2020-11-04, 23:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Dröm och glöm. Trump kommer sitta i vita huset oavsett. Ingen kan släpa ut honom.

Visar det sig att Biden vinner då behöver Biden bara beordra SS att släpa ut honom den 10:e Januari, konstitutionen är glasklar att oavsett vad så upphör presidenten att vara president då oavsett om han har förlorat eller om det inte är avklarat tills dess
2020-11-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Nja. Han ledde med 16% när 64% av rösterna var räknade.

Han plockar in men jag tror inte det räcker.
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Haha precis! Samtidigt som det skulle vara kul att se den gravt senile "sleepy Joe" vingla omkring och göra sig till åtlöje. Herregud vilken freakshow!!! 😂
Biden kommer nog i mångt och mycket påminna om Boris Jeltsin när han ramlade omkring på fyllan i offentliga sammanhang.
Medlem
falukorvstjockisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Enligt mig och mina kollegors matematiska formler går AZ till Trump med ca 92% chans.

Tror starkt på att Trump vinner, särskilt efter omräkningarna och efter att Lawyers For Trump har lagt fram sina stämningar (angående valfusket).

Intressant, vilka "matematiska formler" har ni då använt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
... Så det är Nevada som avgör mina damer och herrar.

Spännande sudden death här.

Clark County poströster som är kvar att räkna, lär enkelt gå till Biden
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Nej Republikanerna var aldrig favoriter i detta valet , enda anledningen till att Trump sitter i vita huset är på grund av att han mötte Hillary Clinton förra valet och inget annat.

Och du tror Biden är av bättre kvalité? Vad har du rökt ikväll? Trump är favoriten för att han har levererat alla paketen som skulle levereras och levt upp till alla förväntningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Äckligt beteende och bara ännu ett bevis på att han inte är president.

Nä han borde bara ta valfuskande som i Sverige.
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Sista hoppet för Trump är mirakel i Nevada.

Han har redan vunnit valet den 3e din dumma åsna. Och har nyss deklarerat sig som en vinnare.

Det här är en fascistisk statskupp som demokraterna ägnar sig åt.
Medlem
likebananass avatar
Jag tror och frugan hoppas på Biden. Men jag håller nog med om att man röstade inte på Biden utan för att få bort Trump. Det visade protesterna också. Läste i The Guardian, minns inte när men för ett par veckor sedan, att den vanlige Biden supporten faktiskt inte vet vad Bidens politik är. Det de var mest rädda för är Corona och tycker att Trump är en idiot. Borde man inte ha koll på vem man röstar för? Han kan ju i princip vara sämre för landet men vi vet ju knappast något om hur han skall styra landet. Själv tror jag på många som skriver här att han är otroligt gammal och orkeslös och borde gotta sig med en Martini i Florida. Men nu är det som det är och man får hoppas att vi inte förlorar på detta. Självklart borde Trump gratta honom om och när han vinner men nu kommer ju resultatet att dröja hur länge som helst. Vi ser nog bara början på denna följetong.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Nej, de vet att mannen är vek.

Ok boomer. Du vet. Lycka till med det. Är hans stab också vek?
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Skitsnack. Trump fixa tillbaka jobben från kina. Han avslutade krigen i mellanöstern. Han fick slut på IS kalifat som Obama/Biden hjälpte till att växa. Trump perfekt som president medan Biden är den mest korrupta politikern som någonsin skådats.

Jag håller med, men nu ska vi inte ta i. Hillary hade nog varit minst lika, om inte mer förödande för världen. Den kvinnan är en renodlad opportunistisk psykopat. Medan Biden bara är.. ett verktyg för andra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Som alltid så reagerade jag när man började förvarna så långt i förväg om någonting ganska specifikt som skulle komma.

"Den som sa't, han va't" tänker jag.

Varnar man långt före valet att "Trump kommer säkerligen skylla på valfusk när han förlorar." så kanske det är just för att man tänkt valfuska.

Som när man ett par år innan flyktingvågen pratade om att mångkultur var den bästa strategin "utifall vi skulle behöva ta emot en massa folk från, säg, en kultur som är komplett motsatt vår egen." Perspektivet på invandrare (och de som eventuellt skulle motsätta sig) var klart. Sen kom invandringen som på beställning.

Nu är det samma sak. Man förklarar på förhand vad som ska hända: "Trump kommer skylla på valfusk, inte för att vi har fuskat utan för att han inte kan acceptera en förlust. Så ni vet vad ni ska tycka."

Sen kan man luta sig tillbaka medan anklagelserna om valfusk regnar in från observatörer som faktiskt SETT valfusk. Man har ju redan förklarat att allt sådant är hittepå av en dålig förlorare.

Det är onekligen intressant att media har varit så tysta om Pelosi under valet. Hon är den som har varit mest högljudd med anklagelser om att Trump är korrupt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in