2020-11-04, 22:57
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Senile Joe Biden och hans extremister har ju utlovat "Defund the police". De rika personerna inom demokraterna har ju såklart privata säkerhetsföretag de kan ringa. Vem hjälper dock de fattiga amerikanarna när de ringer en polis som inte kommer??

Så är det, då får man tyvärr hjälpa sig själv.
Har haft den här diskussionen med vänner det senaste året, fast vi har diskuterat Sverige. Och vi har varit överens om att familj och vänner kommer att bli avgörande när det kommer till både skydd och pengar i framtiden, med andra ord så får man hjälpas åt. Har du bra grannar som du kan lita på så är det också en klar fördel.

Vi får får hoppas att amerikanerna organiserar sig för att freda sig själva.
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Nu jävlar. Valobservatörer vittnar om fusket. Nu är det kört för Sleepy Joe

Länka gärna källa.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Allt talar för att Foxnews blir först att ge Biden presidentskapet. Who would have known?

Vore lite kul om Sean Hannity ringer till Trump och säger att han är besegrad
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Sätt båda idioterna i samma fängelsecell! Trump och Rudy får leva sida vid sida med varandra.

Republikanerna kommer aldrig återhämta sig igen. Demokratisk president i minst 100 år gissar jag på.

Din pedofil dyrkare. USA kommer inte finnas om 100 år. FUCK TRUMP och FUCK PEDO JOE. Jag hoppas Trump vinner ändå då vi kan få se vacker raskrig i multikulturella globalist högkvarter USA!
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Det här har jag aldrig hört talas om. Vem av Bidens söner snackar vi om?

Var det en av hans söner som hette Bo? Bo Biden..

Hunter Biden. Finns videos där han till och med misstänks för att knulla sin 15-åriga brorsdotter. Klippet är från när han ligger med tjej som man inte får se ansiktet på som han kallar "Nattie". Hans döde brors dotter heter Natalie och det finns otroligt märkliga sms-konversationer mellan dessa två, om att Hunter bland annat inte får träffa henne utan en vuxen närvarande.

Utöver detta så röker han crack på otaliga bilder, konspirerar med Kina/Ukraina och mycket annat.

De är vidriga dessa människor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku
Skrev ju precis att jag baserar den på uttalanden gjorda av presidenten själv. Konsumerar heller inte propaganda från slaskmedia. Tycker du inte det är ett misslyckande av republikanerna att skicka fram pajasen återigen? Som dömt att misslyckas, nu får hela det amerikanska folket sota för det.
Som president har han lyckats bra. Har inga problem med att han är framfusig och säger vad han tycker och tänker.

Jag hade hellre sett en libertarian likt Ron Paul, men sittande presidenter som man tidigare gett sitt stöd till tar man inte bort, det ser illa ut.
Medlem
aquaman1s avatar
Det måste vara jobbigt mentalt att vara så konspiratoriskt lagd som Trump och alla hans fanatiska fans är. Att tro att allt och alla är fake, alla har en agenda och alla konspirerar...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Det här har jag aldrig hört talas om. Vem av Bidens söner snackar vi om?

Var det en av hans söner som hette Bo? Bo Biden..

Har du levt under en sten?
Medlem
AreYouBacks avatar
Det blir spännande at se hur demente Biden skall hantera vörldens ledare. Han kan ju inte ens sitta i en intervjuv utan teleprompter. Han kommer bli överkörd. Den 22 Januari, det är väl då han svärs in kommer ett Amerika fientligt land testa Biden.
Medlem
Trump leder med 5,1% i Pennsylvania, var noga med dom 0,1 procent som jag anger här.... ...och eftersom 86% av rösterna är räknade så BORDE Pensylvania gå till Trump.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Men snälla, det är inte omvänd bevisföring som praktiseras. Det är de som anklagar demokraterna för valfusk som skall avkrävas bevis för detta. Det kan ju inte framläggas bevis för någonting som inte skett.

Hur korkad får man vara?

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Bevisen kommer läggas fram. Allt kommer sättas i nytt ljus. Vi är beredda på krig.

Poströster är en fet bluff.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Allt talar för att Foxnews blir först att ge Biden presidentskapet. Who would have known?

Ja, väldigt häpnadsväckande! Antagligen har dom stämplat Trump som en förlorare och vill omedelbart distansera sig från honom. Efter january kommer dom börja hypea någon efterträdare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in