2020-11-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Eric trump tagen med handen i byxan. Han postade en fejkad video på trump-ballots som brändes. Helt stagead video.

Så rip ni republikaner. För ni kan man inte lita på era "bevis" alls. Tacka idiotsonen för det

Det är de enda de har att komma med. Lögner, konspirationsteorier och propaganda. Fake news med andra ord!
2020-11-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Har nog inte förekommit ett enda val i USA eller någon annan stans heller där inte någon typ av fusk förekommit.
Sen tror jag knappast att det i detta val varit något extremt fusk från just Demokraterna, Republikanerna är nog lika goda kålsupare.

Tror det slutar med omräkning någon stans, men knappast några större skandaler, drar Trump detta till HD så urholkar han bara förtoendet för USA.

Grejen är att det räcker med en låda i diket för att vända på valresultatet då det är så extremt tight i många delstater. Därför är det extra viktigt att utreda detta just nu.
2020-11-05, 14:48
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Han dör knall och fall innan årsskiftet. Allt detta kampanjade har tagit hans sista krafter.

1 minut av Biden som president är bättre än fyra år av Trump. Så usel är Trump.
Trump kanske har kapacitet att jobba som skoputsare till folk som arbetar hos Samhall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Härligt!
Jag tror att det landar på 306 - 232 i Bidens favör till slut. Kanske t.o.m 321 om Biden lyckas ta North Carolina också, men tror Trump vinner där.

Orange Mussolini out!
Hur har du räknat ?
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Då återstår ju bara att någon bekräftar vem den här avlidne röstat på. Tror du att det är så enkelt ?

De håller på och arbetar med det nu. Flera lawsuits lagda. Wisconsin, Pennsylvania och Michigan. Kommer förmodligen även att bli i Georgia (om det slår över till blått nu sista 2%), Nevada och Arizona.

Det är inte bara en avliden som har röstat. Det är många som redan hittats och avslöjats. Det rör sig förmodligen om hundratusentals.
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Klart att det förekommer valfusk. Det tror jag ingen frågasätter. Det är ju standard i varje demokratiskt val. Även i vårt eget. Det kommer säkerligen att gå att hitta bevis för valfusk på en massa platser i USA. Precis som man hittade bevis för Röstskolan i Vivalla 2018 och fällde den i valprövningsnämden.

Frågan blir hur omfattande valfusk som hittas (för några fall av fusk kommer säkerlligen hittas) och om man kan övertyga domstolar att agera. Tror att det blir svårt även om HD är stabilt republikansk.

Det är bara att vänta och se...

Ja jag menade just om man bedömde det som så pass omfattande att det rimligen kan ha påverkat utgången.

Om det föreligger bevis för omfattande fusk men man bestämmer att det "inte lär ha påverkat valets utgång" fast Biden vann med liten marginal, då blir det ju inbördeskrig. Hela tilltron till den representativa demokratin skulle ju rasa.

Men ja, bara vänta och se. Jag var bara nyfiken på vilka konsekvenserna kunde bli om det visade sig vara massivt.
2020-11-05, 14:49
Medlem
Demoraternas nya Logga

https://ibb.co/xFmSH7C
Medlem
AreYouBacks avatar
Trump leder med 160'000 röster i PA. Det är nu 168'000 röster kvar att räkna och det är poströster. 77% av dessa går till Biden ungefär. Det kanske betyder att PA går till Trump.
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Det har fuskats e x a k t lika mycket, eller lika lite, som föregående val 2016.

Exakt!

Bara dåliga förlorare från Trumpsidan klagar på röstfusk.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Härligt!
Jag tror att det landar på 306 - 232 i Bidens favör till slut. Kanske t.o.m 321 om Biden lyckas ta North Carolina också, men tror Trump vinner där.

Orange Mussolini out!

Jag gissar på att han bara tar Nevada, men det räcker för att ta hem det med nöd och näppe.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
https://twitter.com/fleccas/status/1324216584219623424

Solklart exempel på fusk när en död person röstat. Tycker inte du det?

Fejkat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Hur har du räknat ?

Att Biden tar Arizona och Nevada (förväntat), Georgia och Pennsylvania (också förväntat).
Trump tar North Carolina och Alaska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in