Citat:
Ursprungligen postat av
Promeneramera
“En fråga som förmodligen vissa av er tänker på om ni följer med i världen, som jag tycker är väldigt intressant. Så, anta att vi exponerar kroppen för ett otroligt, om det är ultraviolett ljus eller bara ett väldigt starkt ljus, och jag tror du Bryan sa att det inte har undersökts, men att att ni ska göra det. Och sen säger jag, föreställ dig att om du tog ljuset in i kroppen, vilket du kan göra genom huden eller genom något annat sätt. Och jag tror du sa att ni ska undersöka det, också. Låter intressant, eller hur?”
“Och sen tänker jag på desinfektionsmedlet, när det krossar viruset på en minut. Och finns det ett sätt för att vi ska kunna göra något sådant, genom injektion inuti eller nästan som en rengöring, eftersom man ser hur det kommer in i lungorna och gör otroliga saker med lungorna, så det vore intressant att undersöka det, så att ni kommer behöva använda medicinsk personal med, men i mina öron låter det intressant. Så vi får se, men hela idén med ljus, hur det kan döda virus på en minut. Det är rätt kraftfullt.”
Kenny, det här kallas för citat.
Det betyder att en människa, i det här fallet Trump, faktiskt sagt så.
Exakt. O nu har du översatt det direkt till svenska. Vet att ordet ”injicera” på engelska har mer än en innebörd.
Det han säger är alltså.
- vi håller på att kolla på olika lösningar.
- vad vi vet är att det finns saker som tar död på viruset. Typ uv-ljus och desinfektionsmedel.
- så om det skulle finnas något sätt att applicera det på hade det kanske kunnat funka.
- men det är nått vi än så länge bara har diskuterat.
- men jag är ingen doktor. Ville bara berätta att vi jobbar på det!
Sådär. Nu är det inte längre ful citerat.
Varsego. Nu slipper du framstå som hjärndöd.
(älskar för övrigt hur du ska ord märka andra när det är du själv som är helt värdelös på engelska. Allt jag bad dig om var att sluta ljuga!)
Natti natt. *klapp klapp*