2020-11-05, 13:39
Bannlyst
Dollarn i fritt fall = bajsbajden kan vinna
Fed har å andra sidan möte ikväll
2020-11-05, 13:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Kontakta mig om 4a år så ska vi snacka om vad Biden åstadkommit. Och föresten. Parallelen du drar är inte så mycket farligare än Trump. Han skryter ju om att han vill sätta på sin dotter.
..skruvar och muttrar måste ju vara fullständigt utspridda i ditt huvud..
Tråden solkas ju fullständigt ner i avgrunden med inlägg som ditt..
2020-11-05, 13:40
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Ja, men om du klickar och får upp alla counties på Georgia så är varje county 100% räknat

Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Enligt CNN är bara 96% räknat. Det är en uppskattning eftersom man inte vet det totala antalet röster förrän man räknat klart.

Enligt NYT, som jag förstått anses vara korrekta och inte ger iväg stater lätt till en kandidat, så är 96% räknade.

https://www.nytimes.com/interactive/2020/11/03/us/elections/results-georgia-president.html

FOX har gett Biden Arizona. Det har inte NYT gjort än. Så det tycker jag säger något om hur noggrannare NYT är innan de säger att någon vunnit en stat. Med tanke på NYT håller på Biden och ändå inte ger honom AZ, så säger det något om deras vilja att ge korrekta siffror.

Så kolla på NYT om ni vill ha mer stabila siffror.
Medlem
Davys avatar
Nevada

Klockan 18 svensk tid återupptas rösträkningen i Nevada.
Medlem
Till er som skriver "bye-bye white men", vad pratar ni om? Donald Trump och hans supporterar har försökt att få svarta, hispanics och vita tillsammans under den amerikanska flaggan. Candace Owens, Larry Elder, Ben Carson, officer Tatum, Jesse Lee Peterson, och en väldigt stor andel hispanics har stöttat Trump. Jag har till med hört att Trump har förlorat en del stöd bland vita från 2016.

Ni lever på under Bush-eran, där det i princip bara var vita som stödde honom. Trump är inte ens en klassisk Republikan. Han var tidigare Demokrat på den tiden då de var respektabla. Det är därför många registrerade demokrater röstade på Trump.
Trump har fått ett väldigt stort stöd bland minoriteter för att vara en Republikan, framförallt bland hispanics. Många köper inte "Trump är en rasist" propagandan, och många svarta är trötta på att Demokraterna tror att de äger deras röst, trots att de inte har gjort något för dem.

Jag kan inte med säkerhet säga att Demokraterna kommer att starta någon ny konflikt, men det skulle inte förvåna mig. Det är fullt möjligt att de sätter press mot Ungern på Soros order, då de hatar Orban pga att han är en nationalist som inte vill att Ungern ska bli som Sverige.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Spelar ingen roll efter detta, USA är en enpartistat efter det här. Failed state.
Jag kan bli förbannad på amerikanerna ibland för att de strular till det så jävligt. Men det är positivt för Europa om de har fullt upp med sina interna stridigheter där borta. Jag vill dock ha mina extra fyra år av "Orange Man bad" i svenska media. Svenska politiker och opinionsbildare runkar ju frenetiskt till allt demokratiska partiet i USA tar sig för, liksom allt tramsigt woke-skräp de håller på med i den amerikanska universitetsvärlden. Trump är ett stort jävla långfinger till alla dessa bror duktig-typer.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-11-05 kl. 13:43.
2020-11-05, 13:41
Medlem
westrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Varifrån får du dessa siffror?

har du hängt med i tråden finns det länkar lite här o var...

bla den grafen från michigan när valdeltagandet ökade från 90-93% Trump hade 0.000 röster av dessa .. så grafeen peakar rätt upp på Biden där nån gång på natten när rösträknarna va hemma o sov

sen har det framkommit fler fall... även smått otroliga valdeltagandet i Millwaukee (hur fan de stavas vet ja ej) ward 27 på 202% hur e det ens möjligt
Medlem
I claim the state of Michigan, Frankly, i claim the entire world - Dictator Trump 2020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Dollarn i fritt fall = bajsbajden kan vinna
Fed har å andra sidan möte ikväll

Om dollarn är i fritt fall så beror det på det kaos Orange Mussolini har ställt till med och ingenting annat. Dollarn bävar inför vad som komma skall under de återstående 3 månader han har kvar i Vita Huset.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det är en stopp på alla utom möjligen NV och PA.

Blir NV called Biden så kan jag lova dig att GA, NC och PA blir röda och man stänger valet, klart!

Konspirationsteori eller har du fakta i saken? Jag tror på det förstnämnda.
2020-11-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Trump supporters protesterar mot det garanterat. Dom bryr sig skit i att allt ska gå rätt till.
Källa?
2020-11-05, 13:42
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Javisst är det fjuttigt. Man vill ju ha action och snabba ryck. Jävla fjanteri att sitta och räkna dagarna i ända.
Sven och Sven. Angenämt.

Alltså — LITE trögt går det. Hur mycket har de att räkna igenom, egentligen? Jag tror ju heller inte att "fördröjning = fusk".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in