2020-11-04, 22:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
5% är svårt att hämta in om 84% är räknade. Jag tror att Trump tar Pennsylvania med kanske 1% eller något mindre marginal.

Men vad jag tror är inte avgörande.
Enda man kan säga det är ett jäkla ovanligt jämt val detta men man förstod att poströsterna skulle avgöra valet, Det är mer vilka siffrorna blir för som det är nu Biden!
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det måhända men världen bryr sig och han framstår som fullständigt galen. Det är därför man har observatörer för att inga lögner skall få fäste.

Även Trumps favoritplattform Twitter har tröttnat på hans utspel på sistone.
Medlem
Ska ändå bli kul att se nu när biden rullar ut sina planer med höjda skatter osv. Arbetslösheten kommer att öka och marknaden kommer att ta stryk. Nord korea kommer att bli agressivare igen, och ekonomin kommer att gå sämre. Gud vilken skadeglädje jag kommer att känna.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Håller kanske för första gången med Ben Shapiro.

"Facts doesnt care about your feelings"

Facts: Biden vinner valet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Att Biden till och med slår Obama finns inte på världskartan. Obama var helt fläckfri, han hade talets gåva. Många nuvarande Trump supporters röstade på Obama, även jag själv var optimistisk. Men BIDEN!?!?!? Han är uppenbart senil, verkar vara pedofil, är korrupt och det finns bevis. Hans son (på film) knullar horor, röcker crack och knullar sin brors fru och barn? Och denna person får mest röster i USA's historia? Nej det e valfusk så det skriker om det.
Precis. Det är här de fallerar. Att Biden skulle locka fler än vad Obama gjorde är skrattretande! Det måste till och med vänsterblivna medge.

Nä, det här är inte slut på långa vägar.
Medlem
Ojoj, nu ska det vandrande skämtet Rudy Giuliani ge sig in i leken. Nu får de passa sig.

Citat:
Annie Karni
@anniekarni
Eric Trump in Philadelphia warns: "you'll be hearing from Rudy quite a bit."
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Rudy Giuliani tuggar fradga nu och spottar ur sig allt möjligt, frågan är om republikanerna kan fortsätta backa detta eller kommer ta avstånd, väldigt osammanhängande anklagelser. Dels säger han att det är fusk och att Trump vunnit men säger också att man inte sett röstningen ordentligt hur man nu får ihop dessa påståenden.

Sätt båda idioterna i samma fängelsecell! Trump och Rudy får leva sida vid sida med varandra.

Republikanerna kommer aldrig återhämta sig igen. Demokratisk president i minst 100 år gissar jag på.
Medlem
Corona-Chans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Varför i hela fridens namn fuskar inte republikaner om det nu är så lätt och även påverkar valet?

Är det Trumps heder som hindrar dom? 😆
Det förekommer nog fusk på båda sidor.
Men just nu så är det bara fusk på demokraternas sida som har uppmärksammats och bevisats än så länge.
Men allt fusk kommer att utredas grundligt.
2020-11-04, 22:54
Medlem
shbous avatar
Det är som det är och blir som det blir!

Men vad sker med betten ifall det avgörs i domstol?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Att Biden till och med slår Obama finns inte på världskartan. Obama var helt fläckfri, han hade talets gåva. Många nuvarande Trump supporters röstade på Obama, även jag själv var optimistisk. Men BIDEN!?!?!? Han är uppenbart senil, verkar vara pedofil, är korrupt och det finns bevis. Hans son (på film) knullar horor, röcker crack och knullar sin brors fru och barn? Och denna person får mest röster i USA's historia? Nej det e valfusk så det skriker om det.

Det här har jag aldrig hört talas om. Vem av Bidens söner snackar vi om?

Var det en av hans söner som hette Bo? Bo Biden..
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Skillnaden i din liknelse är ju att det faktiskt stod lika då men det ena laget lyckades avgöra.

I detta fall är det ju avgjort från stunden röstningen slutade. Det är m.a.o bara resultatet som är aktuellt - i vilken ordning man räknar rösterna påverkar ju inte utgången.

Du har en poäng men utifrån vad vi vet så är det svårt att uppfatta det som en promenadseger. Om inte mina källor (New York Post) är grovt inaktuella, leder just nu Biden med 49,3% mot 48,7%. Det kallar jag inte ojämnt.
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Vem tar över när Biden dör av ålder en vecka in i sitt presidentskap?

Om det skulle inträffa så finns det en mekanism för det. Det är därför man har en vicepresident.

Kanske är det en mer relevant fråga om Biden håller mer än fyra år? Kommer Kamala Harris, om Biden blir president nu och inte ställer upp för omval 2024, att visa sig ha vad som krävs för att leda landet?

Den frågan vet vi nog svaret på efter att hon varit vicepresident ett par år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in