2020-11-05, 01:33
Medlem
Spelsidan Sportsbet har redan betalat ut Biden bets. Valet är över !!

Grattis Biden !

2020-11-05, 01:34
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du menar för att han claimar Wisconsin ? Detta måste han göra för att få rösterna räknade (igen). Har du två som claimar vinst får man gå tillbaka till resultatet :-)

Låter som dom har advokaterna på detta.

Kimberly, Wall Street Journal noterar att 89% valdeltagande i Bidens distrikt är "omöjligt"
https://twitter.com/KimStrassel/status/1324093624611532800
Ser ut som jag fick rätt om Wisconsin...Nu saknas Arizona och Pennsylvania bara.
Medlem
DaEzzs avatar
Nu svängde oddsen till Bidens fördel även i Georgia. Det ser ut som om det möjligen kan bli en stabil seger med 300+ elektorsröster i slutändan för Biden trots allt.

Nu får vi se hur Trump agerar de kommande timmarna, ska gubben försöka sig på en statskupp så måste det ske snart.
Medlem
Trump vann firandet kan börja!!
2020-11-05, 01:35
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Trump är 74 år och överviktig.
Biden är 78 år och hjärtsjuk.
4 års åldersskillnad.

Båda är lastgamla och kan mycket väl dö under de närmaste 4 åren. Statistiken talar för det. Förväntad livslängd för män i USA är nämligen 76,9 år. Och ingen av dessa två är i toppform. Den som påstår något annat lever i en alternativ verklighet.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Medellivslängd
Jo fast Trump är mycket mentalt starkare än Biden, Tror att Biden dör före Trump, Trump har bra hälsa enligt hans doktor kan jag även tillägga
2020-11-05, 01:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Sanningen är att vi inte har en aning om hur många som bor i många utanförskapsområden. Eller hur många som har multipla identiteter i systemen.

Min poäng är den att det är mycket, mycket lättare att du hemskolar ditt barn och sedan aldrig tillkännager att ditt barn har fötts i USA än vad det är i Sverige, det är på tok för mycket som kräver ditt personnummer här i Sverige för att du ska kunna lyckas med det så pass länge att de hinner fylla 18
2020-11-05, 01:36
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Trump vann firandet kan börja!!

Alla vet att du inte ens själv tror på det där.
2020-11-05, 01:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag ser det helt tvärt om att han var för mesig och lyssnade för mycket på Fauci. Han skulle gjort en Bolsonaro och lämnat samhället öppet. Kan vara svårt i USA eftersom det är upp till varje delstat dock.

Jag trodde det skulle vara tvärt om att folket skulle bli skiträdda för Biden för att han skulle stänga ner ännu mera och göra folk hemlösa.

Tyvärr USA börjar bli som Sverige där folk ber om att bli rövknullade.

Trump visste om hur illa det var redan i Januari, trots det så stod han och sa att skiten skulle försvinna lagom till påsk och en rad andra saker.

Han tappade helt enkelt bollen ganska tidigt och när han väl försökte plocka upp den igen så tappade han inte bara bollen igen utan han tappade även byxorna.

Trump skulle ha kört stenhårt med att folk skulle bära mask och inte velat om saker för att inte tala om att sista droppen var nog när han började prata om att Biden var svag för att han tänkte lyssna på forskare och läkare.
2020-11-05, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overnaut
Nämn några av dessa tack.

Presidenter USA

Här kan du läsa - serverat på ett fat till dig din late ..
https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_USA:s_presidenter
2020-11-05, 01:40
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag vet inte hur det hela exakt går till, men vad jag förstått är det något man måste be om och som skickas hem till ens hemadress. Ett sånt papper per person. Så det går liksom inte att upprätta ett kontor och skicka efter massor av såna till en och samma adress. Därför har jag svårt att se hur det kan göras i stor skala i stater som dessutom många gånger är republikanska. De flesta stater är ju nämligen republikanska. Men du får gärna förklara hur man lurar systemet i stor skala med poströster. Valmyndigheten vet ju hur många röstkuponger man skickat ut. Fuskare kan ju därför inte slänga in 100 000 till bara si så där. Valmyndigheten vet ju också hur många som registrerat sig för att rösta.

Trump påstår att poströsterna är valfusk, men jag har inte hört någon förklara konkret och verklighetstroget hur demokraterna kan överlista valmyndigheten och deras register även i republikanska stater.
Jag vet inte heller. Men så som jag ser på systemet utifrån med min bristfälliga kunskap:
Skicka ut en jävla massa röstkuponger till folk som begärt (eller helt enkelt påstå att man skickar ut till folk som inte ens begärt men är registrerade?).
Vänta tills man får tillbaka röstsedlar.
Om antalet sedlar man skickat ut eller påstår att man skickat ut är fler än de man fått tillbaka så "lägger man till" lämpligt antal av de röstsedlar som inte skickades tillbaka (inte 100% för då skulle det bli uppenbart)
De nya "hittade" sedlarna måste såklart dyka upp väldigt sent i valprocessen, typ dagen efter valet..

Jag antar alltså här att det inte alltid är 100% av de registrerade väljare som begärt en röstsedel som väljer att skicka tillbaka sin röstsedel eller att det går att skicka ut röstsedlar till väljare som inte officiellt begärt en.

Jag kanske har helt jävla fel, men det verkar ju som att oron för fusk med poströster är utbredd bland amerikaner och något som inte enbart foliehattar torgför.
Senast redigerad av kofotskenta 2020-11-05 kl. 01:43.
Medlem
NeoVains avatar
Stämning i detroit för valfusk

https://imgur.com/tyhDJsv
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ha ha. Du har inte kollat Lap Top From Hell hör jag. Biden familjen har fått 3.5miljon dollars av Moskvas Borgmästarfamilj (frun sände pengarna). Denna familj är direkt knutna till Putin.

Biden är köpt i alla väderstreck. Tyvärr.

OK, då blir det fortfarande Kreml som styr i bakgrunden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in