2020-11-05, 00:06
Medlem
Dickassos avatar
Nu säger dom på tv att Nevada ska försöka rapportera resultat inatt svensk tid redan. Inte imorgon.
2020-11-05, 00:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Ett gemensamt drag för Trump anhängarna i tråden verkar vara att de är dåliga förlorare.

En del av dem satte tiotusentals kronor på att Trump skulle vinna så jag förstår deras surhet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Han vinner PV med 3 miljoner
Jag kan delvis förstå de som vill reformera valsystemet
Kanske ge PV ett par egna elektorer?

Absolut, jag tycker det är fullkomligt idiotiskt att varje röst inte är lika värd och det är komiskt att Trump-anhängare gnäller nu. Det var just detta system som gjorde Trump till president förra valet trots att Clinton fick fler än 2 miljoner fler röster.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Så det ska undersökas för att Trump förlorar?
Trump vann knappt förra valet trots att han förlorade popular vote med 2 mijoner röster. Nu har Biden fått flest röster genom alla tider och har vunnit staterna som krävs för att vinna, och trots det så är ni jättebebisar upprörda.

Ät skit.

Ta re lugnt nu. Harris vann och dom flesta är coolio med det. Har inte sett dom överorden på tråden som du påstår, trots att jag vart här ohälsosamt mycket senaste 30 timmarna.

Ni vänsterradikaler får nu ta över i 4 år. Skall bli jävligt skoj att se hur ni fixar det.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Trumps kampanjstab måste ändå få så mycket cred. Undrar hur välbetalda de är, dom förtjänar det helt klart.

Demokraterna lyckas ändå dra upp väljardeltagandet så mycket dom kan göra.

Men republikanska kampanjstaben lyckas fan ändå släpa Trump nästan över mållinjen. Rätt så imponerande.
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det gör de säkert men det är den som alla väntar på, vinner Biden Vegas så har han vunnit

Svårt att se Trump vinna i Vegas, fullt med HBTQ, BLM m.fl, inga större fans av Trump, inte Biden heller för den delen, men sannolikt tar Joe hem Vegas
Medlem
4 år nu som republikaner måste se till att Biden och dems får äta bajs varje dag!! De ska inte få en tum utan en fight. Så som media och vänsterpacket pissat på Trump ska vi pissa på Biden. Aldrig i livet att vi ska enas. Vänstern ska utrotas. Ser gärna att det börjar skjutas i USA.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Amerikaner i utlandet som röstar, t ex de som bor i Sverige, var räknas de in?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Men svenska poströster går inte att förfalska på samma sätt. Jag bor själv utomlands och har poströstat. Du ska ha 2 oberoende vittnen som ska skriva under och bifoga ditt röstkort som du bara kan använda 1 gång. Det går inte att både poströsta och fysiskt rösta i Sverige - men i USA går det.

Nej, det går inte alls det.

Du kan inte poströsta och fysiskt i USA. Sluta hitta på och var inte oärlig.
Svenska poströster är lika säkert som USA.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
ABC och många andra fake news-kanaler har satt i system att feltolka Trump.

Så det han menade med "i don't kid" var tvärtomspråket alltså? Tur att vi har dig som kan tolka hans virriga hjärna, verkar svårt att få ut det han menar, ungefär som en hund som gnäller på vardagsrumsgolvet och man inte vet om det är mat eller en promenad den vill ha.
Medlem
Herreminskapares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Twitter har censurerat flera av Trumps tweets.

Det tycker du är bra din demokratihatare
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Fast det var han inte. Han hade bara otur när han tänkte.
Men det är min uppfattning och du har en annan så det är oviktigt. Det är just den kommentaren som kunde gjort allt?!?!

Du har tittat för mycket på SVT och TV4.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in