2020-11-06, 00:13
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Haha, ja visst att han är demokrat. Sätter min högra pungkula på att han är en posör som bara vill ta chansen att elda på konspirationsnarrativet ytterligare. Och även om han mot förmodan är registrerad demokrat så är han inte bunden till Demokraterna och kan likväl vara medlem i Trump-sekten om han vill, vilket han med största sannolikhet är om man lyssnar på vilka ord han använder. Som taget ur Rudy Giulianis playbook.

Statssekreteraren i Pennsylvania höll för en stund sedan presskonferens och gick igenom steg för steg hur hela processen går till, hur mycket bevakning det är runtomkring och hur transparent det faktiskt är. Vi som lever i verkligheten inser förstås att det inte finns någon anledning att misstro någonting.

Den här ”registrerade demokraten” är lite som den äldre damen i Clark County, Nevada, som stod på en presskonferens arrangerad av Trump-kampanjen idag och påstod att hennes röstsedel blivit stulen, och att hon därför förbjudits att rösta i vallokalen.
https://mobile.twitter.com/hollandcourtney/status/1324397417479897091

Representanter för Clark County kontaktade damen ifråga, undersökte saken och kontrollerade att signaturen på röstsedeln (som hon alltså redan hade lämnat in) var giltig. De gav henne chansen att utmana detta, men hon avböjde.
https://mobile.twitter.com/JoshNBCNews/status/1324419281577271300

Nej du, ingen normalt funtad människa köper det här. Tyvärr gör ju dock den mycket sjuka Trump-sekten det, och det är nog bara en tidsfråga innan de tar till våld.

Tar du det där som fakta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Trump är rasist.

Fel, Trump vill bara inte hjälpa folk som bara förstör landet när hans eget folk redan lider
Medlem
Så Bannon har alltså sagt att han skulle vilja halshugga Dr. Fauci och FBI-direktören Christopher Wray och sätta fast deras huvuden på pålar utanför Vita Huset som en ”varning”?
https://mobile.twitter.com/IslesJetsMets/status/1324483451479797761

Tvättäkta psykopater.
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Om nu Biden blir President ja då är det kört för den konservativa amerikanen, ökad invandring och dina vapen bortplockade medan BLM och afa bränner ner varenda stad.

Sen kommer ju Harris ta över efter Biden, och som nån sa så kommer hon att predika vit skuld, tänk er en rasist till president.

Haha, vad har du rökt? Inte för att jag håller med dem på något sätt, men varför skulle BLM/afa bränna ned städer om de får den presidentkandidat de vill ha?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Nej men det är intressant att påpeka att alla Bidensupportrar i denna tråd står på samma sida i historien som Iran och dom ser inte detta som något problem överhuvudtaget.

Vad personer tycker i Iran verkar helt ointressant. Men med tanke på dina intressen så är du säkert intresserad av att Trump supportrar står på samma sida som Saudiarabien.

Om du är tar hänsyn om vad ”elaka” personer eller stater har för uppfattning hur skall du då kunna rösta på något riksdagsparti? Vad du en röstar på så riskerar du att rösta precis som någon våldtäktsman eller barnamördare och stå på samma sida som dem.
Medlem
Blir mer och mer övertygad om att valet kommer få göras om i minst sex delstater. Pågår för mycket skit för att nuvarande röster ska anses vara riktiga.
2020-11-06, 00:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Trump är rasist.

Biden anser att svarta bör låsas in för lite droger, svarta och vita ska inte gå i samma skolor, svarta som röstar på Trump är inte svart och han kallade svarta för negros på 80-talet. Biden röstade för ett rasistiskt krig mot Irak.

Frågor på det?
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Vad pratar du om? Wikipedialänkar..? Jag frågar vad han har blivit stämd för. Du kan väl bara skriva ett axplock. Hur allvarliga grejer är det? Vad handlar det om? Wikipedia är den sista sidan som är seriös. Bara du har en källa till CNN så kan allt bli till fakta på Wikipedia.

Det är ju för fan källor länkade till varenda grej som står där.
Men wikipedia kanske också är vänstermedia, trots att allt om USAs president källkollas rätt rejält.
Medlem
Dickassos avatar
Pennsylvania sjönk nyss till 78000 marginal. Eller har det varit så länge? Jag börjar bli trött
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ändå intressant att Trump tror att han har vunnit när Biden har fått 3 miljoner fler röster. USAs system är sjukt.

Trump kommer sitta i fängelse om några år. Det är jag övertygad om.

Kalifornien står fortfarade på 66% reporting och New York på 78% verkar som folk glömt detta då det ju inte påverkar EC men när allt detta är sluträknat har Biden vunnit popular vote med betydligt mer än 3 miljoner kan jag lova dig.
2020-11-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Om jag är nasse är du pedofil. Lika relevant.

Gääääsp

Där fick jag allt så jag teg!

Hett tips är att inte uppföra dig som en nasse om du inte vill bli bemött som en.
2020-11-06, 00:15
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Läs på om 2016 Fler miljoner röster betyder inte vinst.
Fängelse för vad?

Fängelse för att han inte avgår trots att Biden har vunnit!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in