Citat:
Ursprungligen postat av
Korder
Räknade lite på NBC:s siffror rörande Pennsylvania. Enligt deras data så ska Biden hämta in ytterligare ungefär 60 000 röster på Trump i distriktet Philadelphia. Han behöver totalt hämta in 98 000 (ungefär). Väldigt tveksamt om han kan plocka in ytterligare 38 000 på de övriga distrikten. Om NBC:s siffror är korrekta bör således Trump vinna i PA.
Det är det jag sagt hela tiden, vettu. Trump håller ut i Penn, kammar hem North Carolina och vinner med minsta möjliga marginal i Georgia. Om Biden vinner gör han det i Nevada. Tidigare sa jag Michigan, men det visade sig som bekant att Biden kunde segra där utan att ta hem hela grejen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Du låter ff gamlare och trögare än vad Sleepy Joe är.
Ofta är det 70-plusare som är mest inbitna globalister och tycker att man ska hänga me' och vara mådärn för att det är passé att stå upp för sitt folk och land, så ja — han låter äldre och tröttare än Biden.
Själv ser jag inte Trump som nationalist eller ens som en begåvad politiker, men han bidrar till splittringen i USA, är en kul typ och verkar bättre för resten av världen med sin smått isolationistiska politik. Make America Great Again. Please do. Men ge fan i bl.a. vår kontinent. Europa först och Donald som clown.