2020-11-05, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Trumpen kommer gå totalt konspirationsteoribananas om Biden tar både Georgia och Pennsylvania.

georgia hade vart sweet ändå, nevada har ju inte släppt ifrån sig ett pip på ett dygn så lite nogig blir man ju där
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Hade inget över för Obama, men jag kan förstå varför han var väldigt populär.

Gillar Trump och kan förstå varför han är populär.

Men kan någon förklara hur Biden kan vinna med flest populära röster någonsin? Han är ju bara en vit gubbe, inget speciellt alls? Jag trodde verkligen Trump skulle vinna detta och ta rekord i den mest populära presidenten någonsin

Som det numera är, man røstar inte før den man vill ha, man røstar mot den man inte vill ha. Så var det definitivt 2016 och så är det nu.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Min källa säger att 98% var till Biden.
Då kanske vi bör tala tyst om det...
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Du verkar lite resistent.

Vem är hon? Vad har hon før roll i countyt som satte in den extra nollan?

Va? Detta är Detroit, Michigan.. tror du det är endast ett county som det fuskats i?

Det är från Alaska till Florida, från Maine till Colorado..

Det är över hela USA.

Twitter bannar ALLT som har med att visa valfusk att göra;

https://twitter.com/michellemalkin/status/1324187284862763008

Michelle Malkin
@michellemalkin
Michigan poll observer Matthew Seely describes how Wayne County (Detroit) polling station workers ejected GOP watchdogs "if we challenged too much" and attacked them for "interrupting the vote." Seely recounts how 35k ballots arrived at 4am in white van w/out of state plates.
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Om Biden vinner.

Hur mycket påverkar det att senaten fick in massa republikaner?

Att Biden inte kan göra ett skit. Blir som Obamas andra period, han var helt kastrerad.
2020-11-05, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Så kom det ett svar på orsaken till de 138.000, det var ju skønt:

https://www.dn.no/utenriks/presidentvalget-i-usa-2020/usa/donald-trump/tre-konspirasjoner-om-valgfusk-som-viste-seg-ikke-a-stemme/2-1-907067

Då kan man ju anta att om det har skett fler misstag så har man förmodligen korrigerat det ganska direkt. Det var härligt!
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag skrev inte att skulle "gå tillbaka". Men han försvinner inte från jordens yta för att han inte längre är president. Han kommer hävda att han bestals presidentstolen och han har en medial plattform att stå på och anhängare som mer liknar en folkrörelse.
Han kan bli en banerförare för de konspirationsteoretiker och etablissemangshatare som finns och växer på sociala medier där han länge har en hög position.

det är möjligt. likt alex jones då?
tror inte trump kommer fortsätta alls, har man befunnit sig på presidentposten en gång så nöjer man sig inte med att fortsätta på sidan.
alla fd presidenter har ju slutat efteråt. det blir ett klimax. och trump har ju sitt imperium nu kan han skörda sina deals med saudierna och putin
Senast redigerad av kato85 2020-11-05 kl. 08:14.
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Eftersom var och varannat inlägg drunknar i off-topic så uppskattar jag informativa inlägg som dessa. Alla har inte tid att uppdatera tråden varannan minut.

Välkommen till en valvaka på ett diskussionsforum
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
det är också den här grejen som fucking nasserörelsen är experter på, avhumanisering. och säg inte att vänstern eller "libs" avhumaniserar breivik eller nåt sånt jävla skit.

nä, floyd behövde inte behandlas som ett helgon, men att folk klappar händerna när en människa blir avrättad på gatan är liksom...
ni kan inte på nåt sätt känna att det är lite fel? eller det är bara att döda alla som blivit dömda för brott? stryp ut knarkarshelvetejävelnegern bara

Varför har han då nått helgonstatus bland en del av befolkningen?

Det enda som är fel är att inte fler våldsbrottslingar avrättas. Det finns en stor skillnad mellan dig och mig. Du sympatiserar med folk som skadar andra människor, jag sympatiserar med dom framtida oskyldiga offren som nu klarar sig.

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Lycka till med att påvisa hyckleri för en person som använder fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
tyvärr fanns inget av detta i ditt inlägg, så detta var sista citeringen antar jag bara och krasst.

Jag kan inte hjälpa det men jag får en bild av en schimpans som sitter framför ett tangentbord och försöker använda ett korrekt språk när jag läser dina inlägg. Cred till dig som ändå verkar lyckas lika bra med detta som en apa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Angående manifestationen mot valfusk ikväll... Är det någon som kan ta med sig en gitarr?

Det finns väl gott om "banjospelare", så det är nog lugnt! 😉
2020-11-05, 08:08
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Nu är viruset inte så jävla dödligt som du vill få det till och du säger ju bara samma skit som Bonnier eller SVT skulle säga att han ljuger så mycket hela tiden. Njaae är nog snarare massmedia mest som ljugit, totalt överdrivet och hypeat hela grejen till den punkt att åtgärderna har gjort mer skada än nytta ofta på grund av självmord, arbetslöshet, desperation, fattigdom drogmissbruk, alkoholism, kriminalitet misshandel och mord.
Vidare har det gjorts allt man kan i USA för att rapportera dödsfall som Covid oavsett vad då sjukhusen får betalt för varje fall.
Det enda relevanta är hur en politiker uppfattas av folket. Uppenbarligen har Trump uppfattats sådär eftersom han sett till att Biden blir den president med flest folkliga röster någonsin.

Att strö runt lite vettiga och fina ord för att generera förtroende i mandatperiodens slutskede hade varit enkelt och extremt effektivt. Trump förstår inte detta utan tror att det kommer räcka med att framhäva sig själv och vänta på att viruset magiskt försvinner, så som av ett mirakel. ”Men Trump är ingen politiker”. Exakt, och därför får han nu röven kickad av Sleepy Joe.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2020-11-05 kl. 08:10.
2020-11-05, 08:08
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Men ditt förbannade lilla r*vhål! Kan du sluta spamma! Att mods gillar dig är uppenbart...och en orsak till att FB kommer förbli en liten piss-bräda i det digitala ödeslandet. Hade kunnat vara annorlunda om mods gjorde sitt jobb, men det är under all kritik, och vi behöver bara se på dig och ditt maniska postande som ett perfekt exempel på det!

https://youtu.be/w7vKBiPeyz4

ELECTION FRAUD UPDATE: Office of the Inspector General for the USPS has contacted Project Veritas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in