler användare för (det skulle krävas något oerhört extremt för att jag skulle ens lyfta på ögonbrynen och rapportera något sådant då jag anser att det är snudd på trams) och nej det är inte lögner bara för att du inte tycker om det.

Trump är hatad, acceptera det.

Svårt att lita på en mytoman.

Och ja, trump är avskydd av vänsterfolk, medans vi andra tycker han är som, ja frisk fläkt. Något vi saknat, allt vad median säger, vet vi det är fake news. Om dom är emot någon, så stödjer vi denne.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Jag kommer fan skapa Önon, en skärgårdssepartistisk rörelse som vet allt om dom inre kretsarna i svensk politik och berätta att stefan löfven egentligen slåss emot en kabal av sverige demokratiska pedofiler som dricker öl på texas longhorn i norra djurgårdsstaden och har barn i deras källare (som inte existerar).

Och ingen kan stoppa mig, källkolla mig, eller någonting, jag behöver bara ladda upp förfalskade dokument och sen är vi hemma så kommer något jävla mongo gå på det och sen är vi igång.
Förfalskade dokument som sedan varenda FED tar på allvar

Men lycka till med Önon, du får min röst, i brist på bättre alternativ.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Håller med om att 98,99 procent av de som röstar på Biden gör de enbart för att de hatar Trump, och har ingen aning om vilken politik Biden står för eller vilka vallöften han har. Men även Trump har fått överraskande många röster i detta val: vg.no/nyheter/utenriks/i/R99wRd/trump-kan-faa-12-millioner-flere-stemmer-enn-i-2016-ekstremt-oppsiktsvekkende?fbclid=IwAR25sK5vIwAvy swjrZN4l27TH2LbY5FaYyKsA7eebg1NJg3ThcRK5SIlCoM

Vilket är min poäng, detta är ett val där bägge sidor har extremt många röster, det märks inte bara genom att Biden och Trump har många utan även att Jo Jorgensen dyker upp i nästan varje stat med flera procent
2020-11-06, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
70 miljoner amerikaner hade alltså inga problem med att rösta på en fet, korkad, ful, gamling som aspirerade till att bli diktator.

Man har förlorat sömn av mindre...

Valet handlade till stor del om Trump skulle fortsätta som president eller inte.
Medlem
Erpatjoffs avatar
[quote=Maahes|73508133]
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff

Så att nämna att du spelat i nåt band för 15 år sen är slag under bältet? det är väl inte mitt fel att ni inte blev lika stora som Oasis, det kanske inte är försent än
Och jag harinte gått igenom alla dina posts, jag öppnade bara 5-6 stycken och greppade efter halmstrån, jag är inte ute efter dig så ta det inte så allvarligt

Nä vi drog typ 40 gigs på ett år som vi var ett band. Spelade i kungsan en gång det var väl vår prime sen så började sångaren dra ladd och fick åka till rehab. TMI.

Men jag tycker det är en lite oskön taktik för att försöka motbevisa typ att trump önskar maxwell well.
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag har inte rapporterat dig för något vad jag vet, HMF är något som jag aldrig anmäler användare för (det skulle krävas något oerhört extremt för att jag skulle ens lyfta på ögonbrynen och rapportera något sådant då jag anser att det är snudd på trams) och nej det är inte lögner bara för att du inte tycker om det.

Trump är hatad, acceptera det.
Hat mot Trump är alltid legitimt eller? Varje man som inte "grabbat en pussy" är de facto en fitta.
2020-11-06, 02:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Svårt att lita på en mytoman.

Som sagt, bara för att du inte tycker om folks analyser, åsikter och iaktagelser så betyder det inte att saker är lögn.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaddarenIRoven
Vi får se om 14 min, då kommer en dump på runt 100.000 röster från Arizona. Från CNN.

Avvaktar. Tror på vinst Biden i AZ. Sedan går jag och lägger mig och vaknar upp om några timmar till ett USA i kaos.

Accelerationister de riktiga vinnarna 2020.
Medlem
Cuckslayers avatar
Negrer skickar ut vita valobservatörer i Philadelphia:

https://twitter.com/phillygodfather/status/1324480784548454403?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1324480784548454403%7Ctwgr% 5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.thegatewaypund it.com%2F2020%2F11%2Fdemocrat-election-observer-gets-kicked- philly-convention-center-reporting-fraud-inside-center-video%2F

Det är fan riktigt illa i philly. De försöker inte ens vara hemliga med vad de håller på med där.
2020-11-06, 02:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Sjukt att det fortfarande går att spela på vem som vinner kvarvarande delstater.

Arizona är enda med ok odds...1,40 för Biden mot 3.00 på att Trump tar hem Arizona.
Vad tror experterna på Flashback?

Det går inte att spela längre. Vill demokraterna göra en sista ansträngning så ljuger dom till det någonstans och ropar hem valet åt
10% Joe.

Spelet avslutas.
2020-11-06, 02:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Hat mot Trump är alltid legitimt eller? Varje man som inte "grabbat en pussy" är de facto en fitta.

Hat mot Trump är det som högst troligen har fått folk att rösta på Biden, hade det inte varit för Covid så är jag 100% säker på att Trump hade vunnit i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in