2020-11-05, 06:19
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jo, han spelar ett bra spel. Vill tänka det bästa om alla, i början. Men han börjar nog koppla nu. Det tror jag. Han förstår nog vart det verkliga hotet är. Han har varit för inriktad på Kina tidigare, så han missade vem som stod bakom honom med en vässad kniv. Men jag tror han är arg nu. Tror inte du?

Som stålmannen när han blir av med kryptoniten han har burit runt sin hals.
Ingen aning men jag gillar Trump även om jag inte tänker det bästa om alla i början själv. ^^
Är ju elitjudarna som är farliga precis som elitkineserna och elitsatanisterna osv. Tror att han är emot new world order och alla dessa occultister och globalisteliter. Att han är på någon slags godare sida men man kan aldrig vara helt säker.
2020-11-05, 06:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwieback
Det är städerna som drar in mest skattepengar och storstäder är nationers drivkraft.

Och det är småsamhällena som är nationens ryggrad.
2020-11-05, 06:21
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Gråt!

Din senilepedofile Sleepy Joe Biden blev caught live on TV!!

Fyfan vad du och ni kommer gråta i 4 år!

"HAN FUSKADE!!!!!!"

This IS TRUMP 2020 BITCH

Men jag är inte antitrump ditt dummefan, vilket friskt land skulle välja att rösta på en dement pedofil om de inte avskydde sin president?
2020-11-05, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Är de så svårt att acceptera att i ett land med ca 150 miljoner röstare, att 138.000 av de går till respektive kandidat, ett land med tvåpartisystem, ett land som hatar sin president om man inte e inavlad redneck

hade siffrorna varit motsatta hade det varit inga konstigheter, eller antagligen konstigt att det inte va fler röster på trump.

inga konstigheter att siffrorna ser ut såhär. trump fick landsbygden som gick snabbt och smidigt att räkna.
Medlem
Citat:
Hur jävla tappad och lågIQ är du?

Stockholm/GBG/Malmö och ALLA större städer hade inte klarat sig i mer än en vecka om Sveriges lantbruk/bönder/landsbygd inte fanns jävla mupp.

Du förstår noll om nationalekonomi så lika bra att du låter det ämnet vara och fortsätt dricka latte kaffe din jävla idiot.

Skrämmande att du har rösträtt!

Påtal om röster, TRUMP 2020 BABY

Självklart vet jag det. Vi behöver ju vår landsbygd såklart. Det är oerhört viktigt i ett land. Men städer är också viktiga och stadsliv är bra för människans utveckling, inte minst kulturellt.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Ingen aning men jag gillar Trump även om jag inte tänker det bästa om alla i början själv. ^^
Är ju elitjudarna som är farliga precis som elitkineserna och elitsatanisterna osv. Tror att han är emot new world order och alla dessa occultister och globalisteliter. Att han är på någon slags godare sida men man kan aldrig vara helt säker.

Jo det är han. Garanterat. Annars hade inte Joe Biden fått 131 miljardärer att donera miljarder till honom så han ska kunna vinna lättare. Inte sett den här? https://youtu.be/sb9jRqgDOJ8
2020-11-05, 06:23
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
https://media.thedonald.win/post/03wqUuPX.jpeg

138.000 Röster. 0, Noll på Trump eller någon av de andra kandidaterna. ALLA 138.000 på Joe Biden.

Get the fuck outta here!!

4 more years (minst) 4 more years (minst) 4 more years (minst) 4 more years (minst)

Intressant källa. Førstått att bilden cirkulerats av postare inom Trumfalangen av partiet.

Undrar om det är sant, ett datauppladdningsfel eller något som førberetts før att sprida tvivel. Ingen sitter och screenshottar sånt i realtid.

Men vi får väl svar.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Är de så svårt att acceptera att i ett land med ca 150 miljoner röstare, att 138.000 av de går till respektive kandidat, ett land med tvåpartisystem, ett land som hatar sin president om man inte e inavlad redneck
Men ditt jävla stolpskott det är buntar med tiotusentals och hundratusentals röster som ska vara blandade röster som har hänt flera gånger att 100% är till dementpedofilen. Ja exakt det är svårt att acceptera!
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Men jag är inte antitrump ditt dummefan, vilket friskt land skulle välja att rösta på en dement pedofil om de inte avskydde sin president?

Inget.. för ditt påstådda hat mot Trump är från MSM, Globalister och ANTIFA/BLM.

Vilket är kanske 300.000 personer, Trump har högst approval ratings av ALLA Presidenter.. genom historien.

TRUMP COUNTRY BITCH
2020-11-05, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Och det är småsamhällena som är nationens ryggrad.
Allting i ett land behövs såklart. Från jordbruk till universitet.

Men det är stadsbor som är liberala just för att i städer så kommer man närmre folk från alla delar av världen. Dessutom så är folk i städer mer individualistiska och mer fokuserade på sig själva och sin egen potential, och mindre fokuserade på att "vara en i gänget" eller vad grannen tycker, osv. Man identifierar sig mer med sin egen individualitet och man lämnar "flocken" bakom sig på ett helt annat sätt. På landet så är man mer gruppstyrd av naturliga skäl.
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Hur ska man kunna bevisa det?

Faktan är;

>MSM rapporterar att från ingenstans dyker 150.000+ röster till Bidens fördel upp
>Republikaner får varken inspektera dessa röster eller se när de räknas

Det kan stå Joe Biden 150.000 gånger så vitt vi vet på dessa röstkort, Demokraterna vägrar att visa dem, därför Team Trump har stämt skiten ur 6? Stater än så länge, Federala stämningar är även de påväg (Supreme Court nivå)

Går det att bevisa valfusk så är det en av de största politiska skandalerna på länge.

Hela deras valsystem är ju under all kritik. Det är ju byggt för att riggas o mygel.

Sedan håller jag med Trump. Rösterna ska lämnas in o räknas på valnatten. Poströster ska lämnas in i tid så de då är framme.

Jag är dock pessimistisk, än hur det larmas o krumbuktas så lär Biden bli president.

Den stora riggningen har skett av mediabolagen og big Tech. Donald Trump har fått vada i skit o anklagelser sedan före han svor eden.

Klart det fastnar hos hederliga anständiga amerikanska väljare att det måste vara något stort fel på både Trump o hans politik. Speciellt om de är politiskt ointresserade.

Likaså är medias mörkandet av Bidens agerande i Ukraina rent vidrigt juridiskt o utrikespolitiskt. Hans kontakter med Kina extremt suspekta.

Jag är övertygad om att Facebook, Youtube, Google har gjort upp dealar med Demokraterna att mot deras support att vinna så kommer inga restriktioner eller hot om styckningar. Vilket kommer få konsekvenser även i EU.

Ändå så har både Latinos o afroamerikanerna slutit upp på slutet. Mycket tack vare att Trump inte har stött BLM. Inte har visat svaghet o flörtat med socislism.

Jag är övertygad att man om 15-25 år kommer omvärdera Trump som president.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Klar skillnad mellan att plagiera ett tal och att valfuska. Melania plagierade Michelle Obamas tal.
Och Trump har fuskat med skatten så vem är fuskare egentligen?
Bidens tafsande (om det är vad det är) är opassande, men så är även Trumps agerande: https://www.youtube.com/watch?v=5K7sa7EeUGc

"Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen…”

Melania? Vem har pratat om Melania? Vad har hon med någonting att göra?

Jag är helt för att man fuskar med skatten om man aldrig har försvarat den, eftersom skatt i sin nuvarande form är en ren stöld. Om nu Trump ens har fuskat.

Om du inte kan bedöma att Biden tydligt överskrider barnens gränser med sina händer, vilket bevisas med flera filmklipp, skulle jag för allt i världen inte lämna dig ensam med något barn, den saken är klar.

Bra att du åtminstone håller med om att Biden är en fuskare! Tummen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in