2020-11-06, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Du tror allt CNN säger vem är det som är dum egentligen? 100% av dina åsikter är 100% korrelerade med vad dom påstår är rätt och fel har du någonsin misstänkt att du kanske är totalt hjärntvättad?

Hur kommer det sig att du inte ser Bidens skitsnack? Du vägrar äta trumps bajs men du äter flera ton av demokratiskt hästbajs
Jag hoppas inte du är vuxen för du vet inte vad du pratar om och varken något om livet heller.

Jag har min egna uppfattning och skiter fullständigt i vad CNN eller media säger i allmänhet, men dom har rätt i princip allt här och folk som inte förstår det är har blivit totalt hjärntvättade av Trump.

Biden snackar säkert skit, men det gör alla politiker och speciellt Trump.
Dåren går ut på presskonferens innan ens hälften av alla röster i USA är räknade och säger att han vunnit, men du köper alltså det? isåfall är du väldigt sorglig ska jag tala om för dig.

Grejen är att vilken normalt funtad människa tar Biden alla dagar i veckan före en dåre som Trump och skulle aldrig någonsin få för mig att stödja en konservativ, kapitalistisk och rasistisk president.
Undra vilken samhällsklass du är i? white trash som alla andra dårar här i tråden? Trump skiter fullständigt i er
Medlem
Disbeliefs avatar
Lider med Trump, han slåss mot väldigt ondskefulla krafter. Krafter en vanlig människa hade kapitulerat inför för längesedan. Det var sorgligt att se honom under presskonferensen men det är satan som styr. Uppenbart röstfusk, nåväl. Nattsvart.
Medlem
Korders avatar
Borde egentligen slagga pga jobb tidigt, men man är ju sugen på att se hur det blir i Georgia...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Steve Bannon:

Twitters grundare och vd Jack Dorsey borde gripas för censuren av Donald Trump.

Det vore vara en syn.

Bannon borde gripas för att han inte förstår vad censur är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Finns ju flera videor där de tar in GOP-övervakare, som får gå runt bland rösträknarna. När de gör det så blir de ställta emot en vägg eftersom de ser att inget fusk sker.

Somliga delstater kanske. Men USA har många sånna.

Två-tre videos där allt har gått rätt till är inget bevis.

Det är ett alibi.

Varför har dom stått i do lokalerna o filmat ifrån första början? När man i andra delstater inte ens har fått komma in o filma?
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Försöker hon få presidenten smittat med corona en gång till? Gå på bio i dessa tider är kanske inte så smart om man likt The Donald tillhör massa riskgrupper.

Fast han har ju antikroppar nu! Så länge han håller sig borta från minkfarmer, så är han home free (för att använda ett uttryck som han skulle förstå)!
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
Apropå Detroit, från Heidi Przybyla:

https://twitter.com/HeidiNBC/status/1324501861139910657

Inga rösters har fuskats med inne i vallokalerna såklart. Det gäller mail-in ballots, inget annat.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Jag tror faktiskt att HD kommer att titta på vissa stater. Nevada, WI, MI och PA kommer förmodligen att undersökas.

HDs federala juridiska rättighet att titta på olika stater är oklar. Inte säkert att de kan göra det, men de har ju rätt att utse en president om det går så långt, så processen verkar något oklar (för en lekman).
2020-11-06, 01:49
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vem hade överlägset störst chans att vinna Florida för lite över 48t sedan enligt Bet365?

Trump. FL var intressant, D tar kraftig ledning i början (pga poströster räknas först) fölt av att Trump knappar in, och går om, sedan stoppas räkningen. Låg på 95% och man vägrade call it, först när man insåg att man hade fuskat fram ballots på andra håll kunde man avsluta räkningen och ge den till R.

Exakt samma sak hände sedan i alla swing states.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Ska vi namndroppa juden Epstein så är det bara att se på vilka som han umgicks närmast med, 99% demokrater. Finns inga belägg för att Trump är pedofil. Sliskig "kvinnosyn" visst, men han har inte tafsat på småbarn som Biden (och dennes son f.ö).

Känns helt fel att jag ska sitta här och försvara Trump, det handlar mindre om honom och mer om hur sinnessjuka demokraterna är. Med psykfallet Harris i spetsen blir det nog ett tredje världskrig.

Vad är en Hasbara poster?

Men du ser inget problem med att hans enda kommentar när ghislaine maxwell åkte dit är att han önskar henne väl om jag förstår dig rätt? Den som blev dömd för koppleri och tillhandahöll epstein och hans vänner ink trump med unga tjejer?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Om Sanders är så smart varför misslyckas han gång på gång med det han förtar sig?

Afro-amerikanska väljare tilltalas inte av honom. Därför sjunker han alltid som en sten i primärvalen så fort de kommer till mer rasifierade delstater.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Men är det inte felaktigheter då?

Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det är på tiden att de fact checkar honom, de har låtit honom snacka skit i fem år nu

Ja jo, det är felaktigheter men tycker ändå de kunde låtit honom tala klart, inte avbryta mitt i talet och på så sätt missa tittarna en del av det Trump säger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in