Han kommer säkerligen inte vara lika urusel som Trump på det i alla fall. Har Trump under fyra år någonsin försökt ena folket? Han mobbar ju bara alla som inte tror på honom.
Vem fan vill vara enad med parasitiska, överhetsälskande och kryptofascistiska liberaler? Nej tack. Total segregation från er och ert vansinne vore drömmen.
1. Så pandemi gör alltså automatiskt att röstdeltagandet når rekordnivåer?
2. Minns du 2008? Det finns inte en chans på kartan att hatet mot Trump genererar fler röster än entusiasmen för Obama 2008.
Pandemi gör att det demokratiska partiet valde att inte anordna superspridarevent. Att Trump låtsades som att det regnade var sanslöst men inte oväntat.
Inte? Hatet mot Trump har fullkomligt dominerat amerikansk politik (sociala medier, massmedia osv) under hela hans tid som president och mer.
Jag tror bajden inte kommer göra oss besvikna . men det blir väl mer tragikomiskt!
Lite samma upplägg men färre møjligheter. Tänk när skämtet under en hel mandatperiod under GWB d ä var när Dan Quayle uttryckte att det var synd att han inte läst latin i skolan när han nu skulle besøka Latinamerika. Andra DQ-højdare:
Under sin tid som vicepresident blev han förlöjligad på grund av uttalanden av typen "Det är dags för människorasen att ge sig in i solsystemet" (det är dock inte säkert att Quayle är upphovsmannen till detta citat), "The question if we are going forward to the tomorrow or we are going past to the back" och "I did not live in this century."
Bland hans mest uppmärksammade misstag var när han tillrättavisade en skolpojke som stavat rätt på "potato", som Quayle ansåg stavades "potatoe". Han påstod också vid ett tal att USA var ockuperat av Nazityskland under andra världskriget.
Biden lägger upp før en god kandidat før GOP åter skall representera landet från 2024.
Gulligt och sött att Trumpfantaster tror att Trump fortfarande kan vinna.... Kom till mig så kan jag killa er under hakan tills ni sprattlar med benen.
Omvänder du dig till Jesus och om Trump blir vald? , om du är så tvärsäker att Biden vinner. Då är det ett mirakel som kommer ske om Trump vinner.
Gulligt och sött att Trumpfantaster tror att Trump fortfarande kan vinna.... Kom till mig så kan jag killa er under hakan tills ni sprattlar med benen.
Kanske för att de hjärta och ryggrad, och står bakom något, istället för att bara ställa sig bakom den som vinner som en massa fega kräk i denna tråden. Aldrig tidigare har jag sett så många biden-fans.