2020-11-05, 21:41
Medlem
Dickassos avatar
Georgia för fan. Det här är inte rimligt! Räkna för fan
2020-11-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Det kommer dom inte göra din idiot. Därför att det finns inget fel med att sätta sig i en studiecirkel med experter och försöka diskutera fram ett botemedel mot nått man behöver hjälp med.

Ponera istället att dom lyckades komma fram till något man kunde röka som enkelt tog död på viruset inuti lungorna. Hade du inte tyckt att det var bra?

Tyst nu. Har inte tid o lyssna på mongoloider när de tänker.

Haha! Studiecirkel?

Minst två personer kommer ta avstånd från hans svammel om desinfektionsmedel och framhäva att de skämdes ögonen ur sig, antingen i intervjuer eller i bokform.
Senast redigerad av Promeneramera 2020-11-05 kl. 21:44.
Medlem
Pungpuckels avatar
USA:s nästa president blir en kvinna.

Kamala Harris som blir vice, tar över när gamlingen får en hastig hjärtinfarkt eller när alzheimern blommar ut ordentligt.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Vilket är den största anledningen till att jag hoppas på Trump. Gillar inte Trump även om han får för mycket skit då hans* politik gjort en del bra som få pratar om. Men han är också helt galen och gjort en del dåligt. MEN så jävla trött på "opartisk" media särskilt här i Sverige.

*är ju verkligen inte presidenten som gör allt jobb själv som många verkar tro.
Exakt. Jag gillar mkt av den politik som Trump står för, och att han är den enda statsledaren i västvärlden som är rakryggad nog till att stå upp mot Kina. Men jag bara Ä-L-S-K-A-R att se media/vänstersidan och deras anhängare gå helt bananas varje gång när Trump gör ngt nyttigt, finns knappt ngt som är mer tillfredsställande.
Medlem
0rganets avatar
Senaten verkar inte vara avgjord då 2 platser verkar behöva gå till omval i januari nu när Perdue inte verkar kunna få 50%:
GA Senate Election Results

Perdue (R): 49.98% (2,439,166 votes)
Ossoff (D): 47.71% (2,328,567 votes)

Estimated: > 99% votes in
2020-11-05, 21:44
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Men då måste det finnas bevis som HD godtar. Bevis som visar på att det förekommit valfusk som gjort att en kandidat förlorat segern.

Det kan bli svårt att få fram. HD har så klart högre krav på bevis än en Trumpanhängare och olika forum har.

Dessutom kanske inte ens HD tar upp det till prövning. De ser inte att något fel begåtts.

Vi får se hur det går, jag tror Biden vinner valet men HD kommer ogiltigförklara delar av poströstningen till Trumps fördel.

När det var Bush Jr vs Al Gore så ogiltigförklarade dom omröstningen på lösa grunder när det visade sig att Bush var påväg att förlora, så det är inte omöjligt att något liknande händer denna gång.

Vi lär veta säkert om några veckor.
Medlem
Blot-Svens avatar
Nu tror jag att Trump håller ställningarna in i det sista i Pennsylvania — Trump's last stand? —, men i Georgia kan det gå både si... och... så. 0,2 procent som skiljer de båda kandidaterna åt i skrivande stund. 0,2 procent. Jag tror inte att det varit så jämnt i någon står hittills. Det har även kommit indikationer för många timmar sedan på att man kan ha räknat färdigt där, fast den officiella siffran är 99 procent. Vilket ju är en uppskattning.

Har vi någon status på Georgia? Är de färdiga med rösträkningen för i kväll, eller?
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson

Ingen orsak, det finns ännu mer att hitta där ute. Inte minst på ställen som är lite controversial, som jag dessvärre inte kan länka till. Går dock även de att googla sig fram till.

Blir det mycket domstolsprocesser är det intressant att se vad man pratar om. Så tack för tipsen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Jasså. Men vad för typ av bevis kommer du att acceptera? Endast om CNN erkänner det va?

Du kommer ju inte acceptera något bevis som bestrider din surrealistiska världsbild. Antar att du tror att en möbelfirma var inblandad i sex trafficking?
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Satte du någon etikett på hillary clinton eller någon annan politiker, eller är det bara med President Trump du leker psykolog?

Det är Trump. Han slår de andra (diktatorer borträknade). Ett klart fall. Visserligen är jag inte expert, men livserfarenhet och mycket inläsning på ämnet gör att jag inte tvekar i mina antaganden.
Medlem
Landsbygden Georgia verkar vara ett förjävla härligt ställe att leva på.
2020-11-05, 21:45
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clumpekloss
Vad har du emot Hunters laptop, är det inte bra att oegentligheter kommer ut om han har haft affärer med CCP?

Ännu en som är född på 90 talet.

CCCP!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in