2020-11-05, 17:22
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Vad baserar du det på? Ett löst rykte eller finns det inspelat någonstans och går att bevisa att han någonsin sagt så?

https://www.theatlantic.com/politics...uckers/615997/

Citat:
Trump rejected the idea of the visit because he feared his hair would become disheveled in the rain, and because he did not believe it important to honor American war dead, according to four people with firsthand knowledge of the discussion that day. In a conversation with senior staff members on the morning of the scheduled visit, Trump said, “Why should I go to that cemetery? It’s filled with losers.” In a separate conversation on the same trip, Trump referred to the more than 1,800 marines who lost their lives at Belleau Wood as “suckers” for getting killed.

Citat:
Trump’s understanding of concepts such as patriotism, service, and sacrifice has interested me since he expressed contempt for the war record of the late Senator John McCain, who spent more than five years as a prisoner of the North Vietnamese. “He’s not a war hero,” Trump said in 2015 while running for the Republican nomination for president. “I like people who weren’t captured.”
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Hur vet du att han inte sagt det? Litar du inte på journalister från Fox?

Hur vet du att han sagt det? Anonyma källor är inte särskilt trovärdigt i mina ögon.

För mig är det mer trovärdigt att personer på plats gått ut och sagt att det var lögn. Även folk som ogillar Trump.

Litar inte på media överhuvudtaget och om anklagelserna är från anonyma källor gör jag det verkligen inte. Naivt att tro på allt media skriver.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Lögn såklart, du är en simpel lögnare.
Obama lämnade fredligt över till Trump, och Clinton erkände sig besegrad, utan att skicka en arme av advokater som skulle sabotera räknandet av legitima röster.
Ponera att de kunde påvisa att Trump initierat yttre påverkan från Ryssland. Vad tror du hade hänt då?
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Är du urbota korkad ?
Logga in igen och försök förstå !

Bara för ballot är rescieved så behöver den inte vara räknad. Den kan vara struken. Misstolkar du allt med vilje för att böja världen till din världsbild?
Medlem
brutalares avatar
Intressant med presskonferensen snart.
Medlem
Snart redovisas rösterna i Fulton County i Georgia, som förväntas gå i Biden-favör. Spännande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Har för mig Puerto Rico inte har några elektorer i alla fall, säkert samma med Hawaii.

Men snälla lilla vän, du som är så säker på allt har inte den minsta aning om någonting nästan. Som din idol Trump. Han kan nästan ingenting heller. Biden har redan vunnit Hawaii och Alaska räknas just nu och Trump vinner dessa. Så där till din tjänst. Varför inte försöka sätta dig in i någonting och inte bara låta käften glappa. Det är väl modernt så här i Trumtider men man hoppas att folk försöker ta reda på något nån enda jävla gång.

Hawaii har fyra elektorer och Alaska tre.
2020-11-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Hur vet du att det är högermän som importerar? Källa på deras politiska åskådning?

Själv tycker jag de ser ut som standardsossar och vänsterpartister/kommunister. Dvs feta, dålig klädstil och allmänt missanpassade.
Detta har skrivits om och gjorts dokumentärer om till och med. Blekfeta SDare till hundra procent.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Klart det förekommer fusk det vore ju konstigt om detta inte händer, men vilka av dessa påvisar en deep state som riggar hela valet?
Jag har väl inte direkt några bevis för det i bakfickan men jag tror att det finns en Deep State och att de fuskar i valen. Och på många andra sätt. Det vore ju nästan konstigt om de aldrig försökte fuska i val, jämfört med all annan korruption som pågår.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Hur vet du att det är högermän som importerar? Källa på deras politiska åskådning?

Själv tycker jag de ser ut som standardsossar och vänsterpartister/kommunister. Dvs feta, dålig klädstil och allmänt missanpassade.

Thailand är ju fan ett nästan lika starkt SD-fäste som Sölvesborg
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollan33
Poströsterna står för en stor andel av alla röster i år. Om man stryker alla poströster kan lika bra göra om valet också...

Jag skyller detta kaos på Demokraterna. Varför ens förstöra ett val genom att i sista stunden ändra reglerna och tillåta Mail-in ballots? Det är så jävla dumt, gör det som vanligt, håll avstånd och använd mask.

De kan gå och handla men inte rösta vanligt? Ärligt.
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Lögn såklart, du är en simpel lögnare.
Obama lämnade fredligt över till Trump, och Clinton erkände sig besegrad, utan att skicka en arme av advokater som skulle sabotera räknandet av legitima röster.
Alltså nu får ni ju ge er. Biden har inte ens vunnit valet och ni klagar redan på att Trump inte lämnat över posten fredligt. Varför inte låta valet bli klar, Trump får skicka sina stämningsansökningar och den rättsliga processen får säga sitt (om den överhuvudtaget accepteras och påbörjas).

Sen huruvida Trump vägrar överlämna makten, så korsar vi den bron när vi kommer till den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in