Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
Ja, jeg har sett kommentaren din, men jeg kommenterer noen ganger på andres kommentarer, og det er mulig jeg gjør det feil. Jeg har ikke kalt aeh et viljeløst mehe. Å bli drept for sine meninger er ganske spesielt. Du høres ut som du kjenner til dette. Enig i at gamle gjenstander har affeksjonsverdi, men den var veldig nedslitt og direkte stygg. Den var godt synlig og sjenerende. Folk har hver sin stil, og de har ikke noe fokus på jåleri, det er sikkert og visst. Bare rart å jobbe og jobbe for å tjene penger og ikke utforske mer av livet enn å jobbe for å få mer. Barna hans delte vel knapt denne interessen for driften. Hvis Hagen er uskyldig, håper jeg han klarer å bevise det. Blir dette eventuelt en rettssak for åpne dører tro?
Se fetat.
Tycker du verkligen att vi har att göra med vilken slags stol paret Hagen har hemma?
Det är en sak att diskutera äktenskapsförord och huruvida någon av dem önskade separera eller inte
och om väninnor har vittnat om sådana angelägenheter vid tiden för AEH:s försvinnande ...
Men vad har en avflagnad stol med ärendet att göra egentligen?
Du säger att den står på olämplig plats så att alla kan se den - och att det är "generande".
Som jag vet är det ofta i just hallar och entreer som folk kan ha en gammal stol för att just slänga av
sig handväskan, handskar, kassar från affären, skohorn mm. medan man tar på och av sig ytterkläderna.
Eftersom Hagens inte levde ett glamoröst liv med stora fester osv så finns väl ingen anledning att
ha finaste stolen framme i tamburen .. De som besökte dem kände de ju väl.
Kanske bytte de stol om de någon gång hade "fint främmande". Det gör många andra också;
sätter fram det finaste det har när de har bjudningar eller representationsmiddagar.
Kanske tre fina stolar i rad till och med.
TH tyckte kanske inte att en intervju handlade om en sådan sak.
Om inte efterforskningen går framåt så ska det istället diskuteras vad slags möbler TH har?