2020-11-05, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
Trump vinner, var så säkra
Jag hoppas du har rätt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ja Trump är verkligen "hard around the edges" som vanligt. Lite sin egen och säger vad han vill. Inget fel i att misstänka valfusk (vilken kandidat gillar att motparten ev fuskar) och då borde det utredas tycker man, MEN man får ändå agera civiliserat emedans och kunna ta en förlust. Nu minns jag inte hur Hillary gjorde förra valet, men gratulerade hon inte Trump efteråt?

Jo, hon ringde och gratulerade honom.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Hur många jävlar menar du då? 10? 50? 150? Är det en urvalsgrupp som representerar ett land 300 miljoner? Eller Sveriges 10 miljoner? Är det tillräckligt för att påstå att ingen vet någonting om Bidens policy?
Varenda jävel i denna tråden, exempelvis. Tror du jag sitter och räknar? Alla som håller på Biden gör det för att "Trump är dum i huvudet."
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Till skillnad från Bill så är valobservatörerna opartiska.
Skulle va intressant att veta hur du kan va så säker på det? Känner du dessa observationer personligen? Mig veterligen är valobservatörer människor. Människor kan ljuga, bli köpta, infiltrera...
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Ok, det är mer än jag vet. Men då är det iaf så att det inte blir något slutresultat de närmaste ~15-20 timmarna.
Jo, det räcker med Nevada
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ha ha ha jag kan inte se det. Otillgängligt.

Hur känns det?

Att presidentens tweets är otillgängliga.

Känns det som att du står på rätt sida i kampen om rättvisa?

I så fall undrar jag varför du är på Flashback. Varför inte bara dilla på Aftonbladet?

Tycker det är jävligt bra att hans tweets är otillgängliga, Twitter borde stänga av honom helt i några dygn nu
2020-11-05, 19:00
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Merparten av de som räknar röster verkar vara mörkhyade. Postanställda likaså... hmmm

Är mörkhyade sämre på att räkna...? Eller fuskar de mer...?
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Merparten av de som räknar röster verkar vara mörkhyade. Postanställda likaså... hmmm

Det är ju volontärer som räknar röster. Lättare att ställa upp om man inte har något jobb.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Hahaha. Lawdie lawd. Som om inte detta retar upp folk som faktiskt röstat på Biden. Trump är verkligen förtjust i att sparka på getingbon. Dock begripligt att han ber bedömare kika på Wisconsin och Pennsylvania.

Har inget större manöverutrymme.
Utan presidentskapet så ligger han illa till.

Lock him up!
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
De svenska tidningar som räknade med att Biden skulle vinna en jordskredsseger, baserade inte det på opinionsundersökningarnas resultat menar du?

Jag har ingen aning hur clickbait-media gör. Jag bryr mig inte om dom för man kan självklart inte lita på deras rubriken. Detta vet alla.

Jag har bara själv tittat på opionsundersökningarna och de har alla varit väldigt korrekta.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det är svårt att kontrollera en namnteckning 35 fot bort.

Men du har väl supersyn?
Du verkade inte veta att valobservatörer existerade. Så du vet garanterat inte hur deras jobb går till.
Avslutad
Angående Arizona så finns det 375 000 oräknade röster.

Biden leder med 68 000 röster.

Trump måste vinna ca 221 600 utav dessa 375 000 röster för att vända till seger.

221 600 / 375 000 =59,1%.

Osannolikt javisst. Men det låter väl ändå inte helt omöjligt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ha ha ha jag kan inte se det. Otillgängligt.

Hur känns det?

Att presidentens tweets är otillgängliga.

Känns det som att du står på rätt sida i kampen om rättvisa?

I så fall undrar jag varför du är på Flashback. Varför inte bara dilla på Aftonbladet?

Men det var ju inte hans konto ffs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in