2020-11-05, 18:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Är det inte så där att man röstar fram åklagare även ?

Hur vet du att han är "fruktansvärt partisk" förresten ?

Han är en del av det valteam som aktivt arbetar för Trump under detta val, han var även en av de som starkast förespråkade att man skulle kasta ut alla poströster ganska tidigt i valet.

Jag gör helt enkelt bedömningen att om personen i fråga aktivt arbetar för en kandidat och aktivt har förespråkat att hindra en viss typ av röstning som HD har godkänt så är man partisk.
2020-11-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Känns som en låg till medelhög risk för en minimal reward.

Sant Blir spännande det här
2020-11-05, 18:36
Medlem
xXoyKillSss avatar
Någon som kollar på nån svensk livesändning? Familjen vill kolla, expressen är riktigt konstig ser ut som någon skärmfilmar
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Trump lyckades flippa Arizona till Demokraterna genom att håna och förnedra deras hjälte John McCain.
Hade han bara uppfört sig som folk och hedrat honom efter förtjänst hade han garanterat vunnit där och tagit hem valet.
Karma is a bitch

Ja krigshetsaren McCain! många som sörjer honom.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag tror man kontrollerar det mot dokument som man har tillgång till ja, om något verkar suspekt så kommer de att kontrollera det med personen i fråga, visar det sig att någon har röstat i deras ställe så kommer det att påbörjas en utredning, visar det sig att något har gått fel (typ att personen har råkat bli avbockad av misstag) så kommer man att ta upp det med de som bockade av osv.

Jag kanske är ute och cyklar, men frånskiljs inte namnteckning från röstsedeln när den i första räkningen kontrollerats?
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Tror dom 180 miljoner dollar secret service betalat för hotellrum på hans golfresor på hans hotell nog täcker det hemska bortfallet av 400k per år som han skänkt.
Och jag som trodde det var per månad.
2020-11-05, 18:37
Medlem
justpreciss avatar
Biden kommer att vinna Pennsylvania och därmed valet. Finns inte en chans att Trump behåller sin ledning där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Vittnesmål om 3st lastbilar som anlände till rösträkningen i Michigan sent igårnatt med 150000st röstsedlar och alla var enligt utsago 100% Biden.

https://mobile.twitter.com/punisher87362/status/1324224915374039040

Jävlar, är det sant?

Igår kväll såg jag gubben på månen i stjärnkikaren, säkert, jag skall lägga ut det på twitter snart.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Det är ännu roligare är att Trump supporters är ännu mindre insatta Kika här bara. Man blir mörkrädd. Verkar som att folk som röstar på Trump är riktiga stolpskott. Tur att han fick 3 miljoner färre röster än Hillary 2016 och ännu färre nu 2020. Hade tappat hoppet helt för det landet annars.

Förresten Trump supporters: Obama var inte president 11 september 2001. Källa: Videon ovan Anteckna gärna detta så ni inte glömmer.
Du vill att jag ska titta på en video som bevis på att alla Trump-supporters är korkade? Kan säkert hitta motsvarande kring demokraterna också.

Trump har förövrigt fått fler röster i detta valet än 2016.
Medlem
Korders avatar
Verkar som det blir Arizona det avgörs i. Att Trump ska vända på steken i Nevada nu känns extremt osannolikt.
Medlem
Man bryr sig om det här en gång vart fjärde år, däremellan glömmer man allt.

Var det inte nåt tjafs ett tag om att det var så svårt att rösta på rätt kandidat? Var man skulle sätta det där krysset. Och att det bara gick åt ett håll? Dvs folk som ville rösta på B riskerade att sätta ett kryss på A, men inte tvärtom.

Har de löst det där nu?
2020-11-05, 18:38
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jajemänsan. Frågan är varför de republikanska valarbetarna och valobservatörerna går med på detta? Titta de på klockan precis när konvojen (Rubber Duck!) dundrade in? Jävla otur.

Det finns jättemånga korrupta inom det republikanska partiet också. Globalisterna använder båda sidor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in