2020-11-05, 15:47
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Varför man skyller naturliga händelser på människan? För att hålla lögnen om människans klimatpåverkan vid liv. Det är ett lätt sätt att kunna kontrollera folk eftersom största delen av befolkningen är efterbliven.

Exakt. för mycket ego, för lite insikt i helheten.
Medlem
HomoDeuss avatar
PA 950.000 röster kvar. Mestadels från Dems områden.

Trump leder med 140.000.

Hej då Trump.
Medlem
fittslems avatar
Kan nån länka källan till att Trump kommer hålla presskonf om ca två timmar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Georgia, Pennsylvania, North Carolina och Arizona eller Nevada.

Suck. Varken arizona eller nevada ser troliga ut.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag är på Trump's sida. Har alltid varit och kommer alltid vara.
Men jag har mod och rätt att kritisera han också för hans uttalanden och beslut som jag uppfattar är dåligt.

Kudos!

Oavsett religion eller politisk åskådning, så ska man tillåta sig att kritisera det man tro på eller står för. Och likaså klara av att bli kritiserad för ens åskådning. För min del tycker jag att det blir tydligare för mig vad jag står för och varför när jag får och ger kritik i såna fall. Stärker mitt kritiska tänkande.

Kritiserar man aldrig blir det lätt Knutby, Hitlers Tyskland eller kommunismen i Sovjet.

Du är ett föredöme. ❤️

Vad anser du om att Trump tror att allt är valfusk och anser sig ha vunnit vissa av Bidens stater? Håller du med? Håller du inte med? Varför?
2020-11-05, 15:48
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EGH
Nu rör det på sig i Pennsylvania igen.

Innan stod det att 89% var räknade, nu gick det ner till 87%... varför har de ingen koll på hur många röster det finns?

Tror Biden kommer gå ikapp tyvärr och då är valet avgjort.

Vilken sida är det som anger 87%? På CNN står det fortfarande 89%.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Du har väl ögon att se med? Öron att höra med? En fungerande hjärna? Vad är det för fel på dig? Är du en såndär lågintelligent konsensusfjant?

Jag såg Brat Pitt bli skjuten i huvudet på TV, så han måste vara död nu? Återigen, Republikanerna har en enorm bevisbörda.

En person som särskriver sån där med ''såndär'' är knappast en person som gjorde bra ifrån sig i grundskolan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Varför man skyller naturliga händelser på människan? För att hålla lögnen om människans klimatpåverkan vid liv. Det är ett lätt sätt att kunna kontrollera folk eftersom största delen av befolkningen är efterbliven.

https://climate.nasa.gov/blog/2910/what-is-the-suns-role-in-climate-change/?fbclid=IwAR2A61XHUObNNU_fdtN7k0Q7T7e2oEPRRF6tv8js Q1TbbKiiliELtnu1bSA

Vad ska Ni skylla på när temperaturerna fortsätter stiga?
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Då vinner Biden GA. Storstäder har flest blåa röster.

Inget av det där spelar någon roll längre. Det är för mycket valfusk inblandat för att det ska vara lönt att ens titta på siffrorna för Biden. Man kan lika gärna ta bort dem allihop. Så kommer det bli.

https://politicalexaminer.today/index.php/2020/11/trump-just-went-after-obama-and-biden-donald-calls-on-attorney-general-bill-barr-to-charge-them/
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Kan nån länka källan till att Trump kommer hålla presskonf om ca två timmar?

https://www.youtube.com/watch?v=rMyJ08gaCVE

NBC News
2020-11-05, 15:49
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Hur som helst. Biden vinner. Detta visste jag innan valet.
Men Trump bör nu dra hem alla trupper från Mellanöstern och benåda Assange, mest för symboliskt skull

Det mesta pekar som sagt att Biden vinner. Men oavsett så sitter Trump kvar som president till slutet av januari nästa år. Tror det är 20:e som övergången sker. Under den tiden kan Draftdogder Diaper Don ställa till med en hel del om han vill.
2020-11-05, 15:49
Bannlyst
19 procent kvar att räkna i Philly.

11 procent kvar att räkna i Bucks county.

Det är alldeles för få röster för Biden att ta in 135.000 ledningen som Trump har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in