Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Ronald Reagan, han var skådespelare som sadlade om. Dock var han gammal när han började sin politiska karriär. Trump också. Jag tycker att hon har hjärtat på rätta stället och hjärnan för att klara jobbet som POTUS. Hon är rak och jag uppfattar henne som ärlig till skillnad från t.ex. Hillary eller Kamala. Hon har potential att bli en kvinnlig Obama för högern. Hon skulle definitivt inte uppfattas som en clown. Sen skadar det ju inte att hon är snygg som fan, även om det inte ska spela någon roll så gör det det oavsett vad någon annan säger.
Regna var guvernör. Så han hade ju en politisk karriär innan han blev president. Så då är Trump den första icke-politikern.
Hon har ett härligt leende.
Det skadar aldrig att se bra ut i politiken. JFK är ju ett tydligt exempel. I synnerhet om man är naturlig i sin skönhet om du förstår vad jag menar. Att man inte verkar vara medveten den och är lite avslappnad i sättet. Öppen. Engagerad. Man verkar mer tillgänglig då. Det funkar alltid. Dessutom ska man gärna skratta åt sina misstag. Manligt exempel: The Rock. Kvinnligt exempel: Jennifer Lawrence.
Jag tror republikanerna behöver någon med en normal och seriös utstrålning. Hon kan driva samma politik om det är hennes grej, men med lite mindre drama runt henne.
Alltid roligt att veta om vilka yngre som finns i partierna. Jag följde demokratiernas presidentkandidatsomröstning och fick då en känsla för vilka som är på väg uppåt i partiet. Att allt inte bara är gamlingar. Och nu fick jag en republikan att hålla reda på.
Nu ska jag kolla lite valvaka på CNN.