2020-11-05, 23:56
Medlem
Dharmabums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clumpekloss
Och de vänder kappan efter vinden med sitt stöd.

Jag tror absolut på vad du säger! Tydligt också att CNN bedriver valarbete in i det sista. De hamrar verkligen in att valet är legitimt och det varit en lugn rösträkning utan incidenter och att alla tveksamheter kring det är helt förryckta. Vilket ju är rimligt, utifrån deras position, med tanke på hur efterspelet verkar komma att se ut.
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ARIZONA UPDATE

Arizona går enligt plan. Alla counties samlat ger en bättre total röstbild än vad som beräknats.

En samlad GOP presskonferens i Arizona ger detaljerna:
https://youtu.be/DC32I-8z7hE
Tror också Trump tar Arizona - då det var ett räknefel som gjorde att FOX callade den till Biden. Efter räknefelet korrigerades har dem inte velat vela. Det är dock en skandal redan som det är och de hoppas väl på att de slipper ändra den.

Tydligt att alla nya röster som kommer in är till Republikanernas favör då det inte är rena poströster som
i de andra staterna. Dessutom räknade AZ poströsterna först - till skillnad från alla andra iprincip. Magkänslan säger att trump tar den men skulle inte vilja betta pengar på det.
Medlem
Nixters avatar
GENERAL FLYNN HAR BÖRJAT TWITTRA
https://twitter.com/GenFlynn?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7C twgr%5Eauthor

“My Country Tis of Thee, Sweet Land of Liberty...Let Freedom Ring 🎼 💪🙏🇺🇸”

#DigitalSoldiers

Detta val är inte över.
Medlem
Thuriazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Så kan det nog vara. Sen tror jag att det är fler kvinnor än män som röstar på Biden också. Har ingen statistik eller källa på det, bara min egen gissning.

Förstod jag rätt vad nån(säkert en "expert") påstod på radio p1 tidigare idag så är det ca dubbelt så många kvinnor som röstar på biden än trump av de kvinnor som röstade på dessa två.
2020-11-05, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Grattis till vinsten Trump firandet kan börja

4 nya år med Trump?
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Riktigt bra och intressant uppdatering här från Alex Jones:
https://www.rooshvforum.com/threads/2020-united-states-election-results.38668/page-167

Scrolla ner lite så hittar ni videon.

Han säger att FOX News snart (ikväll eller imorgon bitti) kommer utse Biden till vinnare. Sedan kommer det festas på gatorna.
Skulle inte alls förvåna mig. Men troligen så kommer Fox News isf att bajsa på sig ännu en gång.
Medlem
Det rimliga nu är att Trump utfärdar Presidentordrar som ogiltigförklarar resultatet i de värsta fuskstaterna.
2020-11-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Om inte annat kan de ju inte ha det så där med formliga drivor med röster som väller in lite då och då. Ingen har ju koll på detta. Det blir lätt en skjuts på någon procent här och en annan på 0,5 där, hux flux. Jo, det var ju det där med många bäckar små.

De måste hålla ett Corona-fritt val där röster lämnade i vallokalen är de enda som räknas. Och sedan ska delstaterna räkna färdigt i skälig tid. De ska inte kunna hålla på och justera beräknat valdeltagande, antal kvarvarande röster etc. in absurdum.

Exakt, 101 miljoner förtidsröster. Upplagt för ett utbrett valfusk.
2020-11-05, 23:58
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
GENERAL FLYNN HAR BÖRJAT TWITTRA
https://twitter.com/GenFlynn?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7C twgr%5Eauthor

“My Country Tis of Thee, Sweet Land of Liberty...Let Freedom Ring 🎼 💪🙏🇺🇸”

#DigitalSoldiers

Detta val är inte över.

Har han telefon från sin cell? Trump varnades till och med för att hans kontakter med ryssar var en säkerhetsrisk men det sket ju the donald i och tillsatte honom ändå, sen när FBI spelar in deras samtal så får han gå och "i never knew him" - The donald
2020-11-05, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Varför ska jag känna minsta lilla sympati för någon nation där majoriteten röstar på globalistvänliga partier och rent genomvidriga politiker som Biden, Löfven, Lööf, Reinfeldt, samt EU, övriga marionettdockor och deras överherrar i den internationella globohomoklubben? Säg mig det..

Jag har åtminstone lärt mig att den dumma, gråa massan är som en buffelhjord som löper efter den starke. Må det vara en diktator eller ett system. De har ingen egen vilja, saknar förmåga till att tänka och förstå och befinner sig rent allmänt i ett vilset tillstånd. Utan en stark ledare, religion eller rörelse som kan ta kontroll får man det samhälle vi har idag. Jag känner likadant, men för varje Othello-bricka man kan vända så tar man ett steg närmare befrielse och man måste ha en tro på att de kan vakna upp och förstå en dag. Vi behöver en Gustav Vasa som enar folket. Donald Trump, även om han inte på något sätt är perfekt, försökte och var nära att lyckas få konservatismen att få ordentligt fäste. Han har väkt hopp och det är inte slut med honom. Det fortsätter, det måste det göra. Det (((imperium))) som idag styr västvärlden måste falla. Det har varat sedan andra världskrigets slut och kanske faller det samman under vår livstid, det är en förhoppning åtminstone.
Senast redigerad av ensamkrigaren 2020-11-06 kl. 00:01.
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag håller inte med alls, men låt oss utmåla Hillary Clinton som en narcisstissk kopia av Trump eftersom du inte kan släppa henne. Hon förlorade för fyra år sedan. Hon kandiderar inte i år. Alltså är hon totalt ointressant. Här har vi Trump, en fullboodsnarcissist, som vi haft i fyra år och som många här vill ha en period till…

Jag förstår inte varför du utgår ifrån att jag går över ån efter vatten och måste följa media. Jag har läst hans tweets, följt presskonferenser och lyssnat på andra uttalanden. Vad ska vi ta? Hans sätt att mobba? Ingen politiker har betett sig som han mot journalister t.ex.. Ren mobbning. Hans behov att förödmjuka med öknamn? Sleepy Joe (ett av många för Biden), Pocahontas (ett av många för Warren), Wild Bill. Inget friskt beteende. Vilka politiker gör det? Bara ett par exempel på ett onormalt beteende. Det handlar om att håna, förödmjuka och trycka ner.

Jag håller med, bara en narciss hade skrivit dessa Twitter, men ändå så skapar han inga krig och ökade löner samt anställde en massa arbetslösa, nu vet jag inte hur många men, mer än 2016.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
https://pasteboard.co/Jz16Rvr.jpg

Om det är som du säger så ska också staterna som vunnit men förlorar efter en s.k omröstning betalas tillbaka.

Det är vinnaren av USAs presidentval man röstar på. Vet du vad det betyder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in