2020-11-05, 21:10
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Allt hänger på Nevada eller vad? Den som vinner där kommer över 270?

Om Biden behåller Arizona behöver han inte Nevada. Om Trump tar Nevada måste han fortfarande ta Arizona, och får dessutom inte förlora Pennsylvania och Georgia. Om jag räknat rätt...
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg-Anders
https://youtu.be/9lD29jqH078

Ett riktigt geni, sannerligen.

Herregud, haha. Man är en riktigt skarp politiker när man blir gjord till åtlöje av pundaren Rogan...

Som sagt, geni.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Haha vilket troll hon är. "Det kan nu finnas sätt att bevisa fusk - det i sig är bevis för att man fuskat". Så sammanfattar jag svamlet.

Hennes åsikter och tankar är inget tecken på fusk.

Bara att hon lyfter upp det där svaret ryckt ur sitt sammanhang från när Biden kommenterar den organisation som byggts upp mot valfusk... Avdelning "Ekobrottsmyndigheten begår ekobrott - namnet säger ju det". Pantad tant.

Ja, mycket svammel va det.
Men själva idéen med att det skulle gå särskilja riktiga röster kontra fulröster är intressant. Det vore väl för väl om det stämmer, det tror jag alla vettiga tycker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Kommunistfitta som även är en prostituerad hora, intressant kombo.

Jag är inte själv ett dugg bättre, jag gillade att köpa horor i yngre dar. Lite förbjudet, vilket gav extra kick.

Även politiker är som oss, testa gränser. Trump har god smak, Biden.. Vetefasen.. En lydpojke, marionett.

Jäkligt nyfiken på folk som hatar uttrycket "svennehora" men gärna kallar folk horor här på FB. "Det är ok om vi gör det"...
2020-11-05, 21:11
Medlem
Trumps odds har nu nått tvåsiffrigt på Bet365.
Trump 10.0
Biden 1.062
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om vi utgår från siffrorna 48 000 och 13 000, och att Biden och Trump är de enda kandidaterna så behöver Biden ungefär 30 500 röster (17 500 till Trump) för att gå om. Det vill säga runt 63-64 procent.

Vettefan hur jag räknade egentligen. Hur kunde jag få det till 75%
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Andel och antal röster kvar att räkna per delstat, och hur stor ledning den ledande kandidaten har:

Georgia 1% 50,000 +12,828 Trump
North Carolina 6% 348,000 +76,701 Trump
Pennsylvania 12% 878,000 +108,471 Trump
Nevada 24% 386,000 +11,438 Biden
Alaska 50% 191,000 +54,610 Trump

Ah där ser man, alaska har lockat en i många år. Nästa ställe att flytta till för att bli uppäten av en grizzly?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Om ändå "om" inte fanns...
Min poäng är: Demokraterna har inte ett skit att komma med förutom pandemin. Det var pandemin i kombination med massmedia och alla de döda 230.000 som demokraterna politiserade, som möjliggjorde att Biden kunde vinna med det höga valdeltagandet och mailrösterna.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Ronald Reagan, han var skådespelare som sadlade om. Dock var han gammal när han började sin politiska karriär. Trump också. Jag tycker att hon har hjärtat på rätta stället och hjärnan för att klara jobbet som POTUS. Hon är rak och jag uppfattar henne som ärlig till skillnad från t.ex. Hillary eller Kamala. Hon har potential att bli en kvinnlig Obama för högern. Hon skulle definitivt inte uppfattas som en clown. Sen skadar det ju inte att hon är snygg som fan, även om det inte ska spela någon roll så gör det det oavsett vad någon annan säger.

Regna var guvernör. Så han hade ju en politisk karriär innan han blev president. Så då är Trump den första icke-politikern.

Hon har ett härligt leende.

Det skadar aldrig att se bra ut i politiken. JFK är ju ett tydligt exempel. I synnerhet om man är naturlig i sin skönhet om du förstår vad jag menar. Att man inte verkar vara medveten den och är lite avslappnad i sättet. Öppen. Engagerad. Man verkar mer tillgänglig då. Det funkar alltid. Dessutom ska man gärna skratta åt sina misstag. Manligt exempel: The Rock. Kvinnligt exempel: Jennifer Lawrence.

Jag tror republikanerna behöver någon med en normal och seriös utstrålning. Hon kan driva samma politik om det är hennes grej, men med lite mindre drama runt henne.

Alltid roligt att veta om vilka yngre som finns i partierna. Jag följde demokratiernas presidentkandidatsomröstning och fick då en känsla för vilka som är på väg uppåt i partiet. Att allt inte bara är gamlingar. Och nu fick jag en republikan att hålla reda på.

Nu ska jag kolla lite valvaka på CNN.
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Summera videon eller hållkäften, kommer inte klicka på nått.

Fair enough, Tommy Lindhs föräldrar fick inte ha på sig tröjan "Glöm aldrig Tommy Lindh" på SVT, bestämt "från regeringsnivå".
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Utan den kinesiskt planterade Wuhan-viruset och tramset med mailrösterna så hade Trump vunnit stort.
Haha du låter som idioterna på infowars 😊
Medlem
AreYouBacks avatar
Med detta valfiasko så kommer block-chain röstning att få en lysande framtid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in