Citat:
Ursprungligen postat av
AlfaKennyBody
Exakt. O nu har du översatt det direkt till svenska. Vet att ordet ”injicera” på engelska har mer än en innebörd.
Det han säger är alltså.
- vi håller på att kolla på olika lösningar.
- vad vi vet är att det finns saker som tar död på viruset. Typ uv-ljus och desinfektionsmedel.
- så om det skulle finnas något sätt att applicera det på hade det kanske kunnat funka.
- men det är nått vi än så länge bara har diskuterat.
- men jag är ingen doktor. Ville bara berätta att vi jobbar på det!
Sådär. Nu är det inte längre ful citerat.
Varsego. Nu slipper du framstå som hjärndöd.
(älskar för övrigt hur du ska ord märka andra när det är du själv som är helt värdelös på engelska. Allt jag bad dig om var att sluta ljuga!)
Jag citerar honom, ord för ord.
Och min engelska är utmärkt förstår du, så jag har inga problem att översätta en sådan enkel text till svenska.
Citat kan översättas Kenny. De upphör inte att vara citat för det.
Men du kan få det på engelska också:
A question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you’re going to test that, too. Sounds interesting, right?"
"And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning, because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that, so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful."
Haka inte upp dig på att ordet ”injection” kan syfta på fler saker än just ”injektion”.
Jag tror att han menade injektion, men du tror något annat och det är OK.