2020-11-05, 15:30
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja, men han ÄR en narcissist. Så tycker man Kamala är en psykopat, så vafan är inte Trump då.

Är inte alla världsledare per definition narcissister?
Medlem
Trump håller tal 17:30 I NEVADA, Las vegas.
VIKTIGT TILLKÄNNAGIVANDE.

EXPONERA ALLT TRUMP 🇺🇸 🇺🇸
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
På en del ställen står Trumps anhängare och skriker "stop the vote". På andra står de och skriker "count the vote".

https://twitter.com/therecount/status/1324200240694648834

Hur som helst. Biden vinner. Detta visste jag innan valet.
Men Trump bör nu dra hem alla trupper från Mellanöstern och benåda Assange, mest för symboliskt skull
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Tack för det klargörandet! 🙂

Och som du säger, bevis kan förkastas pga exempelvis manipulation, innan de läggs fram. Så det som av många nu ses som bevis på valfusk, kanske inte håller en äkthetsgranskning. Men annat kan så klart tillkomma som man måste ha andra kanaler för att komma åt t ex myndigheter.

Vi får se om Trump är mycket snack och lite verkstad. Att när det väl kommer till kritan, så drar han det kanske inte till HD. Att förlora även inför HD skulle kunna bli för tufft.

Han säger istället nåt om att även rättsväsendet är korrumperat och att han kommit till vägs ände. Att han vet att han vann, men tyvärr inte har några möjligheter att bevisa det.

Han vann och har folkets mandat. Hälften av Bidens röster kommer visa sig vara falska. Tillhöra döda personer eller folk som inte röstat. Flippade av "Election Source", datorprogrammet som stjäl från Trump och ger till Biden, eller olagligt inhämtade av "ballot harvesters".

Trump vann med minst 70% av rösterna i verkligheten. Han har det stora mandatet från folket som ingen kan ta ifrån honom. Det ändras inte för att några siffror ändrar sig. Det är sanningen som räknas.
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Whelp, om du inte förstod det, så gillar narcissisten Musk,Trump, å detta är vad han forskar och bankar sin förmögenhet (ovetandes indirekt) på: Brain Chip Presentation In 14 min.

Do I? Gimme a break... case in point → Meet Stentrode: The Neuralink Rival ALREADY in Clinical Trials

Lägg denna teknologi i händerna på minst lika stora narcissist som Trump, Obama, Löfven och du kommer få gigantiska problem...nuff said. Wake up! Politiker är inte svaret...

Där är vi överens. O det hoppas jag alla medborgare är. Jag tycker ingen politiker ska forsla i sånt, framförallt inte Biden eller någon tillhörande Washington eliten.
2020-11-05, 15:31
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989

Han kommer GARANTERAT att anklaga för valfusk.
2020-11-05, 15:31
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ibland undrar man vad Trump tänker med. Detta är ju bara fånigt och spelar dålig förlorare.
Han är ju en narcissist som gillar att ge sig själv komplimanger offentligt. Och han är skamlös.

Jag tror helt enkelt Trump saknar sensorik för att detektera att stora delar av världen tycker han är en dålig förlorare och en jättebebis.
2020-11-05, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Trump kommer återigen utropa sig till segrare vid 17.00, pg.a valfusk av demokraterna som de nu har samlat överväldigande bevisning för så de borde diskvalificeras ifrån att få ställa upp i val på 10 år. Fullt förståeligt. Sedan kommer Nevadas siffror vid 18.00 gå till Biden och han får 270 röster och utropar sig till segrare även han.

Sen går det rätt fort. BOOOOOOOOOM

Hoppas själv på en vinst för Trump men inte att smack har bevisats ännu. Dessa ''bevis'' är påståenden, uttalanden och diverse saker vars äkthet inte har kunnat verifieras. Republikanerna har en stor bevisbörda att komma med.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Svettigt för vem? Biden har 87% chans att ta hem Nevada...
Svettigt för oss som håller på Trump i detta presidentval, så klart. Då är det så nära.

Jag bryr mig inte om sannolikheten, men visst har Biden fördel. Leder med 0,4 procentenheter.
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Fatta om Demokraterna och deras svans av våldsverkare haft segern i hand och förlorar Nevada det sista de gör. Då får Trump ca 278 elector röster (om allt annat går vägen). USA kommer explodera.
Ja, det vore helt vansinnigt fascinerande att se vad som händer då. För det har inte alls varit avgjort vid något tillfälle hittills, oavsett vad löst folk vill få alla att tro. Nu ska det däremot avgöras.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989

Vad gör han i Nevada? Är inte han i Vita huset?
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Svettigt för vem? Biden har 87% chans att ta hem Nevada...
Rätta mig om jag har fel. Men var har du de där siffrorna från?

Efter vad jag har förstått så skiljer det 8.000 röster mellan Trump och Biden med 75 prosent av rösterna uppräknade?
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annonvenger
Finns massa video bevis, massa som postats här i tråden också. Finns video på folk som lastar röster från en skåpbil och går in i där man räknar röster efter stängning, 4 på morgonen, i samma veva som Biden fick 150k röster.

Länk tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in