2020-11-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Atlanta!

Det är ju även 100 % räknat i det området? Om man kollar på kartan över det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
När är Arizona klart? Trodde det skulle vara färdigt vid det här laget

Det blir nog klart under dagen skulle jag tippa på.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Är inte Trumpväljarna i regel de med lägst utbildning?

De som gått livets hårda skola och minsann gör egen 'research' genom att titta på YouTube

Ungefär lika trovärdigt som när man påstår att SD har högst lågutbildade.

När man tydligt såg vart vänstern hämtade hem sina röster här i Sverige 😂... Ey whalla Löfven vart är min bil,min hora och min splitternya iphone
2020-11-05, 12:03
Avslutad
...tänk om hela den stora "poströstningsvågen" är del i the big scam? Om medierna ges information om att mängder av amerikaner förtidsröstat/poströstat utan att egentligen ha möjlighet eller vilja att kontrollera detta, då kablas det ut som första steg i en desinformationskampanj... enligt typ nedan.

1: Använd möjligheten Corona ger som orsak för kommunicera ett abnormt stort poströstande, och i många fall sent sådant.
2: Förklara sedan att det "beräknas" till stor del vara röster på Biden från äldre amerikaner som är rädda för Covid och anser Trump misskött pandemin.
3: Kör pandemiargumentet mot Trump i alla kanaler så rädslan får legitimitet och förtidsrösterna kan motiveras.
4: Genomför valet
5: Låt det bli jämnt så att folk upplever att Trump nog ända hade sin väljarbas.
6: På valnatten och dagarna efter, packa upp exakt så många "poströster" som krävs för att flippa till Bidens favör i nyckelstater när man vet resultaten från valdagen. Främst trad demokratiska stater naturligtvis så det blir trovärdig. Tillåt såklart ingen insyn i räknandet.
7: Slarva bort lite extra röster i starkt republikanska områden, men hitta desto fler i motsvarande demokratiska.
8: Släpp lite extra info om att "det minsann är många republikanska röster som kommer in sent också" så även det ser trovärdigt ut, men inte för många röster naturligtvis.
9: Låt Biden spela ödmjuk och vilja att "every vote counts" före seger utropas.
10: Voila, en ny president
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Hur kan man inte givit Alaska till Trump vid det här laget? Det är ju en så röd stat som det kan bli och i tidigare har man gett den en bra bit innan rösträkningen varit färdig.

Nästan så man skulle kunna tro att medierna medvetet vill att Trumps siffror ska se värre ut i dessa viktiga dagar. Men det vägrar jag att tro, media är ju för folket och ska vara objektiva.

Det är bara runt 50% av rösterna som har räknats. Man måste komma upp i mycket högre procenttal innan man ger en kandidat en stat. Och detta även om det är en stat där den ena kandidaten leder stort. I vissa counties har man dessutom bara räknat 20-30% av rösterna.

https://edition.cnn.com/election/2020/results/state/alaska/president
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Omräkningen av Michigan är nästan klar och det ser ut som Trump tar hem det med 81/83 counties klara har han 51% mot 47%. https://mielections.us/election/results/2020GEN_CENR.html#

Vad fan får du utav att skriva sånt här? Ni är ett par i tråden som skriver direkta lögner, varför gör ni det?
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ia015
Flugorna kommer när bottenskrapet exponeras.
Ja BLM är verkligen gräddan av det här samhället.
Medlem
Nu är Biden ännu närmare i Georgia. ~18.000 röster skiljer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Biden kommer väl inte kunna gå med i Parisavtalet utan stöd i Senaten?

Det beror på vad Parisavtalet innebär. Om det innebär ett kostnadsprogram så kommer han inte kunna ingå där utan senatens approval.
2020-11-05, 12:04
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Att han har kognitiva problem och/eller början till demens tycker jag är ganska tydligt. Någonting står iallf inte helt rätt till för han är konsekvent förvirrad och har svårt med talet på ett sätt som inte kan skyllas på trötthet.

Skumraskaffärer och korruption under hans tid som VP och efter står också klart bortom allt rimligt tvivel.
Och du tycker att det är bättre med en lögnare och psykopat till president? Och du tror väl inte att Trump inte är korrumperad? En advokat satt i fängelse för att han hade folk å Trumps vägnar. Det hade han gjort hundratals gånger, sa han själv.

Sedan tycker jag förstås att ett stort och rikt land som USA borde kunna ha bättre president-material, men den här gången var det två gubbar med diverse skavanker och lik i garderoben som ställde upp.
Det säger en del om USA:s utförslöpa, tycker jag.
Medlem
Citat:
När är Arizona klart? Trodde det skulle vara färdigt vid det här laget

Idag skulle räknandet återupptas.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Vad fan får du utav att skriva sånt här? Ni är ett par i tråden som skriver direkta lögner, varför gör ni det?

De tror att valresultatet hänger på huruvida de kan lura ett par flashbackanvändare eller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in