2020-11-05, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Han är ju en narcissist som gillar att ge sig själv komplimanger offentligt. Och han är skamlös.

Jag tror helt enkelt Trump saknar sensorik för att detektera att stora delar av världen tycker han är en dålig förlorare och en jättebebis.

Hur kan man förlora något som inte är avgjort?
Avslutad
Nu måste väl ändå Georgia vara klappat för Trump?

Vad jag kan se på FOX grafik så är alla blåa countyn färdigräknade och Trump leder med 18 000 röster med endast lite röster kvar i röda countyn att räkna.
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Fel. Det där var ett annat problem som de korrigerade tidigare. De 138 000 rösterna som kom in på natten räknades.
Länk? Så jag vet om vi pratar om samma eller olika fall. För jag hittar bara ett fall med 138 000 röster, vilket är Shiawassee County, vilket är korrigerat till sammanlagt 15 371 till Biden.

https://www.electionreporting.com/county/8f0eb06b-28bd-46f8-a245-85d0c6a3adc0
2020-11-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Han vann och har folkets mandat. Hälften av Bidens röster kommer visa sig vara falska. Tillhöra döda personer eller folk som inte röstat. Flippade av "Election Source", datorprogrammet som stjäl från Trump och ger till Biden, eller olagligt inhämtade av "ballot harvesters".

Trump vann med minst 70% av rösterna i verkligheten. Han har det stora mandatet från folket som ingen kan ta ifrån honom. Det ändras inte för att några siffror ändrar sig. Det är sanningen som räknas.

Okej...........
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja, men han ÄR en narcissist. Så tycker man Kamala är en psykopat, så vafan är inte Trump då.

Harris är ingen psykopat. Hon vill bara experimentera.
En psykopat gynnar sig själv. Harris vill gynna en viss typ av extrem grupp kallad feminister och mångkulturalister.
Medlem
Enda sättet Biden skulle kunna vinna är genom fusk, tyvärr blir man förvånad över fulspelet. Trist för demokratin. Kommer inte bli vackert detta oavsett utfall.
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Han kommer GARANTERAT att anklaga för valfusk.

Ja, han kommer (rätt eller fel) att påstå att de hittat bevis för nåt...
2020-11-05, 15:34
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nu måste väl ändå Georgia vara klappat för Trump?

Vad jag kan se på FOX grafik så är alla blåa countyn färdigräknade och Trump leder med 18 000 röster med endast lite röster kvar i röda countyn att räkna.

De har ju inte ens börjat uppdatera räkningen för dagen. Det är samma siffror som stod i morse...
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Hoppas själv på en vinst för Trump men inte att smack har bevisats ännu. Dessa ''bevis'' är påståenden, uttalanden och diverse saker vars äkthet inte har kunnat verifieras. Republikanerna har en stor bevisbörda att komma med.

Bevisen finns ju överallt. Det är från dom som påståenden kommer. Du kanske bara hört påståendet utan att bry dig om att titta på materialet det härör ifrån? Det verkar ju rättså idiotiskt.

Nej jag misstänker att du är bara ännu en lakej. Så dum är man inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Svettigt för vem? Biden har 87% chans att ta hem Nevada...

Var det inte så att i Nevada så räknades postade röster först och röster som gjorts på plats sist. På plats röster borde vara i Trumps fördel. Iallafall har han kammat hem största delen av dom i övriga stater
2020-11-05, 15:35
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veszedelem
Var det inte så att i Nevada så räknades postade röster först och röster som gjorts på plats sist. På plats röster borde vara i Trumps fördel. Iallafall har han kammat hem största delen av dom i övriga stater

Jo, dock är rösterna som är kvar att räkna främst från distrikten Clark och Washoe, där Biden är mer populär.
2020-11-05, 15:35
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Standardjobb är ju 9-5. Så 16 timmar.

Bra. Du har förstått.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem