Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
det är också den här grejen som fucking nasserörelsen är experter på, avhumanisering. och säg inte att vänstern eller "libs" avhumaniserar breivik eller nåt sånt jävla skit.
nä, floyd behövde inte behandlas som ett helgon, men att folk klappar händerna när en människa blir avrättad på gatan är liksom...
ni kan inte på nåt sätt känna att det är lite fel? eller det är bara att döda alla som blivit dömda för brott? stryp ut knarkarshelvetejävelnegern bara
Varför har han då nått helgonstatus bland en del av befolkningen?
Det enda som är fel är att inte fler våldsbrottslingar avrättas. Det finns en stor skillnad mellan dig och mig. Du sympatiserar med folk som skadar andra människor, jag sympatiserar med dom framtida oskyldiga offren som nu klarar sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Lycka till med att påvisa hyckleri för en person som använder fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
tyvärr fanns inget av detta i ditt inlägg, så detta var sista citeringen antar jag bara och krasst.
Jag kan inte hjälpa det men jag får en bild av en schimpans som sitter framför ett tangentbord och försöker använda ett korrekt språk när jag läser dina inlägg. Cred till dig som ändå verkar lyckas lika bra med detta som en apa.