2020-11-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Antingen är det fusk eller så förstår varken du eller jag hur det funkar.
Har med undrat hur det kan vara 100% poströster så snabbt.

Visst fattar att Biden sa till sina supportrar att Poströsta, men ingen kan övertala mig att det åtminstone inte är 15-20% Trumpröster i dessa poströster.

Dessutom är det praktiskt omöjligt när man tar hänsyn till att det är människor inblandade. Det är relativt komplicerat, och någon borde ha röstat på fel person av misstag. Det tyder på att det inte ens är fuskat på en personlig skala utan på en industriell.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westrandy
har du hängt med i tråden finns det länkar lite här o var...

bla den grafen från michigan när valdeltagandet ökade från 90-93% Trump hade 0.000 röster av dessa .. så grafeen peakar rätt upp på Biden där nån gång på natten när rösträknarna va hemma o sov

sen har det framkommit fler fall... även smått otroliga valdeltagandet i Millwaukee (hur fan de stavas vet ja ej) ward 27 på 202% hur e det ens möjligt

Jag har hängt med i tråden ett bra tag, men inte sett någon sådan länk. Ge mig dessa länkar som styrker allt du påstår.
Medlem
Det där med "133889 röster" på Biden visade sig ju vara ett misstag som snabbt fixades. Och inte i räkningen utan rapporteringen.

Här kan ni läsa lite mer. Reddit-länk visserligen, men från en väldigt konservativ subreddit. https://www.reddit.com/r/Conservative/comments/jo38f6/in_reference_to_those_133889_votes_that_came_in/

Finns det fusk är det inte så uppenbart.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Till er som skriver "bye-bye white men", vad pratar ni om? Donald Trump och hans supporterar har försökt att få svarta, hispanics och vita tillsammans under den amerikanska flaggan. Candace Owens, Larry Elder, Ben Carson, officer Tatum, Jesse Lee Peterson, och en väldigt stor andel hispanics har stöttat Trump. Jag har till med hört att Trump har förlorat en del stöd bland vita från 2016.

Ni lever på under Bush-eran, där det i princip bara var vita som stödde honom. Trump är inte ens en klassisk Republikan. Han var tidigare Demokrat på den tiden då de var respektabla. Det är därför många registrerade demokrater röstade på Trump.
Trump har fått ett väldigt stort stöd bland minoriteter för att vara en Republikan, framförallt bland hispanics. Många köper inte "Trump är en rasist" propagandan, och många svarta är trötta på att Demokraterna tror att de äger deras röst, trots att de inte har gjort något för dem.

Jag kan inte med säkerhet säga att Demokraterna kommer att starta någon ny konflikt, men det skulle inte förvåna mig. Det är fullt möjligt att de sätter press mot Ungern på Soros order, då de hatar Orban pga att han är en nationalist som inte vill att Ungern ska bli som Sverige.
Trump var en sionist och styrd av judarna, men med democrats blir det betydligt värre. Förvänta dig ett nytt krig i mellanöstern senast våren 2022 om Biden/Harris tar makten. Det och att folkmordet på vita ökar i kraft.
2020-11-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
264 mot 214 rapporterar Bloomberg.
Huset till demokrater och senaten 50/50.

Det är för att AP och Fox News räknar Arizona till Biden, detta är dock inte klart. Ställningen är fortfarande 253 för Biden och 213 för Trump
Medlem
Gapet mellan Trump och Biden i Georgia är i detta nu ca 18 500. Nästa uppdatering kommer någon gång efter 16:00 svensk tid då 10000-14000 röster väntas publiceras.
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/cqVxl_dAJ_s

För de som vill ha en lite mer avancerad valvaka där man tittar vad som egentligen försegår i USAs maktkorridorer bakom kulisserna.

Det vi ser nu är ett information och psykologkrig mot Trumps kampanj där han har alla möjliga etablerade propagandakanaler riktade mot sig. Big tech (twitter osv) och media (alla mediekanaler i USA, även Fox News till viss del).

Det är helt uppenbart att något inte gått rätt till och det förstår man också om man lyssnar på denna valvaka.

Låt er inte styras som får av etablissemanget!

Tyvärr måste jag erkänna att jag ser väldigt dystert på USAs framtid och jag tror de går mot något form av inbördeskrig. Vi har 2 faktioner som är helt fientligt inställda emot varandra och vägrar ge varandra rätt. Media är i händerna på vänstersidan och etablissemanget medan alternativmedian är i händerna på högersidan och populismen. Den är väldigt stor i USA men problemet är att big tech har helt ställt sig på etablissemangets sida och trycker ned alternativa röster eller helt enkelt censurerar dessa helt.

Oroväckande utveckling och detta kan påverka även oss i Sverige.
Medlem
Lutar åt att Biden tar hem Pennsylvania också. Förmodligen även Georgia. Och Arizona. Och Nevada.

Trump tar Alaska och North Carolina.
2020-11-05, 13:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Om det hade rört sig om fusk - ni tror inte att de ansvariga hade varit lite smartare och spridit ut räknandet av fuskrösterna istället för att addera en massiv klumpsumma som de vet kommer upptäckas?
Det är precis så de kommer avslöjas - över hundra tusen röster kommer in - och alla är till en kandidat. Det verkar inte ett dugg suspekt....

Någon sa något om poststämplar på brev skulle vara ett tecken på legit. Men flera vittnen har ju uppgett att USPS-FOLK dvs posten-anställt folk har tagit massor av brev som kommit in för sent och ändrat poststämpel på

De har alltså stämplat mail-in-votes kuvert med gårdagens datum!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Jag har hängt med i tråden ett bra tag, men inte sett någon sådan länk. Ge mig dessa länkar som styrker allt du påstår.

se nedan:
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
https://imgur.com/jPCwchs.png

https://imgur.com/4ESzlmW.png

fina skutt där i Wisconsin och Michigan, hur gick de till?
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Antingen är det fusk eller så förstår varken du eller jag hur det funkar.
Har med undrat hur det kan vara 100% poströster så snabbt.

Visst fattar att Biden sa till sina supportrar att Poströsta, men ingen kan övertala mig att det åtminstone inte är 15-20% Trumpröster i dessa poströster.
Eller 0,1% Vi tar ett exempel: Vi låtsas att 150.000 poströster kommer i en last från amerikaner boende i Europa till USA men noll, nada, ingen är en röst på Trump. Vad är oddsen för det? Någon eller några har antingen fuskat eller så behöver en ordentlig förklaring ges.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Konspirationsteori eller har du fakta i saken? Jag tror på det förstnämnda.
Redan under valnatten runt 06 skickade jag bevis på att räkningen var FÄRDIG i NC, men man vägrade kalla den. Samma sak varför FL länge låg som osäker innan den blev called Trump. Du får tro vad du vill, det här kommer vara självklart för de flesta inom kort (om man inte är totalt indoktrinerad av judisk msm, men du är mod på flashback så vill tro bättre om dig..)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in