Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Varför ska jag känna minsta lilla sympati för någon nation där majoriteten röstar på globalistvänliga partier och rent genomvidriga politiker som Biden, Löfven, Lööf, Reinfeldt, samt EU, övriga marionettdockor och deras överherrar i den internationella globohomoklubben? Säg mig det..
Jag har åtminstone lärt mig att den dumma, gråa massan är som en buffelhjord som löper efter den starke. Må det vara en diktator eller ett system. De har ingen egen vilja, saknar förmåga till att tänka och förstå och befinner sig rent allmänt i ett vilset tillstånd. Utan en stark ledare, religion eller rörelse som kan ta kontroll får man det samhälle vi har idag. Jag känner likadant, men för varje Othello-bricka man kan vända så tar man ett steg närmare befrielse och man måste ha en tro på att de kan vakna upp och förstå en dag. Vi behöver en Gustav Vasa som enar folket. Donald Trump, även om han inte på något sätt är perfekt, försökte och var nära att lyckas få konservatismen att få ordentligt fäste. Han har väkt hopp och det är inte slut med honom. Det fortsätter, det måste det göra. Det (((imperium))) som idag styr västvärlden måste falla. Det har varat sedan andra världskrigets slut och kanske faller det samman under vår livstid, det är en förhoppning åtminstone.