Såg reprisen på gårdagens avsnitt nyss och jag är ledsen för att jag glider ut OT men herregud vad het Karin Magnusson är! Jag blir helt hypnotiserad varje gång hon är med. Vet inte varför exakt men det är bara något hos henne som tilltalar mig så otroligt mycket....
Grupp 2 den här gången är ju faktiskt klart spännande med många kunniga/roliga lag och minimalt med dumflams. Det som känns mest tveksamt för stunden är kvaliten på frågorna (och Filips bedömningar av vissa svar).
Japp hon kommer vara en ännu hetare milf än Nylander, skiljer bara 4 år dom emellan.
Blir en jämn kamp mellan 5 lag om 4 platser i grupp 2 skulle jag gissa. Nike & Anders, Gry & Micke, Alex & Jan, Ebba & Olof samt Karin & Anders. Övriga 3 lag är absolut inga slagpåsar, men skulle bli mycket förvånad om något av Kakan & Jonas, Josefin & Alexander eller Christine & Peter skulle gå till kvartsfinalerna.
Är det nytt för denna säsongen att man beepar vissa ord(i första UP med Alex S denna säsong och i avsnittet med Gry o Micke mot Anders o Karin. Det var något om ***bula.)
Eller är detta bara för att jag kollar på Comhemplay? Känns ovanligt att svensk TV censurerar.
Är det nytt för denna säsongen att man beepar vissa ord(i första UP med Alex S denna säsong och i avsnittet med Gry o Micke mot Anders o Karin. Det var något om ***bula.)
Eller är detta bara för att jag kollar på Comhemplay? Känns ovanligt att svensk TV censurerar.
Har inte hört några pip, måste vara från din streamingtjänst. Många har svurit ordentligt.
Admiral Schneider får rätt och deras dagen efterpiller var att abortera Asunción
som båda lagen hade rätt på, en ren uttalsfråga och i vilket fall som helst så menade dom rätt varför dom ska ha rätt.
Är inte Ulan Bator närmre Rio än sådär om man tar andra vägen runt? I programmet verkar det som att de tror att jorden är platt och ser ut som en världskarta med kanter på och att man inte kan åka åt andra hållet.
Är inte Ulan Bator närmre Rio än sådär om man tar andra vägen runt? I programmet verkar det som att de tror att jorden är platt och ser ut som en världskarta med kanter på och att man inte kan åka åt andra hållet.
Faktiskt inte. Stilla havet är enormt så det blir längre på det hållet. Sökte själv på frasen "Rio de Janeiro Ulan Bator avstånd" på google och då får man upp en liten minimap tagen från google maps där närmsta vägen är rödmarkerad och visar de ca 1600 km de fick rätt för.
Gick sedan in på google maps och kontrollerade och den vägen de fick rätt på ryms gott och väl på skärmen men det gör inte vägen på andra hållet över stilla havet som därmed är längre.
Rebusfråga igår. Gällde att få fram vilka händelser rebusarna syftade på. Rebus nr 1 syftade på Anders Borgs famösa festskandal. Karin M svarar utan krusiduller: "Anders Borg visar kuken helt enkelt".
Undrar hur Ebba skulle svarat på samma fråga?😊 (Fast jag gillar Ebba).
Admiral Schneider får rätt och deras dagen efterpiller var att abortera Asunción
som båda lagen hade rätt på, en ren uttalsfråga och i vilket fall som helst så menade dom rätt varför dom ska ha rätt.
Det kan jag inte hålla med om, deras vokaler var helt åt helvete. Du kan inte uttala Stockholm Stiöckhilm eller nåt sånt och få rätt för det