2020-11-05, 14:29
Medlem
Unisertits avatar
Inga bra förlorare dom där demokraterna. Tar till alla medel möjliga. De orkar verkligen inte sitta och vänta på makten ytterligare 4 år till. Wallstreet börjar nog antagligen bli frustrerade på att deras pengar inte får någon direkt utdelning och det känner demokraterna antagligen av.
2020-11-05, 14:30
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Hur stor andel av de återstående rösterna i PV måste gå till Biden för att han ska vinna? Det måste vara >70% åtminstone.

Ja, sannolikt. Och flest röster väntas komma från Philadelphia, där invånarna hittills har röstat till 78% på Biden.

Lägg då även till att det är poströster man räknar nu också, där demokrater röstat flitigare än republikaner (som dök upp valdagen istället).
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Ja jag håller med dig och är glad att han har dragit ner på aktiviteterna där.

Absolut. Demokraterna ville ju börja kriga med NATO landet turkiet för kurderna. Demokraterna är helt galna.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Det är ett land. Nästan rätt dock
Men herregud är du lika tråkig på fester också?

Du är inte den första i den här tråden som går bananas bara för att jag och några andra ville vara fyndiga och skriva georgien istället för georgia.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
https://twitter.com/fleccas/status/1324216584219623424

Vad säger du nu då?

Varför är Trumptardsen så bra på att hitta bevis för valfusk nu när Trump förlorar jämfört med 2016 valet? Då läste jag ingenting om valfusk förutom i media och ryssinblandning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
Enligt oddsen iallafall som nästan alltid ligger rätt. Man borde tro på oddsen om man inte vet sig veta bättre själv. Alltså att man har mer koll än oddsätarna eller andra som har oddsat. Eller vet du bättre själv? Har du bättre koll än alla andra?

Jag gör en egen analys. Som sagt, jag bryr mig inte om oddsen och jag vet inte exakt hur de räknas ut. Om man ska förlita sig på odds sp borde man väl veta exakt hur de räknas ut?
2020-11-05, 14:31
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Man kan helt enkelt kika på balloten, så ser man vem personen har röstat på. Svårare än så är det inte.

Anledningen till att det är enkelt för demokraterna att fuska är för att de har sett till att det är på det sättet. Många stater och städer har varit styrda av demokraterna i 50 år. Det är därför man fortfarande kan rösta utan identitetshandlingar på många ställen i USA. Demokraterna vill inte göra om dessa lagar, eftersom de förlorar på det. Republikanerna, på gott och ont, är mer godtrogna och principfasta, och gör inte saker som kan anses vara moraliskt felaktiga i alls samma utsträckning.

Då återstår ju bara att någon bekräftar vem den här avlidne röstat på. Tror du att det är så enkelt ?
2020-11-05, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Varför är Trumptardsen så bra på att hitta bevis för valfusk nu när Trump förlorar jämfört med 2016 valet? Då läste jag ingenting om valfusk förutom i media och ryssinblandning.
Det är inte mitt eller Trumps fel att det fuskats med poströster.
2020-11-05, 14:32
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
https://twitter.com/fleccas/status/1324216584219623424

Vad säger du nu då?
När ni kommer på att en faktisk rättssal inte fungerar som 4chan eller twitter så försvinner ert hopp igen.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Valfusk måste/ kommer att utredas. Det verkar vara stor omfattning på valfusket ffa i Wisconsin och Michigan. Alla såg hur desperata demokraterna var i Milwaukee när valet var på väg att gå helt ur händerna.

Exakt. Demokraternas desperation på valnatten gjorde att dom begick misstag. Dom hade tänkt en lövtunn extra marginal som inte märktes, nu pratar vi 128.000 röster i ett svep kl 04.00 och liknande händelser.

Dessa 128.000 om de alla är äkta (fråga A) verkar dessutom uppsamlade (fråga B) man får inte heller samla röster på hög och lämna in, då diskvalificeras dessa.

Som Fawlty Towers skulle sagt det: Det finna underlag för en hel konferens här ..

Detta är långt från slut. Den som fuskar brukar slutligen förlora.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare

Halmgubbe. Att det har fuskats i detta valet är så gott som 100% säkert. Nu gäller det att utreda fusket.
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Jag har postat en hel del länkar till det igår så du kan kolla mina inlägg.
Det har kommit fram mycket mer under dagen som andra har skrivit om också.

Det handlar om hundratusentals röster med 100% Biden som rapporterats från flera delstater bland dom sista %en av räkningen.
Det handlar om att tusentals valobservatörer har stängts ute ur vallokaler så att rösträkningen har skett utan observatörer.
Hundratusentals och tillsammans miljontals röster "hittades" efter att vallokaler räknat klart och valobservatörer lämnat.

Miljontals "poströster" har körts in med skåpbilar till vallokaler sent i räkningen och i vissa countys så var det 100% Bidenröster i lådorna som bars in.

Identiteter från döda människor vissa dog på 80-talet har använts för att rösta i valet.

Vissa valkretsar har mer än dubbelt så många räknade röster som registrerade röstare.

Rösträkningen avbröts mitt i på valdagen och återupptogs nästa dag med helt andra resultat, från 45% Biden röster så hoppar allt helt plötsligt till 55-75% Biden röster när valräkningen återupptagits.
Detta utan att valobservatörer närvarat och hundratusentals nya röster har "hittats".

Något liknande har aldrig skett tidigare i modern historia, det är ett enormt valfusk som pågår detta år.

På valdagen så vann Trump ganska stort tills att rösterna i vissa delstater slutade räknas av oklar anledning, sedan förlorade han enormt och miljontals nya röster dök upp ur tomma intet.

Vilka konsekvenser kan detta få för valet som sådant? Kan domstolen ogiltigförklara hela valet så att det blir omval och i så fall, kan man förbjuda poströstandet som tycks vara det mest sårbara sättet att rösta?

Hur kan man gardera sig mot valfusk egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in