2020-11-05, 18:52
Medlem
Trump säger nyss att det är valfusk i alla delstater han vunnit! Källa: fejknews.us
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Hur vet någon när det inte kontrolleras?

Varför är demokrater så bombsäkra att det inte kan förekomma valfusk? Det skadar väl aldrig med extra räkning och kontroll? Inte för alla som har rent mjöl i påsen i alla fall.

Jag har redan sagt detta tusen gånger. Det kontrolleras hela tiden av valobservatörer. Dessa har meddelat att hittils har man inte hittat något valfusk.

Detta lär sig alla barn i svenska skolan.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Exemplet jag tog först var uppenbart valfusk tycker jag. Buttigieg utropade sig själv till vinnare, fick all press som tillfaller vinnaren av första primärvalet och Sanders hamnade i en mediaskugga. Det som tillät Buttigieg att göra det var att appen som skötte rösträkningen, och var utvecklad av folk som vandrat fram och tillbaka från Petes kampanj, lägligt havererade. Det riktiga resultatet var inte klart förrän långt senare än vanligt.

Men det säger inget om presidentvalet. Dock så är röstmaskinerna privatägda, med aktieägare bland senatorer.

Det framkommer exempel på att döda personer får rösta via post och dylikt.

Hajar inte varför du citerade mig? Hade det jag skrev något med det du skriver om nu att göra?
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Har du någon länk? Hittar inget om det.

Sitter och kollar på deras kanal live. Har således ingen länk tyvärr. Men med 400 000 röster kvar att räkna låter det väl inte så otroligt, om rösterna kommer från blåa ställen.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Pennsylvania meddelade alldeles nu att något resultat kommer inte redovisas förrän tidigast fredag.
Tydligen har de upptäckt oegentligheter som ska kontrolleras.
Allt enligt valkommiten chef via Fox news.
Har ju varit klart hela tiden att vi får ngt svar om PA förrän på fredag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Ja, såg lite av den. Eller någon av dem. Han verkar ha haft en komplicerad relation till sin far. Därav hävdelsebehovet. Han kanske inte kände sig tillräckligt älskad som barn och det har satt djupa spår.
Egentligen är det kanske synd om honom. Lite som en epileptiker inte kan rå för sina anfall.

Samtidigt...det verkar inte varit något som han reflekterat särskilt mycket över genom åren. Han verkar rätt nöjd med sig själv.
2020-11-05, 18:53
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Du får nog lära dig vad ära betyder eftersom du håller på demokrater och inte fattar ordets innebörd
Struntprat , du har fel
Jag är konservativ men önskar inte. en ärolös pajas i Vitahuset
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Ok, det lät inget vidare. Här krävs ett mirakel om Trump ska vinna verkar det som.

I stort sett ja, jag tog en titt på CNNs karta över Nevada och Washoe county är så gott som låst, så allt hänger på Clark county men där har Biden en större ledning än vad han har i Washoe
Medlem
Protester har härjat i Portland och New York. Här grips en av protestanterna.

https://twitter.com/DailyCaller/status/1324205104900300801?s=20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Och Bill vittnade om att han aldrig varit otrogen mot Hillary. Skönt med så vattentäta bevis
Man kan verkligen lita på demokraterna🙂
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Och detta vet du hur? Uttryck som "Många säger" eller "Många tror" eller "Många Är" etc. Är bara anekdoter. Tyvärr har detta språkbruk normaliserats mycket under Trumps presidentskap.
Hur jag vet det? Inte en jävel har nämnt någonting om hans politik. Allt handlar om att skratta åt Trump när han får avgå.
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Vad snackar du om? Opionsundersökningarna har varit väldigt korrekta. Republikanerna har vunnit de förväntat röda staterna. Dems har vunnit de förväntat blåa staterna. och det är jämnt(inom felmarginalen) i swingstates.

De svenska tidningar som räknade med att Biden skulle vinna en jordskredsseger, baserade inte det på opinionsundersökningarnas resultat menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in