2020-11-05, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Han kommer säkerligen inte vara lika urusel som Trump på det i alla fall. Har Trump under fyra år någonsin försökt ena folket? Han mobbar ju bara alla som inte tror på honom.

Vem fan vill vara enad med parasitiska, överhetsälskande och kryptofascistiska liberaler? Nej tack. Total segregation från er och ert vansinne vore drömmen.
2020-11-05, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Verkar som att Trump vinner Georgia tillslut på en hårsmån enligt statens officiella hemsida. Skiljde lite drygt 22.000 röster.

Någon som vet om North Carolina uppdaterat sina? Tror Trump klarar av att hålla kvar sin ledning med 6 procent kvar att räkna.

Kommer Trump lyckas hålla undan i Pennsylvania?

Trump knappar in ordentligt i Arizona. Skiljer runt 69.000 röster med 12 procent kvar att räkna.

232.000 röster kvar att räkna i Georgia, främst från Atlanta.

https://www.nbcnews.com/politics/2020-elections/georgia-president-results
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
1. Så pandemi gör alltså automatiskt att röstdeltagandet når rekordnivåer?

2. Minns du 2008? Det finns inte en chans på kartan att hatet mot Trump genererar fler röster än entusiasmen för Obama 2008.
Pandemi gör att det demokratiska partiet valde att inte anordna superspridarevent. Att Trump låtsades som att det regnade var sanslöst men inte oväntat.

Inte? Hatet mot Trump har fullkomligt dominerat amerikansk politik (sociala medier, massmedia osv) under hela hans tid som president och mer.
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Jag tror bajden inte kommer göra oss besvikna . men det blir väl mer tragikomiskt!

Lite samma upplägg men färre møjligheter. Tänk när skämtet under en hel mandatperiod under GWB d ä var när Dan Quayle uttryckte att det var synd att han inte läst latin i skolan när han nu skulle besøka Latinamerika. Andra DQ-højdare:

Biden lägger upp før en god kandidat før GOP åter skall representera landet från 2024.
2020-11-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Gulligt och sött att Trumpfantaster tror att Trump fortfarande kan vinna.... Kom till mig så kan jag killa er under hakan tills ni sprattlar med benen.

Omvänder du dig till Jesus och om Trump blir vald? , om du är så tvärsäker att Biden vinner. Då är det ett mirakel som kommer ske om Trump vinner.
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
men gå å slicka sulan på miljardären trump och hans kompis oljebolags-VDn.
herregud va ni slår underifrån.

Är det oljebolagen han vill gynna eller den stora massan av amerikanska arbetsväljare som är beroende av att ha ett jobb?
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
SVT och CNN utger sig att vara neutrala, och är groteskt bias emot allt som är till höger om Stalin.

Utger man sig för att vara neutral skjuter man sig i foten om man driver en politisk bias. Det undergräver ens trovärdighet i längden.
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazing-Grace
Hur ska de ens få ut Trump från Vita huset? Han kommer ju klamra sig fast vid inredningen.
Ja lite så?
Jag tror också man tyvärr kommer få kroppsvisitera honom när han väl ska ut därifrån också, finns ju rätt mycket historisk och värdefull materiel i Vita Huset:
https://www.businessinsider.com/trump-took-art-us-ambassador-france-home-canceling-wwi-event-2020-9?r=US&IR=T
Citat:
Trump reportedly took home $750,000 worth of art from the home of the US ambassador to France in 2018 after canceling a World War I cemetery visit
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Haha editerad till felpost va? Hur svårt ska det vara?

Lätt hänt när det blir hetsigt. Men det står också att resultatet inte är officiellt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ja, varför gjorde Fox så? När de gjorde det var väl ungefär 65 procent räknade.

För att ägarna av Fox också sitter i knät på juden och vill ge sken av en landslide för Biden som inte går att ifrågasätta som valfusk.
2020-11-05, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Gulligt och sött att Trumpfantaster tror att Trump fortfarande kan vinna.... Kom till mig så kan jag killa er under hakan tills ni sprattlar med benen.
Kanske för att de hjärta och ryggrad, och står bakom något, istället för att bara ställa sig bakom den som vinner som en massa fega kräk i denna tråden. Aldrig tidigare har jag sett så många biden-fans.
2020-11-05, 09:57
Avslutad
Att de valfuskas i Sverige var en jädra upplevelse förra valet. Men att de också håller på o dribblar i vad som ska vara världens största demokrati

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in