2020-11-05, 18:53
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Bevisar ju ytterligare bara att det var helt rätt att håna den muppen

Jag skiter väl i McCain. Men det roar mig att Trump grävde sin egen grav genom att håna Arizonas store hjälte. Vad du tycker om honom skiter dom konstigt nog i där.
Hade Trump hållit sin stora käft hade han tagit Arizona och vunnit valet utan problem. Nu ryker han förhoppningsvis.

Så jag är också glad att han gav sig på McCain, som jag verkligen inte gillade, republikan och hök som du säger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Har du någon länk? Hittar inget om det.
Nej nej, det har de inte sagt! kolla min länk ovan!
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Hajar inte varför du citerade mig? Hade det jag skrev något med det du skriver om nu att göra?

Måste ha blivit nått fel
Vettefasen hur du kom in
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Man borde rappa på med resultatredovisningen. Hela världen väntar.

För valsäkerhetens skull måste det nog ta sin tid. Det är ju flera val på samma lapp, så det är ju lite mer komplicerat än i Sverige.
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
NI anklagar ju oss för att ha fel när vi säger att demokraterna fuskar. Seså, fram med bevisen nu

Det är inte så det funkar, det måste du förstå. Om någon noterar valfusk så är det upp till den att anmäla och utreda. Du får gärna lägga fram något påstått valfusk. Än har inget sådant bevisats.

Här är tydligt valfusk. Bevis! Hon hörde av "some guy" att en van, en Chrysler 300 och en Ferrari dök upp och dumpade 130,000 röstsedlar, alla på Biden. Trolig historia och smaskiga bevis =D https://mobile.twitter.com/punisher87362/status/1324224915374039040
Medlem
Hahaha herregud. Nytt officiellt uttalande från Trump:
https://mobile.twitter.com/alaynatreene/status/1324405950804099078
Citat:
IF YOU COUNT THE LEGAL VOTES, I EASILY WIN THE ELECTION! IF YOU COUNT THE ILLEGAL AND LATE VOTES, THEY CAN STEAL THE ELECTION FROM US!

Edit: Tweeten borta nu. Trump-lägret försöker kringgå Twitters flaggning av felaktiga tweets genom att släppa pressmeddelanden som tweets.
2020-11-05, 18:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
"Legal win", herre jisses - nivån i den här tråden alltså.
Sällsynt mycket fake news från båda sidor, men framför allt från Trumpsters.
Medlem
Dentistlakares avatar
Någon som vet när det är säkert på vem som vinner? Imorgon? Nästa vecka?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Pennsylvania meddelade alldeles nu att något resultat kommer inte redovisas förrän tidigast fredag.
Tydligen har de upptäckt oegentligheter som ska kontrolleras.
Allt enligt valkommiten chef via Fox news.
Länk:

Fox News live
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
Om det skulle visa sig vara valfusk kanske det gör att Trump lättare kan få igenom sina krav om att kontrollera röster o.s.v. Då man då skulle ha fått bevisat att det fuskats.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
En domstol var av en annan uppfattning, nu står dom 6 fot i från.

https://philadelphia.cbslocal.com/2020/11/05/philadelphia-court-decision-poll-watchers-now-allowed-within-6-feet-of-ballot-counting-at-pennsylvan ia-convention-center/

Vilket jag inte har några problem med, men som sagt kontrollaterna är en helt annan sak än observatörerna, jag anser att det är betydligt konstigare när det kommer till valobservatörerna i flera av staterna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Trump måste se till att stänga ner rösträkningen i Nevada nu så fort som möjligt. Fox News sitter och väntar på att Nevada ska kunna deklareras som "klar", och då kan de utse Biden till vinnare. Detta är inte för moralen.

STOPPA RÄKNINGEN NU!

Tror du har fel. Men vi får se.

Det är bättre odds att på Trump vinner valet än att valavgörande fusk upptäcks. Han är fullständigt körd
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Jag har redan sagt detta tusen gånger. Det kontrolleras hela tiden av valobservatörer. Dessa har meddelat att hittils har man inte hittat något valfusk.

Detta lär sig alla barn i svenska skolan.

Det är svårt att kontrollera en namnteckning 35 fot bort.

Men du har väl supersyn?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in