2020-11-05, 19:02
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Angående Arizona så finns det 375 000 oräknade röster.

Biden leder med 68 000 röster.

Trump måste vinna ca 221 600 utav dessa 375 000 röster för att vända till seger.

221 600 / 375 000 =59,1%.

Låter väl ändå inte helt omöjligt?

Kolla vilka counties som återstår att räkna klart.

Känns mest som att man gør detta før TV-bolagen nu...
2020-11-05, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Merparten av de som räknar röster verkar vara mörkhyade. Postanställda likaså... hmmm

Det är bara pensionärer och arbetslösa samt studenter som kan ta jobb som rösträknare, i USA såväl som i Sverige. Jag har försökt ta upp detta i Sverigedemokraterna så att våra sympatisörer uppmanas att anmäla sig som rösträknare för att motverka valfusk, men frågan viftas bara bort. Minns med fasa den tid när jag själv var student och tog jobb som rösträknare. Fy fan för det drägg som räknade och deras demokratisyn. Kan garantera att SD-sedlar byts ut i stor utsträckning. Därför finner jag det troligt att samma fusk sker i USA mot Trump.
2020-11-05, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Helt sjukt hur Trump har pajjat folks hjärnor till den grad att det sitter en person i Sverige och kräver anti-demokratiska åtgärder. Nej rösterna ska räknas, så som man gör i en demokrati. Finns inga som helst vettiga bevis för valfusk.

Så du tycker det är ok att rösta efter vallokalerna har stängts? Det handlar om att rösterna ska vara stämplade senast 3 november. Är det konstigt att ha det som krav?
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Det jag vill du ska visa är den screenshot där Trumps röster registreras utan att Bidens ökar alls. Kan du inte visa det så svara inte.

Glömde nästan dig.

Här ser du lite mer hopp i båda lägren.
https://www.bildtagg.se/bild/y2oo06nqreuw33w1jpi6fx8z

Verkar inte vara något konstigt med att man rapporterar i block.
Medlem
0rganets avatar
USAs 46 president:
Citat:
Be patient, folks. Votes are being counted, and we feel good about where we are.
https://twitter.com/JoeBiden/status/1324406121721786369?s=20
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Jag har ingen aning hur clickbait-media gör. Jag bryr mig inte om dom för man kan självklart inte lita på deras rubriken. Detta vet alla.

Jag har bara själv tittat på opionsundersökningarna och de har alla varit väldigt korrekta.

Du verkade inte veta att valobservatörer existerade. Så du vet garanterat inte hur deras jobb går till.

En domstol har nu beslutat att observatörerna nu får stå 6 fot ifrån istället. Just för att kunna utföra sitt jobb.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Angående Arizona så finns det 375 000 oräknade röster.

Biden leder med 68 000 röster.

Trump måste vinna ca 221 600 utav dessa 375 000 röster för att vända till seger.

221 600 / 375 000 =59,1%.

Osannolikt javisst. Men det låter väl ändå inte helt omöjligt?

I teorin nej, men det är två faktorer som ställer till det.

1. Mestadels poströster, fördel Biden
2. Demografin i återstående countys, fördel Biden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Sverige är inte ens i närheten av lika illa ute som USA är, USA rusar mot att sluta vara en demokrati medan Sverige aktivt försöker förbättra sig efter varje valår

Håller med fullständigt.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Juden vill att du ska vänta. Bita på naglarna. Detta är hans show.

Med en rent otrolig final. Värre än någon kan föreställa sig just nu.
Äsch, lägg ned. Med den retoriken kommer du ingenstans.
2020-11-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Men det var ju inte hans konto ffs.

Kunde fortfarande inte se det. Och nej jag har inte twitter. Men när jag klickar på en länk så kan jag såklart se det.

Och om du ser på Trumps officiella konto, så ser du att väldigt många av hans twitter har blivit censurerade. Är det rätt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Tycker det är jävligt bra att hans tweets är otillgängliga, Twitter borde stänga av honom helt i några dygn nu
För att dina vänsterkänslor annars kan bli sårade eller?
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det får du såklart tycka, men jag upprepar. Varför är du på Flashback?

Vi kämpar för yttrandefrihet, och om t o m USAs president censureras så ska det knappast hyllas. För tänk på hur många andra som också försvinner.

Och vi vet att de äter varandra. Så många av de som idag tror att de är till vänster kommer också att tystas.

Du är ett monster.

Det är inte censur att ett privat bolag sätter upp egna regler. Republikanerna är riktigt pro-företag och deras rätt att göra vad dom vill med deras bolag. Så de har full förståelse om twitter stänger av Trump, vilket de borde gjort för länge sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in