2020-11-06, 02:18
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Precis, CIA gav vapen också till Osama. De ljög om Saddams weapons of mass destruction också, för att invadera Irak. Sen var man även ansvarig för den arabiska våren och krigen i Libyen och Syrien.
Dessa krig var katastrofala inte bara för dessa länder utan öven för oss i Europa.

Detta hände under både Bush och Obama, det var först när The Donald blev bossen som man slutade.
Vinner Biden då är vi tillbaka i de gamla rutiner. Jag tror på en eskalering i Syrien.
Assad är kvar, det kommer klia i fingrarna på många krigshökar i USA, och nu har de en av sina i det Vita huset...
För oss i Europa så blir det väl dags för nya migrantkriser.

"You get the wars we get the refugees", som Anders Borg sade till Obama, eller var det till Bush?

Men gubben dom är ju för fan kvar i mellanöstern. Dom har inte slutat skit, dom drog ner, sen kom dom tillbaka när hans generaler sa att det inte var hållbart att bara dra sig ur för att det lät bra i ett tal.
2020-11-06, 02:19
Medlem
Nu kammade Trump hem Pennsylvania SKÅL!
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Problemet är att vita cuckservatives inte slår tillbaka. Mycket snack om Proud Boys/Gay Boys som egentligen är ett gäng rätt cringiga lönnfetton i röda kepsar.

Erkänner sig Trump besegrad och lämnar vita huset, kan jag lova dig republikanerna vinner aldrig igen. Vid nästa val har Harris fyllt på landet med X antal miljoner negrer och sandnegrer - precis som i västeuropa där den antivita vänstern fyller på med valboskap från turd world countries.

Konservatismen är svag och handlingsförlamad. Radikala problem kräver radikala lösningar

Jag är tyvärr rädd för att du har rätt där i vad du säger, den dagen, den sorgen.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Trump var vita mannens sista hopp. Nu blir det mörka tider framöver. Frågan är om USA någonsin lyckas resa sig igen.

Nu är USA garanterat borta som etta i världen. Inte en chans att de slutar leka världspolis dock. Kanske en bra sak, Kina må vara som de är, men de är åtminstone inte judestyrda.
2020-11-06, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Vad är en Hasbara poster?

Ett Hasbara (troll) är någon som så postar Israel positiva propaganda betalda av Israel. (mer på https://en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_Internet_propaganda).

Ingen president har varit så bra för Israel som Trump så det var konstigt att han trodde det om dig. Kanske var det någon slags freudiansk felskrivning och han undrade hur mycket betalt han kunde få för sitt skrivande?
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Är han mot alla odds tvungen att gå i exil så lär det bli Bahamas eller någon grannö.

Jag har förstått att Trump planerar att pensionera sig i Florida. Skulle inte förvåna mig om han blir en amerikask Bert Karlsson som srgt You tubar om sin hur illa det är, sin egen förträfflighet o erbjudande om att köpa fastigheter hans bolag bygger...

Jag tror chansen är större att det blir Ryssland eller något annat land som inte har ett utlämningsavtal med USA (utifall att han har gjort något riktigt jävla illa som vi inte vet om än) ovanpå att han ska kunna fortsätta nå ut till sin publik vilket kräver ett bra internet då jag är 99% säker på att Trump lär skapa Trump TV när allt är över
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det finns exempel på röster som räknats med valsedlar som tillhör människor som avled i slutet av 1990-talet.

Det är detta som JOE BIDEN menar med att "Alla röster måste räknas"
.

Exakt. Medan Trump understryker att alla lagliga röster ska räknas, vilket MSM medvetet fultolkar som att Trump påstår rösterna inte ska räknas.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Ja jävlar vad han kammade hem det! Helt otroligt. Och du var först på bollen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-biden-condemned-antifa-idUSKBN2712Z

Trump å andra sidan:

Nu håller du också på o fjantar dig som en råtta.

Trump sa flera gånger under några sekunder att han tar avstånd från det.
Det du citerar är utklippt från slutet.

Biden nämnde det inte ens i samma debatt. Dvs han tog inte ens avstånd.

Du vet att jag har sett exakt samma debatt va?
2020-11-06, 02:21
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Fejk njuvs. PA är inte called ännu. Kan dock inte bli något annat än R om det inte fuskas rejält á 6 miljoner röster hittades i en bortglömd container.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ja jävlar vad han kammade hem det! Helt otroligt. Och du var först på bollen!

Inte långt kvar tills hela kartan blir röd, trump vänder nu i alla delstater
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Trump var vita mannens sista hopp. Nu blir det mörka tider framöver. Frågan är om USA någonsin lyckas resa sig igen.

Föga att han var, dock så kanske detta påskyndar en balkanisering av USA, för det är ganska självklart för de flest att USA inte längre orkar hållas ihop, folk är på tok för splittrade i sina åsikter och ideologier utan en vilja till att ens kommunicera med varandra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in