2020-11-05, 20:01
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
varför har fox news blivit mer fientliga mot trump?

Sålde ut sig. Eliten har förberett inför detta val sedan de förlorade 2016. Coronan etc är ett av sätten de använt sig av för att kunna fuska hem valet (pga mail-in ballots). Fox News togs över av de och sociala medier har stängt av alla höger-om-center streamers. Allt så att de ska kunna stjäla valet.
2020-11-05, 20:02
Medlem
Fred Friendlys avatar
Flashbackanvändare och Trump:

”Vi har spelat en av två halvlekar i fotbollsderbyt. Vårt lag leder så nu blåser vi av matchen”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Trumpen har gjort en hel del bra saker under sina år, det ska vi ge honom. Hans stil funkar säkert bra hos lågutbildade som söker en karismatisk ledare.

MEN att t o m svenskar tycker att denna människa är en bra ledare/president är obegripligt. Han visar ju på tydliga tecken på att han inte bryr sig om folket överhuvudtaget (kallar till massrallyn mitt i en pandemi som kommer att orsaka fler döda i US), har fullt upp med sitt eget ego, är helt oberäknelig, skiter i demokratiska grundlagar o s v.

Jag skulle vilja veta hur ni som försvarar Trump tänker, jag förstår verkligen inte. Kanske är jag dum eller naiv. Lär mig!
Vilka demokratiska grundlagar? Och finns det odemokratiska? Och exempel på oberäknelig? Lär mig!
Medlem
Citat:
Men och!!!?

I mailrösterna är det konstaterat att demokraterna får oproportionellt stora röster.

Oavsett så ska sådana här oegentligheter leda till omval.

Det var fler som röstade på Biden som mailröstade. Försök inte dra slutsatser INNAN du tänker är du snäll.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
45th President of the United States of America utropar DT sig på twitter...

Haha, vad virrar du om? Han ÄR den 45:e presidenten. Om Biden vinner blir han den 46:e. Och han har inte "utropat sig", det är beskrivningen han gett sig själv på Twitter...
Medlem
doggydees avatar
Fler intressanta grejer som visar på valfusk:

https://i.4cdn.org/pol/1604598261495.png
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Det är registrerade namn. Det är redan på nyheterna och allmänt känt nu.

Så lever de eller är de döda? Har de röstat?
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Trumpen har gjort en hel del bra saker under sina år, det ska vi ge honom. Hans stil funkar säkert bra hos lågutbildade som söker en karismatisk ledare.

MEN att t o m svenskar tycker att denna människa är en bra ledare/president är obegripligt. Han visar ju på tydliga tecken på att han inte bryr sig om folket överhuvudtaget (kallar till massrallyn mitt i en pandemi som kommer att orsaka fler döda i US), har fullt upp med sitt eget ego, är helt oberäknelig, skiter i demokratiska grundlagar o s v.

Jag skulle vilja veta hur ni som försvarar Trump tänker, jag förstår verkligen inte. Kanske är jag dum eller naiv. Lär mig!

Du menar att svenska politiker bryr sig om svenskar? Tar in horder med muslimer från Afrika och Mellanöstern. Men de är fullt friska? De bryr sig om oss?
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
varför har fox news blivit mer fientliga mot trump?
För att det sitter en massa ”never-trumpers” i deras styrelse nu förtiden, som Paul Ryan tex
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det fattar du väl att hans uppdragsgivare, det är folket och inga globalister. Han är alltså inte korrupt.
Hans uppdragsgivare är The Trump Organization. Det, han själv och hans jävla familj är det han bryr sig om. Fattar du inte det så är du ruggigt godtrogen. Hans farsa lärde honom direkt när han var tonåring att man måste vara polare med byggjobbarna. Jag kan haja att man föraktar demokraterna och hur det partiet har blivit men Trump är en charlatan.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det går "sådär" för Trumps försök att avbryta räknandet..

Domare i Georgia avfärdade nyss republikanernas krav på att sluta räkna:
A Georgia state court dismissed a lawsuit filed by Georgia Republicans to prevent the "unlawful counting of ballots received after the election" in Savannah. They filed the lawsuit after a poll watcher for the party allegedly viewed unprocessed absentee ballots mixed in with absentee ballots that were set to be tabulated.

Judge James F. Bass made the ruling orally in court Thursday morning, and it was filed with the court this afternoon.
https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-05-20/h_33db3633101750f618c7635a92a8c81d

Domare i Michigan avfärdar också Trumpkampanjens krav på att avbryta rösträknandet:
– det finns ju inga som helst bevis för det påstådda valfusket:
A state court judge on Thursday dismissed a lawsuit brought by the Trump campaign that asked for an immediate halt to the vote counting until its representatives had “meaningful” access to ballot counting and adjudication.

Judge Cynthia Stephens was highly skeptical throughout a virtual hearing on Thursday about the lack of admissible evidence in the case and whether the campaign had sued the right party (Secretary of State Benson).
https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-05-20/h_739b66ef430b53812be059d5ce5ed807

Vilken partitillhörighet är det på henne då? Kanske lika bra att SCOTUS kliver in och styr upp allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Ja och? det har ju inte förekommit nåt fusk, ska de utreda luft eller?
Fusk förekommer alltid i val (speciellt i USA), frågan är till vilken utrsträckning detta skett.
Man bör notera att en viss sida har arbetat aktivt i ca 5 år med att smutskasta och försöka ta ner en enda person (man har också spenderat mer pengar än någonsin i historien på "anti kampanjer" i ett val).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in