2020-11-05, 01:10
Medlem
wizzmans avatar
Den här gubben biden han kan trilla av pinnen vilken dag som han är lastgammal. Är det så smart att ge en sån gamling president makt??
2020-11-05, 01:10
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Varför tjatar du om Arizona?

Staten är inte slutförd. Trump vinner den ca Fredag. Kan han hålla PA/GA/NC vinner han. Arizona är Republikanskt.
2020-11-05, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona.

Biden kommer ju öka sin ledning i Arizona.
Medlem
eatshiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona.
Arizona är så gott som statiskt sett avgjort och så är alla de andra staterna. Det är bara Nevada kvar som vattendelare. Hur det börjar bli har vi inga starkare indikationer föräns senare idag. Oavsett vad så kommer processen dras ut tills alla röster kommit in och det har dubbelräknats.
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Om nu Biden tar hem det här så lär det bli en Flashback följetong på konspirationsdebatten på Flashback om snubben får Covid-19 och lämnar in efter 3 månader och Kameliadamen går in i stället. Blir lite skrämd själv av tanken om det skulle finnas en big plan.

Harris för mig verkar väldigt vettig tillskillnad från Biden, hade gärna sett henne styra upp mycket själv
Medlem
overnauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Det finns flertal presidenter som bara suttit en period.
Trump har skött sig bra.

Nämn några av dessa tack.
2020-11-05, 01:13
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Ingen tidigare administration förutom "möjligen" Kennedy har fixat in släkten som Donald gjort..

Du kommer ihåg de första åren.., det var konstanta läckor till pressen. Tror vartefter tiden gick, så kände Trump att det var bara de närmaste (släkten dvs) han litade på.

Mina 5 cents..
2020-11-05, 01:13
Medlem
DaEzzs avatar
Nu tyder allt på att Biden även tar Pennsylvania, och då är det ju definitivt god natt.

Biden verkar även ha åtminstone 50/50 i Georgia så det kan bli en övertygande seger trots allt om även det sista faller på plats. Men avgjort är det oavsett. Oddsen ger 1.1 på Biden och 7-8 ggr på Trump.
2020-11-05, 01:14
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThunaGretberg
Om jag har förstått det rätt så behöver Trump vända Nevada där han ligger under med 8000 röster och 75% räknat samt vinna Georgia, North Carolina och Pennsylvania där han leder med 97%, 94% och 88% av rösterna räknade.

Inte omöjligt, right?

Ungefär som att blixten slår ner på samma ställe 2 gånger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Den här gubben biden han kan trilla av pinnen vilken dag som han är lastgammal. Är det så smart att ge en sån gamling president makt??
Borde vara som i fotboll att man måste klara den medicinska undersökningen innan transfer.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Det förändrar inte min frågeställning. Fortfarande ett stycke papper som inte är verifierad till en person och som vem som helst kan "skicka tillbaka" med vilken "bock" som helst.

Jag vet inte hur det hela exakt går till, men vad jag förstått är det något man måste be om och som skickas hem till ens hemadress. Ett sånt papper per person. Så det går liksom inte att upprätta ett kontor och skicka efter massor av såna till en och samma adress. Därför har jag svårt att se hur det kan göras i stor skala i stater som dessutom många gånger är republikanska. De flesta stater är ju nämligen republikanska. Men du får gärna förklara hur man lurar systemet i stor skala med poströster. Valmyndigheten vet ju hur många röstkuponger man skickat ut. Fuskare kan ju därför inte slänga in 100 000 till bara si så där. Valmyndigheten vet ju också hur många som registrerat sig för att rösta.

Trump påstår att poströsterna är valfusk, men jag har inte hört någon förklara konkret och verklighetstroget hur demokraterna kan överlista valmyndigheten och deras register även i republikanska stater.
2020-11-05, 01:15
Medlem
Dickassos avatar
Pennsylvania ger nu 4,5 gånger pengarna om man bettar på att Trump vinner där.

Det säger en del. Men ändå leder han med 260 000 röster. (Det var 600k röster tidigare idag)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in