Citat:
Ursprungligen postat av
Herz
Du tror allt CNN säger vem är det som är dum egentligen? 100% av dina åsikter är 100% korrelerade med vad dom påstår är rätt och fel har du någonsin misstänkt att du kanske är totalt hjärntvättad?
Hur kommer det sig att du inte ser Bidens skitsnack? Du vägrar äta trumps bajs men du äter flera ton av demokratiskt hästbajs

Jag hoppas inte du är vuxen för du vet inte vad du pratar om och varken något om livet heller.
Jag har min egna uppfattning och skiter fullständigt i vad CNN eller media säger i allmänhet, men dom har rätt i princip allt här och folk som inte förstår det är har blivit totalt hjärntvättade av Trump.
Biden snackar säkert skit, men det gör alla politiker och speciellt Trump.
Dåren går ut på presskonferens innan ens hälften av alla röster i USA är räknade och säger att han vunnit, men du köper alltså det? isåfall är du väldigt sorglig ska jag tala om för dig.
Grejen är att vilken normalt funtad människa tar Biden alla dagar i veckan före en dåre som Trump och skulle aldrig någonsin få för mig att stödja en konservativ, kapitalistisk och rasistisk president.
Undra vilken samhällsklass du är i? white trash som alla andra dårar här i tråden? Trump skiter fullständigt i er