2020-11-05, 14:24
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Kan väl vara kul för afghanerna att slippa bli sprängda i luften av någon liberal drönarattack när de har släktträff också.

Trump är trots alla fel och brister den första presidenten på över trettio år som inte startat något nytt liberalt krig.

Ja jag håller med dig och är glad att han har dragit ner på aktiviteterna där.
2020-11-05, 14:25
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Msn kan inte få en omräkning bara för att kan vill ha det. Man måste uppfylla statens regler för omräkning. Ibland har det att göra med hur många procent som skiljer mellan kandidaterna, tex mindre än 1%. Eller ett visst antal rösters mellanskillnad. Uppfyller man inte kraven blir det ingen omräkning.

Man måste dessutom betala för omräkningen. I förskott tror jag det är. I Wisconsin skulle den gå på 3 miljoner dollar, ca 27 miljoner SEK. Skulle Trump uppfylla kraven på omräkning även i Nevada, dvs om han förlorar där, så handlar det om stora summor för att få 2 omräkningar.

...Ja, trots att han är helt utfattig enligt somliga tror jag inte några miljoner dollars är ett problem
Givetvis det finns regler antar att de är vissa möjligheter att diskutera dessa vid voterfraud, det du pratar om är ju vid ett synnerligen nära valresultat, utan voterfraud.

Läste nyss att det dessutom är fullt möjligt att dessa stater kan skicka elektorer med Republikansk markering, då får Demokraterna stämma i HD.

Tror inte det är kört. Spelar man med dubbla kortlekar så faller man hårdare, det uppdagas för mycket just nu, ser att reaktioner kommer från människor som normalt inte är med i debatten. Good luck with that :-)
2020-11-05, 14:26
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
...Ja, trots att han är helt utfattig enligt somliga tror jag inte några miljoner dollars är ett problem
Givetvis det finns regler antar att de är vissa möjligheter att diskutera dessa vid voterfraud, det du pratar om är ju vid ett synnerligen nära valresultat, utan voterfraud.

Läste nyss att det dessutom är fullt möjligt att dessa stater kan skicka elektorer med Republikansk markering, då får Demokraterna stämma i HD.

Tror inte det är kört. Spelar man med dubbla kortlekar så faller man hårdare, det uppdagas för mycket just nu, ser att reaktioner kommer från människor som normalt inte är med i debatten. Good luck with that :-)

Hur mår du idag, siffermannen Nixter?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Det är bevisat att det har hänt.

Men med massmedia och big tech med Twitter, facebook, google osv som undanhåller rapportering om det så tror dom att dom kan komma undan med det.
Som i Svensk massmedia där en "expert" utan att kolla några källor bara säger "jag har inte sett några bevis" och så har experten som vet allt talat och berättat för folk vad som är "sanningen".

Alla inlägg på twitter som visar statistiken för Bidens stora hopp till exempel med flera hundra tusen 100% Biden röster censureras automatiskt av Twitter, fast det är 100% en verklig händelse som inte är enligt reglerna för hur ett val får gå till.
Det är bekräftat att det är fuskröster.

Var god peka ut var detta bevis finns.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Ingen omräkning har varken börjats eller genomförts.

Ni köper trollets info rakt av. Otroligt. Det finns regler om när och hur en omräkning ska göras. Tidigast tre dagar efter alla röster är räknade kan Trump få till en omräkning. Då har Michigan 13 dagar på sig att räkna om.

Så nu vill trumps räkna röster igen, på valnatten ville han ju avbryta och angå med segern.
Kappan efter vinden...
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Jaha min miss, kände igen ditt username bara, på både gott och ont

Fjälljudar kan man ju beskylla mycket för, men det är knappast samer som äger alla mediahus, big-tech och som är de största donors till election campaigns

Jag jobbar samtidigt som jag läer här och på 30 andra håll, men kan försöka komma ihåg. Om inte annat är det bara att göra en snabb internetsökning. It's all in the open now.

Nej, inte så mycket judar och illuminati här uppe. Det är för kallt för dem.

Jag orkar inte googla. Jag väntar till allt enligt dig är ute i ljuset och har uppenbarats för oss med rosafärgade glasögon.

Har du några intressanta alternativa valsidor att rekommendera för den som vill se saker från alla håll och kanter?
2020-11-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Det är bevisat att det har hänt.

Men med massmedia och big tech med Twitter, facebook, google osv som undanhåller rapportering om det så tror dom att dom kan komma undan med det.
Som i Svensk massmedia där en "expert" utan att kolla några källor bara säger "jag har inte sett några bevis" och så har experten som vet allt talat och berättat för folk vad som är "sanningen".

Alla inlägg på twitter som visar statistiken för Bidens stora hopp till exempel med flera hundra tusen 100% Biden röster censureras automatiskt av Twitter, fast det är 100% en verklig händelse som inte är enligt reglerna för hur ett val får gå till.
Det är bekräftat att det är fuskröster.

Valfusk måste/ kommer att utredas. Det verkar vara stor omfattning på valfusket ffa i Wisconsin och Michigan. Alla såg hur desperata demokraterna var i Milwaukee när valet var på väg att gå helt ur händerna.
2020-11-05, 14:28
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Ja för 100.000tals nya flyktingar till Sverige är ju gratis! Dessa kommer till oss pga Usas krig.

Ja, så är det. USA bidrar med ökad invandring. Men både demokrater och republikaner är oberäkneliga när det kommer till krig. Trump har kört annat krig men han ska ha tummen upp för att inte vart aktiv i Mellanöstern.

Men förutom krig i Mellanöstern, vad är det som gör att Trump är bättre?
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Tittar på The Guardian map. Igår kväll ledde Biden med nästan 1 000 000 röster. I detta nu har det krympt till 400 000. Vet inte vad den totala räkningen i AZ var igår men det är 12% kvar att räkna. Relativt folkrik delstat är det också

Jag är en idiot på matte. Det skiljer 69 000 röster i Arizona och har snabbt minskat från 100 000. Det ska vara rätt
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Haha! Jag kan känna desperationen ända hit f*cker!

Kan du inte upplysa folk om din "modell" nu?

Tveka inte...bevisa dina grundskole-matte skillz baby!

Tack Erik. Min modell fungerar bra där man väljer att inte fuska.

Arizona kommer gå till Trump då han har flest antal vunna röster där, något jag förstår att du inte bryr dig om. Denna gång tar det lite längre tid då nån glömde räkna rösterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Är det verkligen det? På vilken grund? Det måste väl vara >70% om jag gör en snabb gissning.
Enligt oddsen iallafall som nästan alltid ligger rätt. Man borde tro på oddsen om man inte vet sig veta bättre själv. Alltså att man har mer koll än oddsätarna eller andra som har oddsat. Eller vet du bättre själv? Har du bättre koll än alla andra?
2020-11-05, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Var god peka ut var detta bevis finns.

https://twitter.com/fleccas/status/1324216584219623424

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in