2020-11-05, 15:07
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det är direktsänding. Häng med själv istället.
Får väl göra det då.
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Snabb matte. om 89% räknats och antal röster hittills är 6.267548 (källa Politico) borde det finnas 774640 röster kvar att räkna.
Alright — man vet ju inte vad man ska tro. Så vitt jag kan se rapporteras inget nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Då skall dom för 5 minuter sedan ha börjat räkna röster i Arizona igen.

Källa?
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Märkligt att det är tillåtet i usa att använda kampanj-material på sig vid rösträkningen.
Yep, särskilt eftersom att Goodyear anställda inte fick lov att visa sitt stöd till den eller den kandidaten.
Medlem
Om den senile zombien vinner, hur lång tid tror ni det tar innan antifa tar...f'låt, jag menar Harris, tar över rodret?
Medlem
Talespins avatar
Tydligen så är det väldigt slappa regler i många stater när det gäller poströster och ID. Det kan tyda på att vi bevittnar ett omfattande valfusk just nu.

Det finns också flera rapporter om att republikanska valobservatörer inte fick stå vid borden på många platser runtom i landet.

Det här kan bli väldigt intressant. GOP och Trump kommer onekligen att sätta sig på tvären.
Medlem
Nu är Biden på gång i Pennsylvania.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Konsensus är till för lågintelligenta får som inte kan tänka ordentligt själva, då behöver de andras åsikter för att veta vad som är sant och falskt. Men bra att du visar dina färger.

Vad hade Einstein för konsensus för sina teorier? Man blir ingen banbrytare eller pionjär om man är en konsensusfjant.
Du är ingen Einstein
2020-11-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Du skippade svara mig. Snyggt.
Ingen har väl sagt att klimatet är konstant för alltid? Bara för att det inte är konstant så betyder det inte att det inte går att påverka, eller hur? Snyggt, nu vet du något nytt.
Vet du hur stor påverkan människan har på växthusgaserna?
Bannlyst
Citat:
Jag tror definitivt på klimatkrisen. Är du en förnekare?

Definitivt är jag det.

"Klimatkrisen" är rent trams. Det har kanske blivit lite varmare och det spelar ingen som helst roll. Klimtatet ska inte vara statiskt.

Citat:
Du tror att forskare och experter som varnar om det ingår i en konspiration?

De har sina modeller och modeller är inga fakta och största delen av den svenska journalistkåren är mina fiender som vill mig illa. Åt helvete med dessa as.

Citat:
Att tänka på miljön för framtida generationer samt djurlivet är viktigt. Men du kanske är en sån som slänger burkar och skräp i våra sjöar för du förnekar klimatkrisen?

För några veckor sedan plockade jag skräp runt en sjö. Jag bryr mig om miljön. Det gör dock inte våra as till politiker. De är så pass falska att jag därför vill att de steks levande i helvetet.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Då skall dom för 5 minuter sedan ha börjat räkna röster i Arizona igen.

Fan på tiden. Dem är bra jävla slappa på att räkna röster i det där landet...

Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Konsensus är till för lågintelligenta får som inte kan tänka ordentligt själva, då behöver de andras åsikter för att veta vad som är sant och falskt. Men bra att du visar dina färger.

Vad hade Einstein för konsensus för sina teorier? Man blir ingen banbrytare eller pionjär om man är en konsensusfjant.

Dunning-Kruger-effekten är visst total hos dig.
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vet du hur stor påverkan människan har på växthusgaserna?
Mindre än vad media och makthavare vill att vi ska tro.
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag tror faktiskt att Georgia gick till Trump nu, när det bara är 50000 röster kvar och Biden ligger under med 18588 st (tidigare sa man att det var 200000 kvar).

Så nu måste Biden ta minst 34294 och Trump max 15706 av de röster som är kvar.

Dvs Biden behöver 68,5% av rösterna. Jag tror inte han tar det.

---------------------------------------------

Tänk sedan om Trump flippar Arizona och sen på något sätt tar Pennsylvania. Då har vi 2nd Term Trump!

Det blev många "om" där, men visst, när det är så jämnt som det är i en rad viktiga stater gör man nog bäst i att inte ta ut något i förväg, oavsett vem man håller på. Personligen är jag högst tveksam till att Tump skulle lyckas vända det här, men möjligheten finns förstås.

Jag är lite mer nyfiken på utredningen av vad som faktiskt hände när det plötsligt rapporterades in runt 130 000 röster för Biden i Michigan. Som jag tidigare skrivit kan det förstås finnas en legitim förklaring även till det, men även där skulle det kunna handla om felrapportering. Kan Arizona så kan rimligtvis Michigan de med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in