2020-11-05, 23:59
Medlem
NeoVains avatar
Nu börjar det dra ihop sig i USA märker jag på allt som skrivs överallt...

Kvinna med megafon erkänner valfusk i lokalerna

https://youtu.be/do9koR3heFE

Annat som tyder på oroligheter...
https://imgur.com/a/3e0jz3K#prXYUoW

https://twitter.com/MarkDice/status/1324195804110680065
2020-11-05, 23:59
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Tror också Trump tar Arizona - då det var ett räknefel som gjorde att FOX callade den till Biden. Efter räknefelet korrigerades har dem inte velat vela. Det är dock en skandal redan som det är och de hoppas väl på att de slipper ändra den.

Tydligt att alla nya röster som kommer in är till Republikanernas favör då det inte är rena poströster som
i de andra staterna. Dessutom räknade AZ poströsterna först - till skillnad från alla andra iprincip. Magkänslan säger att trump tar den men skulle inte vilja betta pengar på det.

"THE BOTTOM LINE: THE PRESIDENT DONALD J TRUMP WILL WIN ARIZONA." GOP AZ
https://youtu.be/DC32I-8z7hE

PS. Intressant att de berättar att dom också har stor tilltro till andra GOP team i andra stater som redan "vunnits" av Biden.

Det här valet är inte över.

2020-11-06, 00:00
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
James Woods. Inte säker dock på vad du menar med en rimlig kändis.
En person som är känd och mentalt stabil, som därmed kan bidra med någon form av kredibilitet. Annars är det nog en del B-kändisar som inte har någonting att förlora, eller stora kändisar som inte inser hur mycket de har att förlora på att skada sitt eget rykte (Kanye West t.ex.)
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clumpekloss
Jag håller med, bara en narciss hade skrivit dessa Twitter, men ändå så skapar han inga krig och ökade löner samt anställde en massa arbetslösa, nu vet jag inte hur många men, mer än 2016.

Han har dock inte avslutat några krig, och var nära att starta ett när han ur det blå bombade ner den där iranska generalen som ingen jävel hört talas om utan något john bolton bara ville göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Japp, Republikanerna har väl 6 av totalt 9 domare där?

Japp, Trump har alltid tagit tvister till domstol. Nu har han dessutom domarna på sin sida. Självklart han gör allt för att detta till HD.
2020-11-06, 00:01
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Hellre det än vara peddo

Vad är det för sjukt hos er som måste fantisera om att Trumps motkandidater är pedofiler? Först Clinton, nu Biden?
Medlem
Citat:
Det är vinnaren av USAs presidentval man röstar på. Vet du vad det betyder?

Spelar ingen roll, spelsajterna har sina regler de bryr sig inte om de rättsliga processerna som sker efteråt. Får din president 270 ikväll vinner du.
Medlem
Citat:
Nej. Pengarna delas ut när USAs nästa president har annonserats officiellt av den amerikanska staten. Om du inte litar på mig. Du får vänta och se. Det är lite som att spela fotboll, matchen pågår till dess att domaren har blåst av matchen. Inte till dess att tilläggstiden har överträtts.

Högsta företrädaren för den amerikanska staten är väl dess president och han har ju redan annonserat ut vinnaren. Den som bettat på Trump kan således kräva ut sin vinst av spelbolaget.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Japp, Trump har alltid tagit tvister till domstol. Nu har han dessutom domarna på sin sida. Självklart han gör allt för att detta till HD.

Karln har ju blivit stämd 1200 gånger eller någon siffra i närheten av det för att han är en fitta som inte håller avtal. Inte ens google har blivit stämt så många gånger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Så mel antisemit drunkdriver gibson, Clint eastwood som pratade med en pall på NRA konferens för 10 år sedan och inte heller är frisk i kolan. Riktig A-lista du har där av relevanta kändisar.
Du e bara sur för att det fanns kändisar som gillar honom. 😅

Dessutom hade du visst inget att gnälla om på Vince Vaughn? 😂
2020-11-06, 00:02
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Har han telefon från sin cell? Trump varnades till och med för att hans kontakter med ryssar var en säkerhetsrisk men det sket ju the donald i och tillsatte honom ändå, sen när FBI spelar in deras samtal så får han gå och "i never knew him" - The donald

Ja där börjar jag bli splittrad, General Flynn är i mina ögon en hjälte, min hjälte.
2020-11-06, 00:02
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Här ser ni intressant och TYDLIG statistik:
https://news.sky.com/story/us-election-2020-see-how-many-votes-are-still-left-to-count-as-some-us-states-go-down-to-wire-121236 39

Estimated votes left to count in %.
Estimated votes left to count in numbers.
Current margin in votes.

I Georgia leder trump med 9.5k röster, 93.3k kvar att räkna. (2% kvar)
I North Carolina leder trump med 76.7k röster, 288.2k kvar att räkna. (5% kvar)
I Pennsylvania leder trump med 90.5k röster, 93.3k kvar att räkna. (7% kvar)
I Nevada leder Biden med 11.4k röster, 147.7k kvar att räkna. (11% kvar)
I Arizona leder Biden med 67.9k röster, 485.4k kvar att räkna. (14% kvar)
Stärker mig på pricken i det jag har på känn. Trump tar North Carolina och Pennsylvania utan snack. I Georgia kan det gå mot hur som helst, och även i Nevada. Skiter det sig för Trump i Georgia kan han hoppas på Nevada, men det blir jävligt tufft då. Tillfaller Arizona Biden är det god natt för denna gång innan det rättsliga efterspelet tar vid.

Om jag ska spekulera tror jag på Trump i Penn och NC, omräkning i Georgia, Biden i Nevada och Biden i Arizona. Då vinner Biden på pappret. Så jag vill att han ska torska i Nevada.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in