2020-11-05, 11:13
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llanfihangel
Du ska se att demokraterna lassar in fler "hittade" valsedlar om det skulle bli så. De har ett stort lager.
Nevada är väl fortfarande inte avgjort än?
Medlem
Om det blir 269-269 så sitter Trump kvar va? Det hade varit väldigt intressant om det skulle bli så. Det hade verkligen varit en riktigt trippad situation, som hade speglat hur oerhört splittrat USA är. Jag hade faktiskt inte velat vara president i ett sådant läge. Nu tror jag visserligen att det är fusk på gång. Detta valet handlar nu om ifall de kommer undan med sitt fusk, eller om Trump lyckas bevisa det.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ja, det är extremt långsökt. Dessutom behöver väl inte valarbetarna uppge partitillhörighet? Hur vet man vem som ska mutas?

Lyssna inte på det där fanskapet, han försöker bara förvilla. Pennsylvanien tillät inte några republikanska observatörer, det är därför de har fuskat sig ikapp. De struntar i signaturen på alla mail-in votes, det enda sättet att legitimera dem. Det var demokrater som räknade röster med order uppifrån att släppa igenom allt för Biden. I andra delstater hade de "coronaregler" så observatörer fick stå 3-10 meter bort så de inte kunde granska signaturer. Tjaffsade de så påkallades polis och de kastades ut. Detta trots att de har en laglig rätt att vara där. Ja demokrater struntar i lagar.
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-05 kl. 11:18.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Hahaha. Vilka otroligt skadade människor.

Tänk om det visar sig att valfusk förekommit, det hade varit "skadat"
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Ok då är det ju ingen större vinst för demokraterna om de vinner valet.

Som jag ser det så kunde de lika gärna ha gett fan i att rösta.

Biden har lovat sina väljare säkert 10 saker men han kommer inte att få igenom ett enda löfte.

Ska man summera det här valet för demokraterna så måste man dem lägsta möjliga betyg.

- Överkörda i senatvalet.
- Enormt tapp i representanthuset
- Knapp vinst i presidentvalet.

Ett enormt fiasko.
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Om det blir 269-269 så sitter Trump kvar va? Det hade varit väldigt intressant om det skulle bli så. Det hade verkligen varit en riktigt trippad situation, som hade speglat hur oerhört splittrat USA är. Jag hade faktiskt inte velat vara president i ett sådant läge. Nu tror jag visserligen att det är fusk på gång. Detta valet handlar nu om ifall de kommer undan med sitt fusk, eller om Trump lyckas bevisa det.
Nej, så avgör huset och senaten president och vicepresident.
2020-11-05, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Det har aldrig inträffat. Men om så sker kommer representanthuset rösta om vem de vill ha. Men de kommer inte rösta som vanligt där varje ledamöt har en röst, utan de röstar kollektivt per delstat. D.v.s. alla som är invalda för t.ex. Kalifornien har en röst tillsammans. Så totalt kommer det finnas 50 röster. Vad som händer om omröstningen slutar 25-25 vet jag ej.
Det finns ju både republikaner och demokrater som valts in genom kalifornien. Hur bestämmer man vilken delstat som ska tillfalla vilken president?

Så som jag uppfattat det så är det en delstat, en röst. Trump har vunnit fler delstater och kommer därför vinna.
2020-11-05, 11:14
Medlem
Nja, när det gäller Arizona har Biden ett försprång på ca 70 000 röster och det är Maricopa country kvar i princip och där vann Trump bara med ca 50 000 mot Hillary. Bara om Gud finns och ett mirakel sker så landar det hos Trump. Och Maricopa innehåller ju bland annat storstaden Phoenix som lär vara i Bidens favör.
2020-11-05, 11:15
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Vinner Biden Arizona så är det kört för Trump, även om Trump vinner Pennsylvania, eftersom Nevada kommer gå till Biden.
Arizona är ett måste och Georgia är viktig. Nevada är inte förlorat, hurså?
2020-11-05, 11:15
Medlem
Inkommers avatar
Demokrater är som muslimer.
Flyttar från en skitställe till ett bättre för att få ett bättre liv och sen vill dom att det nya stället ska bli som skitstället dom flyttade ifrån
2020-11-05, 11:16
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Dom anser att det fuskas på olika sätt i delstaterna. Svåra en så är det inte.
kommer låta bra i rätten; "fusket är så utbrett att det faktiskt pågår över hela jävla landet" ... och det kommer från Orangea man som håller fler konspirationer i liv via media än någon annan levande människa på jorden. GTFO! Ni förtjänar bara skit om ni tror på detta.
2020-11-05, 11:16
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tänk om det visar sig att valfusk förekommit, det hade varit "skadat"

Det har redan visats i tusen exempel, varav hundratals redan finns i denna tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in