2020-11-05, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag förstår att folk kan sympatisera med republikanerna och har andra åsikter än t.ex. demokraterna. Inget konstigt.

Det som är obegripligt är att ni stöder en person som på många punkter stämmer in på en narcissist eller en psykopat. En sådan person funkar inte normalt, tänker inte normalt. Milt sagt. En sådan person lever i en annan värld, med andra referensramar. En sådan person är att undvika till varje pris. En sådan person är inget annat än trash. Sorgligt men sant. Läs på om dessa människor. Lär er att undvika dem.

Donald Trump är inte "skräp" eftersom han är okorrumperad och på folkets sida och är för sitt land. "Narcicisst" och "psykopat". Tja. Han är väl egenkär och det är jag också istället för att vara en självhatande typ. "Psykopat" är ju bara ett tomt personangrepp.
Medlem
Trumps chanser verkar rökta. Vi får se hur länge Biden lever alternativt först bort av sina skötare pga. demens.
Trump initierade något viktigt i form av ett påskyndande av USA som motkraft till kinesisk expansion.
Vi får hoppas att väst kan fortsätta bära den fanan, och stå emot.

Jag optar ut från den här farsen. Tar en lång paus från den amerikanska politiken här, i media och på youtube.

Ha det bra forumkrigare, Trump- såväl som Bidenfans
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag förstår inte ditt inlägg? Det fattas bärande led för att det ska bli begripligt. Vill du försöka igen?

Censur är när en myndighet lägger sig i vad som ska sägas. Företag får ha vilka regler de vill bara de inte bryter mot lagen. Ingen är tvingad att använda twitter, passar det inte kan man dra.

Behöver inte vara en myndighet såklart. Om företag har monopol och förbjuder dig så är det såklart censur.
Medlem
Korders avatar
edit. nevermind
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Verkar som det är bra att han hade mask, annars hade man sett hans minspel på idiotiska frågor

Han lär ju jobbat 24h dygn i en vecka och levt på jalapenos och kokkaffe. Han ska fan bli utrikesminister ! Anar militär bakgrund.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vi leker med tanken.

Om Trump lyckas få de stater som är kvar och blir president med en smal marginal.

Undra hur länge det dröjer innan demokratiska väljare stormar vita huset?
På sätt och vis så hoppas jag att Biden (Kamala) vinner valet, eftersom att då vill vi troligen få slut på alla kavalkader och upplopp - eftersom att alla upploppen kommer från anti-Trump folk.

Men skulle Trump vinna, så kommer 80 procent av demokraterna att bli martyrer och de kvarstående kommer att bli tvångsinlagda på mentalsjukehus.
2020-11-05, 19:41
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
SVT översätter tydligen också ”we want all voting to stop” till ”vi vill att all rösträkning ska upphöra”

Hur skulle du översätta detta då?

Citat:
STOP THE COUNT!

https://twitter.com/realdonaldtrump/
Medlem
Pennsylvanias statssekreterarna säger nu att det finns både demokrater och republikaner inne i lokalen där rösterna räknas, och att respektive parti dessutom har en officiell representant på plats. Precis som på alla andra ställen.

I Pennsylvania kan man även följa rösträkningen live på nätet. En väldigt transparent process, alltså.
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulser
Felräknat. Man räknar inte mot antalet registerade, utan mot antal tillgängliga röster.
Man räknar mot de som får lov att rösta.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Du pratar med människor som är helt sjuka i huvudet. Reson kommer du inte långt med.
Min syster och svåger i Minnesota (som förvörigt är demokrater), anser jag inte som sjuka i huvudet.
Medlem
Talespins avatar
Det finns redan nu tillräckligt med konstigheter för att HD ska blandas in. Det lär nog dyka upp fler konstigheter för varje dag som går.

Nu börjar även GOP att höja rösten om valfusk.
Bannlyst
Bet365 har 1.30 på att Biden vinner Georgia nu, får dom nån jävla förhandsinformation?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in