2020-11-06, 01:51
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Vad är en Hasbara poster?

Men du ser inget problem med att hans enda kommentar när ghislaine maxwell åkte dit är att han önskar henne väl om jag förstår dig rätt? Den som blev dömd för koppleri och tillhandahöll epstein och hans vänner ink trump med unga tjejer?
Ingen aning om vad du syftar till. Men känner till Ghislaine Maxwell. Vidrig pedofil, människohandlare och mördare. Judinna. Demokrat. Nära kopplingar till höjdare på reddit, twitter och andra big-tech och mediebolag (även de JUDAR och DEMOKRATER).
2020-11-06, 01:51
Bannlyst
Rösträkningen måste göras om så bara lagliga röster räknas, en självklarhet.
2020-11-06, 01:52
Medlem
När öppnade förtidsröstningen?
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Varför tror ni att Orange Mussolini specifikt pekade ut just Philadelphia och Detroit med anklagelser om att de försöker ”stjäla” valet ifrån honom? Majoriteten av befolkningen i dessa städer är svarta. Blir lite väl genomskinligt vad han försöker insinuera.

Ehum, nej.
Just i Michigan (där Detroit ligger) endorsade Trump John James, en svart republikan, och hade honom med på sina rallies där han pratade mycket varmt om honom.

Men istället för den svarte John James valde de rasistiska demoKKKrater i Michigan att rösta på den kritvite gamle gubben Gary Peters som blir deras representant.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Trump. FL var intressant, D tar kraftig ledning i början (pga poströster räknas först) fölt av att Trump knappar in, och går om, sedan stoppas räkningen. Låg på 95% och man vägrade call it, först när man insåg att man hade fuskat fram ballots på andra håll kunde man avsluta räkningen och ge den till R.

Exakt samma sak hände sedan i alla swing states.
Jag vet inte. Men iaf när jag natt till onsdag kikade på Bet365 så var iaf Biden klar favorit till att vinna Florida.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Och ändå envisas han med att fortsätta, vad är det man brukar säga:

"The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."

smarta Bernie.

Du är ju riktigt blåst om du inte kan se att Bernie har skapat miljontals socialdemokrater i USA
Bannlyst
En sak vet vi, Trump är fortfarande president! Fundera lite på det vad det kan innebära.
Medlem
Dickassos avatar
John Adams, president på 1700 talet, satte väl upp en regel om att aldrig använda ämbetet som ett verktyg i en kampanj. Det är precis det Trump gör nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Du tror det ja. Men om du vet något öht om hur dems beter sig så är dessa människor redo att fuska, stjäla, döda o bryta mot reglerna för att få sin vilja igenom.

Det gör många av dom helt öppet här.

Ta bara Biden tex. Precis här innan så skrev någon om hur han redan förutspått hur Trump ska reagera. Är det så konstigt då att han kunde göra det? Om han redan visste att de skulle fuska.

Det är som o säga ”kolla nu. Jag tänker gå o slå den där personen där, o därmed kommer han bli ledsen, wrong o fruktansvärt arg!”

Det är inget svårt att göra.. O det görs ofta precis likadant utan psykopater o andra diagnoser som gärna sysslar med gaslighting.
Det är simpelt som fan. För psykopaten får dig att tro att han är på din sida o är smartare än den andra. Men vad du inte fattar är att människan bara reagerar som varje människa gör när någon går fram o smäller han på käften.

”Men det finns inga som helst belägg för det!”

Jo det finns redan vissa saker som tyder på att dom fuskar. Du får lära dig att se igenom det.

Det finns gott om bevis verkar det som. Somliga helt legitima. Somliga kanske riktigt fjolliga o paranoida.

Men att det inte skulle finnas några som helst belägg för det är ren o skär lögn.

En av dem är att observatörer har all rätt att gå in där o kolla så att allting går rätt till. Detta har man tydligen i vissa lokaler försökt förhindra. Det är något som är lagstadgat.. Det är meningen att Amerikaner ska kunna göra så, så att det inte finns någon tvivel på att allt går rätt till.

Allt vänstern kommer skrika närmaste tiden är ”herregud vad dom är tråkiga! Ta en förlust bara!”.
O det är ganska pissigt beteende o hålla på med om det är så att några har fuskat.

Jag kan förstå den synen på det också. Man ska kunna ta en förlust. Men det är inte en förlust om det har fuskats. Då har man blivit rånad på en seger... o det är inget varken dems eller Trump bara ”borde ställa sig o ta.”.

Det är inget fel med o säga nej om du blir röv knullad.

Vad pratar du för smörja du verkar ju påtänd.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Han skrev på twitter där han höll med Trump i att man ska räkna lagliga röster.
Så jag tror det var andra skäl till att han inte var där

Jag tor inte ett dugg på att Pence plötsligt inte kunde vara bakom Trump som han brukar. Men visst, vi kan köra på det du skriver. Men med tiden kommer trump stå ensam. Det blir intressant att följa Pence.

Vad säger Lindsey Graham?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Den mentalt ostabila och galna klimat aktivisten
Skriker ”how dare you!?” med ilsken rodnad och hat i blicken, och beskyller sedan Trump för att ha anger issues. Dagens ironi!
2020-11-06, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Vad fan pratar du om egentligen, är du påtänd ?

Det är inte jag som är påtänd. Det är du som inte är påläst!

Får lära dig o analysera lite bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in