2020-11-05, 20:51
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Skönt med någon som är yngre. Och som kan tala så folk lyssnar.

Även om hon inte är politiker har hon ju som politisk kommentator koll på det politiska systemet. Men det brukar ju alltid underlätta om man har varit politiker. Har det funnits någon president i modern tid förutom Trump som inte haft en politisk karriär?

Ronald Reagan, han var skådespelare som sadlade om. Dock var han gammal när han började sin politiska karriär. Trump också. Jag tycker att hon har hjärtat på rätta stället och hjärnan för att klara jobbet som POTUS. Hon är rak och jag uppfattar henne som ärlig till skillnad från t.ex. Hillary eller Kamala. Hon har potential att bli en kvinnlig Obama för högern. Hon skulle definitivt inte uppfattas som en clown. Sen skadar det ju inte att hon är snygg som fan, även om det inte ska spela någon roll så gör det det oavsett vad någon annan säger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast det stämmer ju inte. Svarta har mer rättigheter än någonsin. Svarta kan inte uppge någon enda sak som de inte får göra som vita får göra, men de anser ändå att de är förtryckta och att vita bär en kollektiv skuld för slaveriet för 200 år sedan.
De är överrepresenterade i fängelse och underrepresenterade i chefspositioner.
De anser att som grupp så särbehandlas de av polisen, precis som de gjorts i all tid i usa. Det var så BLM startades, en protest emot polisens övervåld i usa.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Vem? Förlåt orkar inte leta.

Vi diskuterar Candance Owens.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Candace_Owens
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Inte speciellt mycket. Så länge man är rätt typ av människa.
Vad är rätt typ av människa då?
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Ja de är registrerade som demokrater.

Intressant. Och i vilken stat var det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Var påstås det att de avslutat räkningen?
Kvinnan som filmar säger att dom har stängt tidigt, det är själva skälet till att hon vill dokumentera vad som pågår. Lyssna på vad hon säger....
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är inte helt säkert att du får samma svar från alla här i tråden.

En del håller på en narcissitisk galning som klamrar sig fast i Vita huset.

Andra håller på en hårluktande pedofil, med en sexgalning till son.

Och vi alla vet vem du håller på, det säger en hel del om din moral.

Vad är det med vänsterfolk och dess syn på vad demokrati är, dom är som veganer. Alla andra av annat åsikt är hemska som borde avrättas medans dom stödjer islamism och halalslakt.

Brist på en viss vitamin månnetro?

Eliten har lyckats till den största del, men resten av oss rår dom ej på. Tyvärr.
Senast redigerad av EastClintfood 2020-11-05 kl. 20:54.
2020-11-05, 20:52
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FINANSHAJ
Hillary Clinton accepterade förlusten. Utan att börja stämma hit och dit och gnälla på Twitter.

Nej, DEM stratde en kampanj om kopplingar till Ryssland, riksrätt etc. Demokraterna accepterade aldrig Clintons underbara förlust.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Och det får han min respekt för, att han velat skapa jobb till amerikanarna. Ett lands ledare ska tänka främst på sin egna befolkning, inte på sk flyktingar eller annat. Det jag däremot inte förstår är varför han tar så lätt på Covid-19.

Jag tror att det är den svenska anledningen. Att vilja ha ett öppet samhälle och därmed ekonomi in i det längsta. På gott och ont.

Jag som normalt reser jävligt mycket i mitt jobb, lider av att andra länder grips av panik. Jag njuter av den svenska tillbakalutade inställningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FINANSHAJ
Biden vinner! Pang bom ta och lås tråden!
Oklart hur påläst du är, men denna tråd behandlar hela valet och inte endast presidentvalet.

GOP tar hem huset och senaten, finns mycket att diskutera fortfarande.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Sannolikheten att Trump ska vinna har nu rasat ner till 7%!

Verkar som folk även slutat betta på Trump nu.
2020-11-05, 20:53
Medlem
Talespins avatar
Republikanska senatorer retweetar anklagelser om valfusk så nu är det inte bara Trumps team som är inne på denna stig.

Det kommer att bli krig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in