2020-11-05, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwieback
Vilka?
wisconsin,minnesota,virgina och colorado.
2020-11-05, 05:40
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Så du bara killgissar?
Nej. Du verkar göra det.

Household incomes grew more slowly in a majority of states under Trump – even before COVID-19
2020-11-05, 05:41
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Behöver inte läsa...för ekonomin saknar sjukdomsinsikt om man hävdar att det inte finns några gränser till/på lånecirkusen.
Hur är lånecirkusen relevant när du säger att Obama styrde ekonomin bra och Trump sämre? Du måste väl ha något bättre att komma med än så. Ekonomin var falsk och korrupt innan Trump blev president.
Att Trump gjort bra saker för USAs industri och ekonomi är bara löjligt att förneka. Dessutom hade svarta och latinamerikaner rekordlåg arbetslöshet innan Corona satte igång.
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Vi får väl se när kriget bryter ut. Förvånar mig att folk tar den här fuskandes, halvdemente barntafsaren på allvar. Gissningsvis har de liknande intressen.

Varför jag svarade dig med länken är inte för att 500 officerare är mer än 235, men för att både 500 och 235 är en piss i havet om man ser till de 1,3 miljoner aktiva i den amerikanska försvarsmakten.

Sådana inlägg är alltså bara löjeväckande. Jag kan säkert skrapa ihop 500 svenska officerare som stödjer Trump eller Biden.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tony.hawk
4 delstater med 100 till 200 tusen mer röster än röstberättigade till bidens favör,att det är fusk kan vemsomhelst se.bara titta själva.det kommer inte att godkännas tyvärr.kan jag säga till er som håller på biden.

De gick på tok för långt. Men de fick lov. Biden fick inga röster och Trump fick oväntat många. Det gick inte att slå honom utan att gå över gränsen, men det hade de inte tänkt på. De registrerade båda döda människor och folk ifrån början på 1800-talet bland annat för att komma upp i Trumps siffror.

George soros accepterar inte en förlust mot Trump. Hans lakejer har fått skarpa order att göra vad som krävs för att besegra Trump. Tyvärr var de inte alltför smarta i utförandet...
Medlem
storm72s avatar
Citat:
4 delstater med 100 till 200 tusen mer röster än röstberättigade till bidens favör,att det är fusk kan vemsomhelst se.bara titta själva.det kommer inte att godkännas tyvärr.kan jag säga till er som håller på biden.

Alltså, du måste komma med en källa när du säger nått så jävla absurt. Om man riggar ett val så försöker man väll ändå hålla de inom rimliga gränser som t.ex. Belarus.
2020-11-05, 05:42
Medlem
Citat:
wisconsin,minnesota,virgina och colorado.
Men långt ifrån alla röstberättigade går och röstar?
2020-11-05, 05:43
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Hur är lånecirkusen relevant när du säger att Obama styrde ekonomin bra och Trump sämre? Du måste väl ha något bättre att komma med än så. Ekonomin var falsk och korrupt innan Trump blev president.
Obama lånade i en kris. Riktig allvarlig kris. Trump lånade under en högkonjunktur. Stor skillnad m a o.
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag såg just den, helt jävla sinnessjukt.

Detta inträffade alltså i USA. Scener som ser ut att komma från ett land som Venezuela.

Förutom detta för även våldet, röstning utan Photo-ID och anklagelserna mellan kandidaterna tankarna till en valrörelse i ett korrupt U-land.
Senast redigerad av RaddarenIRoven 2020-11-05 kl. 05:49.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Haha sug kuk din jävla shill..

Trump vann och MSM, Biden och deepstate judarna försöker sno valet av han, han behöver sina supportrar nu mer än någon din jävla pajas.

TRUMP COUNTRY BITCH
japp trump vann helt klart,deep state var inne och mixtrade med siffrorna,ser man ju helt klart på siffrorna,(se mitt tidigare inlägg)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storm72
Alltså, du måste komma med en källa när du säger nått så jävla absurt. Om man riggar ett val så försöker man väll ändå hålla de inom rimliga gränser som t.ex. Belarus.

Det finns inga konkreta bevis på ett sånt massivt fusk. Fantasier helt enkelt.
2020-11-05, 05:44
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Loser stavas med ett o, din jävla loser

Fortsätt kasta skit på amerikanska veteraner du. Smuts

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem