2020-11-05, 14:03
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Ge oss ett resultat nudå. Börjar ta alldeles för lång tid med rösträkningen och det är inte konstigt att tvivel uppstår bland allmänheten när det tar så lång tid.
Tror du det är lättare att fuska om räkningen går fort och slarvigt eller långsamt och noggrannt? Din kommentar är helt naiv och verkar helt sakna erfarenhet av tidigare val.
2020-11-05, 14:04
Medlem
JohnDillingers avatar
Varför vill folk i Sverige att Trump vinner?
Trumps politik gynnar inte riktigt oss här i Sverige, utan tvärtom.
2020-11-05, 14:05
Medlem
”Arizona hasn’t voted for a Democrat for president since 1996, but the state is in toss-up territory this year. President Trump famously clashed with Arizona Republican Sen. John McCain, and now, his widow, Cindy McCain, has endorsed Joe Biden.”

https://apps.npr.org/elections20-interactive/#/states/AZ/P

Det skulle ju vara ganska ironiskt om Trumps usla behandling av McCain kostar honom presidentposten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westrandy
segern var säker tills... typ de miljoner fuskrösterna på Biden dök upp.... bara i swinstaterna dessutom
Det är just det som är så märkligt. I endast de valdistrikten, ingen annanstans och ALLA röster går till Biden av de som kom in.
Medlem
Ni som vet: varför dröjer PA, GA, NC, NC, AZ så länge? Siffrorna har ju stått still på 80-95% flera dygn nu
Bannlyst
Haha det är roligt att se hur Biden vinner knappt mot Trump trots fusk med poströster.
2020-11-05, 14:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
De få som lutar åt biden är nevada och arizona. Nevada är 75% inräknade så ett tag kvar.

Möjligen Nevada i första räkningen, men inte Arizona.

Tror dock att Team Trump kommer kräva en re:count i Nevada då kan Trump vinna. Demokraterna i Nevada har fuskat. Allt detta slår tillbaka mot dem, först kommer dom förlora, sen stå där med skammen.
Medlem
catforwardpowers avatar
Helt plötsligt har Trump hämtat in 600 000 röster på Biden i Arizona. Vart kom dom ifrån? 12% kvar att räkna i AZ men en hel del i Phoenix tyvärr för Trumps del.
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Det kanske har varit syftet för längesedan men de senaste årtionden har eliten bara jobbat för sitt egna intresse både i Sverige och övriga västvärlden. De ser bara till sitt egna intresse, makt och girighet.

De bryr sig inte om dig och mig längre. Cyniskt jag vet men var inte naiv.

Men eller hur. Till och med jag som aktivt kämpat för allas rätt och alla ska ha det bra börjar fan skita i samhället... Snart börjar jag fan slänga skräp från bilen och skiter helt i miljön också för det är sådan satans jävla uppförsbacke. Ingen bryr sig ju för fan om någonting längre så länge de får sitta med gillningar på facebook och en padda uppkörda i ansiktet 20 timmar om dygnet! Noll moral, etik, uppförande, beteende eller för allas trevnad och barnen framtidsutsikter.
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Resultatet är att det bevisats att stort valfusk har ägt rum och därmed så måste flera delstater räknas om.

Vilka är bevisen för valfusk? Har inte hängt med i tråden då jag haft fullt upp på jobbet idag.
Medlem
Cuckslayers avatar
Många republikaner kräver att man ska granska ALLA röster i flera stater. Även att folk kanske måste rösta om genom att gå till lokalerna den här gången.

Någon på twitter skrev att detta är genomförbart men det skulle orsaka episkt kaos.

Spännande
2020-11-05, 14:08
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Helt galet om man ens kan förneka att det finns fusk med poströstningen. Det här är ju ett bra jävla bevis på det. En död 102 åring som röstat... Vad är nästa steg, att registrera sin katt att rösta på Biden?

Han har hittat fler, jag såg att alla fall var i Michigan än så länge. Och han är inget proffs, bara en youtuber. Jag tycker någon myndighet borde granska detta. Vem vet hur många såna röster som inkommit. Kan vara tio- eller hundratusentals.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in