2020-11-05, 02:12
Medlem
Dickassos avatar
Videon från Twitter som några stjärnor spred här inne där man "brände röster" är fastslagen som Fake och till och med Trumps son har tagit bort den.

Tänk vad mkt skit det cirkulerar nu.
2020-11-05, 02:12
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Du menar som indoktrineringslägren i kommunistiska Nordkorea. Jag förstår att ett vänsterhjon som dig blir våt i brallan av sådant.

Vi kanske ska börja med det här i Sverige också. Hamra in i skallen på folk 'att de aldrig såg något komma' och att vi alla har varit naiva.

Swoosh. Du missade totalt ironin. Ditt inlägg dröp av rädsla. Därav mitt inlägg. På med foliehatten för all del. Koppla in den forever
2020-11-05, 02:13
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Det är kul denna tråd hur alla är så stensäkra att den sida de håller på redan har vunnit. Jag tror Trump var på väg att vinna när spelbolagsoddsen för trump hade gått från nästan 3x pengarna till 1.3 osv och sen slutade de räkna i flera delstater där Trump ledde och nästan allt var klarräknat. Påminner om svenska valet när helt plötsligt räkningen frös och sidan gick ner ett tag mitt i valvakan. Sen när den var uppe igen OOPS ja då hade SD och övriga tappat MASSOR bara sådär inget konstigt alls i guess.
https://www.youtube.com/watch?v=VpfgEMKNDis&t
Trump visste det kunde bli såhär och han hade pratat om det massor innan valet och han hade rätt medans etablissemanget och deras polls hade lika stort fel som förra valet då både Clinton och Biden trodde man skulle vinna med enorm marginal.
Anyway ingen vet vem som har vunnit eller kommer vinna och om det är genom valfusk eller inte. Ni håller däremot på olika sidor och vill att er sida ska ha vunnit. Man får se helt enkelt.

Du har fel om och om igen. Alla blåa stater som polls ska skulle vinna har dom vunnit.

Alla swingstates där det är så jämnt mellan partierna att det är innanför felmarginalen har också visat sig vara toss-ups.

Så opionsundersökningarna har haft rätt.
2020-11-05, 02:14
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Vart har jag skrivit att jag eller någon annan i Sverige ska granska detta? Hur är det med läskunnigheten egentligen, herregud haha,. Typiskt lågutbildade vänsterpatrask att börja svamla om annat när något blir känsligt och svar på tal saknas

Du uppmanade mig att granska i ditt förra inlägg, lol. Har du lärt dig ljuga av Trump eller
2020-11-05, 02:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag gillar din optimism.

Vart följer du utvecklingen? Jag mår fan illa vid tanken på vad som är på väg att förloras om Trump inte vinner.

Ja. Det blir hela den västerländska civilisationen som vi känner den, från Antiken och över alla århundradena med kristendom och sunda värderingar, som går i graven. Och hur det än går, så har Demokraterna redan kvoterat in transpersoner och homofiler på viktiga poster. Det kommer att bli svårt att upprätthålla status quo även med Trump vid rodret, men han kan i alla fall stoppa de värsta avarterna.
2020-11-05, 02:15
Medlem
Slängde nyss in 5lax till 6 gånger pengarna. Hoppas Trump krigar ihjäl sig nu.
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Enligt samma doktor som sa att han bara vägde 110 kg på sina 190 cm? Jo, tjena mittbena. Med tanke på hur läkarna slingrade sig kring om han fått syrgas och försökte få det att låta som att han inte fått syrgas, trots att han fått det, så verkar han ha en stor makt över läkares uttalanden.

https://www.the-sun.com/news/929970/donald-trump-physical-results-healthy-hydroxychloroquine/

Han är för stor för att väga bara 110 kg. Men låt oss säga att det stämmer (vilket jag alltså inte tror på) så har han ändå ett BMI på 30,5 vid 110 kg, dvs fetma. Inte övervikt utan rent utav fetma. Fetma kan leda till allt från hjärtinfarkt till stroke. Så nej, han är absolut inte i toppform. Ingen läkare på en vanlig vårdcentral skulle säga det om någon som har ett så högt BMI.

Vete sjutton om Trump är mentalt starkare. Han har hett temperament och kan inte hålla sig lugn när han borde. Tweetar när han är arg. Biden verkar vara lugnare. Lite mer eftertänksam. Men Trump har mycket mer energi. Utan tvekan. Rena duracellkaninen på gott och ont.

Ska kandidaterna börja slåss? De va då fan, hoppas på en riktigt jävla omgång med Jinping och Putin som hejarklack, och självklart vår egna Löfven som domare för en hel neutral och rättvis bedömning utan käbbel
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Globalister strävar efter centralisering eftersom då får de bara ett system att infiltrera. Det finns delstater som är infiltrerade och de finns de som inte är det. Om det bara fanns en delstat hade den definitivt varit infiltrerad. Decentralisering = svårare att infiltrera.

Det är hur lätt som helst att infiltrera USA och EU som är en slags avbild och särskilt om cancern redan finns som en väl integrerad del.

Antingen så når den huvudet via någon av lemmarna eller så går den ifrån huvudet och ut i resten av kroppen.
Den frihet som ska vara garanterad igenom delstatsystemet den nyttjar cancern till att förflytta sig med och sprida sitt gift.

Globalismen behöver ett nätverk typ som blodkärl, ett parasoll som spänner över stater.
En överstatlighet och det är precis vad USA är och nu har dom cancer, blodet pumpar inte fram, nerver trilskas, det är cancer som sitter med trumfen men att den vill inte att kroppen ska dö utan att den hotar hjärnan att tänka till cancerns favör eller....

Det finns enbart två sätt som leder till bot och att båda sätten är ytterst dramatiska.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Nästan alla på Biden? 49,4 % mot 48,8 %...

Mer eller mindre alla röster som kom när man återupptog räkningen menade han förstås, dumhuvud. Vad trodde du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Ganska låga chanser att Nevada går till Trump. Med 75% röster räknade ligger Biden före med ca 8000 röster. Och vi har poströsterna kvar

Fan, ingen president har varit så kass att förlora ett omval sen den gamle nollan H W Bush för 28 år sedan
Det är 3 presidenter mellan bush och Trump, inte direkt en jättelång period.
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Visst är det outhärdligt spännande! Går inte att sova!

Biden måste begära omräkning vid röd. Biden tog hem segern! Patetiskt att se hur trump och hans följare gåter nu typ.
2020-11-05, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Vad bra. Då vet du kanske att ordet inject har flera innebörder än en enda på engelska.

Medans det på svenska enbart har en betydelse o det är att ta en spruta o injicera något inuti kroppen på någon. Så vi själva har bara ett användnigsområde för det men på engelska kan det betyda en jävla massa. Att applicera något. Administer. Put into. Introduce. Etc etc.

Det är bara o söka på ”inject synonyms” om du vill veta exakt i vilka sammanhang ordet kan användas.

Så medans du sitter här o säger ”höhö han har sagt att man ska ta o spruta in blekmedel i lungorna!”

Så är det inte ens i närheten utav det han har sagt. Han har sagt att man håller på o funderar kring ett gäng lösningar som kanske kan ta död på viruset inuti lungorna.

Varken mer eller mindre. O det är en stor skillnad. Det är du som ful citerat.

Exakt. Sitt då inte här o kalla någon annan för idiot när det är du som inte fattar vad det är han egentligen sagt. Lär dig tolka meningar på engelska o lär dig att citera.

Injicera eller applicera.. Varken du eller jag vet vad han menade den där dagen. Vi har gjort varsin tolkning.

Ta ut nappen ur röven Kenny. Var inte så anal. Haka inte upp dig på ett enda ord. Du missar poängen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in